Alex_83 Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 pana de vulpe ce zboara la apus in bataia curcubeului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 E buna si asta din lipsa de altceva Eu ma gandeam la ceva genul :Ui-te cuta,nu e cuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkIAngel Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Salut, daca vrei, eu te pot ajuta.... umplem gaura cu chit, apoi o revopsesti putin... Daca vrei.... anunta-ma. Dai si tu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Exact,iar de la trepidatii chitul crapa si cade jos si ai un model misto de rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Salut, daca vrei, eu te pot ajuta.... umplem gaura cu chit, apoi o revopsesti putin... Daca vrei.... anunta-ma. Dai si tu o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkIAngel Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Se foloseste chit de fibra, ala e elastic, nu se rupe si cade, stai linistit. Eu am vrut sa il ajut, nu sa va dau voua subiect de misto si de comentarii. Am mai facut si la alte motociclete si nu se vede deloc.... In fine, tu faci cum vrei... Balfta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 De apreciat gestul tau da totusi nu se procedeaza asa...nu poti face cofrag si sa tencuiesti cu chit oridecare ar fi el de fibra si de mama fibrei pt ca de la trepidatiile de pe drumurile din romania crapa ti-o garantez eu,rezervorul trebuie indreptat apoi chitui si vopsit,asta e parerea mea acuma fiecare face cum vrea...scuza-ma daca te-am jignit cu remarca mea de maidevreme,bafta si asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Salut! Se pare ca nu ai lucrat la service-ul care trebuie. Eu sudez in mediu de argon si dupa ce clatesc bine cu apa si cu dero , nu mai exista nici o problema. PS. Rezervoarele auto sunt sudate prin presare, pe o masinarie cu role prin care trece o tensiune relativ mica cu amperaj destul de mare. E o poveste mai lunga. Initial a fost cu apa l-am sudat dar la proba avea un por si nu l-am mai umplut ,chestia e ca am pus flacara la gura vezi draga doamne sa nu mai aibe gaze si numai bine ca sa marit instant. Oricum eu facusem o modificare sa fie mai mare rezervorul si nu eram chiar multumit deci buuuuumul a fost bine venit!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necstlevel Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 Salut, Ai reusit sa-ti rezolvi problema cu rezervorul? Cum ai procedat pana la urma? Saptamana trecuta mi-am cumparat un Kawa EN 500 cazuta pe partea dreapta si are rezervorul infundat, asa ca sunt in cautarea unei solutii pentru problema asta. Numa bine, N, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.