Treijumate Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 nu mai am scanteie la bujie curent am, electromotorul invarte dar nici urma de scanteie. am schimbat bujia ..nimic. ce sa fie?? stiti vreo probelma specifica la ktm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joee_cretz Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 Ia-ti DR PS: te astept cu avioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 Ia-ti DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 masoara bobina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 26, 2006 Autor Share Postat Mai 26, 2006 masoara bobina cum?? lasa-mi un nr te telefon te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 898.89.89 "hot coils" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Omu' e negru ca n-are cu ce si voua va arde de caterinca? Hai ca de la joe cret ala ma asteptam,da de la tine soso!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 am avut un moment de ratacire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 verifica si fisa sa nu fie cumva impuscata in primul rand. Bobina are doua circuite: primar si secundar, acum nu stiu cum arata modelul tau ca sa-ti spun unde sa masori. In general au + - .E, intre + si minus este primarul, iar intre - si fisa de bujii ar fi secundarul. A... se masoara cu un aparat de masura, si valorile ar trebui sa fie la primar foarte mici,pana intr-un ohm,iar in secundar intre 10 si 30 kiloohmi , ti-am spus depinde de modelul tau de bobina. sper sa fi inteles ceva:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 bobina pare a fi ok, am incercat si cu una de DR si tot nimic. sper sa nu fie cdi-ul. o sa mai incerc, o sa mai caut.. daca tot nimic o sa o duc la satu mare. mersi ptr. sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 mai poti sa vezi daca nu cumva e impuscat vre-un fir pe traseu, sau senzorul de la motor care da scanteia nu a sarit sau ceva. poti sa-l verifici tot cu un aparat de masura. la satu mare? nu e cam departe?(ma refer fata de bucuresti?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 ...e departe dar cica doar acolo exista un service ktm care sa aiba solutii tehnice ptr electrica. firele sunt ok. senzorul? cum il verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 ai un manual de service? pe baza aluia pot sa iti dau info mult mai la obiect. din ce stiu ktm sunt sensibile la aprindere si se belesc rapid daca te joci gresit cu circuitul. am auzit de cdi ars doar pt ca ascos fisa de la bujie cand mergea motorul. prin ce zona stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 (editat) in principiu la fel ca bobina. are 2 terminale pe care masori cu ohmmetru rezistenta bobinei din care este compus. cum a spus si Zidu ar fi de mare folos un manual service. acolo are si valorile care trebuie sa le aiba bobina si senzorul de aprindere si multe alte chestii utile mult noroc! EDIT: cum m-am uitat pe un manual pe care-l am eu si am vazut ca iti arata cum sa masori si CDI-ul asa ca daca gasesti un manual pentru motorul tau poti sa-i faci un control simplu fara drumul ala la satu mare. tot cu aparatu' ala de masura cu care te bat la cap faci treaba asta Editat Mai 27, 2006 de parly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 (editat) stau in zona 1mai domenii, pe langa arc. am manualul pe cd, dar multe valori sunt date ptr un aparat spcial de masurat ktm-uri. daca nu ai ce face .. pot sa iti dau o bere Editat Mai 27, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 aia cu aparatul de masura al lor e vrajeala ca sa cumperi tot de la ei. un aparat demasura bun tre sa-ti indice la fel de bine. si oricum, valorile sunt date cu o marja de eroare destul de maricica. stau in zona 1mai domenii, pe langa arc. am manualul pe cd, dar multe valori sunt date ptr un aparat spcial de masurat ktm-uri. daca nu ai ce face .. pot sa iti dau o bere te referi la mine sau la Zidu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 uite..citez: CDI unit Check the cables and plug and socket connections of the CDI unit 1. The CDI unit function can only be checked on an ignition test bench. ! CAUTION ! NEVER USE A COMMERCIAL MEASURING DEVICE TO CHECK THE CDI UNIT. COMMERCIAL MEASURING DEVICES CAN DESTROY HIGHLY SENSITIVE ELECTRONIC COMPONENTS. te referi la mine sau la Zidu'? care o fi! bere este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 au dreptate, cdi nu se masoara ca o aprindere clasica. el genereaza pulsuri de curent ff inguste , nu se bazeaza pe taierea unui curent prin bobina, ca la clasic. daca vrei pot sa te pun in legaturra cu niste baieti din titan care au cateva ktm si stiu sa bage mainile in ele. ce poti masura cu aparatul de masura e circuitul pana la unitatea de aprindere si cam atat Eu fara schema detaliata nu pot sa te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 ma rog... nu prea vad cum ar putea sa DESTROY HIGHLY SENSITIVE ELECTRONIC COMPONENTS. am masurat si pe placi de calculator cu aparatu' de masura si nu au patit nimic. in primul rand nu cred sa se fi ars CDI-ul.. eu unul as mai verifica odata firele, mufele, tot, ca sa fiu sigur. si daca dupa ce esti sigur ca nu este din alta parte, un fir slabit, un papuc care nu face atingere, sau vreun fir care da la masa, atunci m-as arunca sa ma iau la bataie cu CDI'u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 cu cate mai multe pareri cu atat mai bine. sa imi dai te rog numarul baetzilor din titan (tari baetzii...titan..) de verificat am verificat si rasverificat, am dat si mufele cu wd40, nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 da si eu stau in titan... si? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 numarul nu il stiu, stiu sa dau de ei. eu am treaba cu tatal unuia, mare mester de comuniste. pt cine sta in zona- ii gaseste pe la faur poarta 4 pe linia de tramvai, 1decembrie1918 nr 5 E parca sta unul din ei (stiu curtea dupa gard ) maine seara mai ajung pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 (editat) ok. mersi pentru tot, sa vad cum fac. inclin sa il duc la satu mare, acolo au si piese si poate il fac pe loc. Editat Mai 27, 2006 de Treijumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 Vezi ca in afara de HT coil (bobina de la fisa) mai e una: Pulse Generator Coil. Trebuie sa aiba in jur de 150 Ohmi HT coil are cam asa: primar: 2-5 ohmi si in secundar in jur de 35. Cine crede ca poa' sa masoare CDI-ul dupa ureche se inseala. Daca scrie in manual ca se poate masura intre bornele X si Y da. Nu uitati ca aparatul de masura pe Ohm-metru genereaza curent!!! De aceea se masoara rezistente pe placi aflate sub tensiune. Tensiunea/Curentul se masoara clar pe placi aflate sub tensiune. CDI-ul poti eventual sa il urmaresti cu un osciloscop daca stii foarte clar nivelul de tensiune de iesire (asta daca tii la osciloscop). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 (editat) baiazide, daca tu imi masori o rezistenta (cu ohmetrul)pe o placa sub tensiune dau o naveta de bere! a... si curent fara tensiune nu am auzit pana acum! asta vizavi de ohmmetrul tau care genereaza curent. Editat Mai 27, 2006 de parly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.