ambidextru Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 (editat) Salut. Am o Honda CM400T, care dupa ceva kilometri imi innegreste bujiile. Le curat cu peria de sarma si merge mai departe, nu-i problema. Trebuie sa va spun ca motorul e in rodaj, dupa ce a fost segmentat recent (are un pic peste 100km parcursi) si inteleg ca pana se aseaza segmentii e normal sa fie asa. De la rodaj sa faca asa, sau trebuie mai putina benzina si mai mult aer in amestec? Ori trebuie reglata aprinderea/avansul? Nu ma pricep, de aceea va intreb pe voi, poate gasesc cativa care se pricep si ma pot sfatui. S-au schimbat: simeringuri ghiduri supape.garnitura chiuloasa,garnitura cilindru, flanse carburator si segmenti. Detalii http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=19361 Editat Mai 26, 2006 de ambidextru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 nu cred ca e nevoie musai de raspunsul unui cunoscator. bujiile se inegresc de la amestec bogat.adica multa benzina si putin aer. presupun ca si consumul este crescut. regleaza carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 E clar de la MAO i se trage!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Mai 26, 2006 Share Postat Mai 26, 2006 acum am vazut.bujiile nu se curata cu peria de sarma ci cu smirghel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ambidextru Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 (editat) Intr-adevar, consumul imi pare putin cam mare. Probabil ca un reglaj al carburatoarelor e mai mult decat necesar. Multumesc pentru raspunsuri. Sfaturile voastre imi sunt extrem de utile. Mai astept si alte pareri , daca exista. Editat Mai 27, 2006 de ambidextru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ambidextru Postat Mai 27, 2006 Autor Share Postat Mai 27, 2006 Stiu si eu daca mananca ulei? A fost o vreme cand stiam ca mananca ulei, pentru ca scotea fum si trebuia sa completez mereu uleiul. Acum nu scoate pic de fum si nici nu i-am pus vreun pic de ulei, ca nu a fost cazul. E posibil si asta , Mao San, nu te contrazic. Dupa cum stii, nu prea ma pricep... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Mai 27, 2006 Share Postat Mai 27, 2006 la orice motor pe carburatie, bujiile vor fi tot timpul negre daca se circula pe distante mici, adica porniri de se opriri dese. asta se intampla pt ca numai dupa cateva zeci de km neantrerupti, bujia ajunge la un regim termic stabilizat si implicit la temperatura de autocuratire. dupa un asemenea drum bujiile daca au in continuare culoarea neagra , atunci deabia se poate trage concluzia unei carburatii dereglate. culoarea care treb sa o aiba o bujie care a functionat pe un motor reglat corect-in paremetri dati de fabricant- tebuie sa aiba o culoare bruna de rugina( electrozii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 la orice motor pe carburatie, bujiile vor fi tot timpul negre daca se circula pe distante mici, adica porniri de se opriri dese. asta se intampla pt ca numai dupa cateva zeci de km neantrerupti, bujia ajunge la un regim termic stabilizat si implicit la temperatura de autocuratire. dupa un asemenea drum bujiile daca au in continuare culoarea neagra , atunci deabia se poate trage concluzia unei carburatii dereglate. culoarea care treb sa o aiba o bujie care a functionat pe un motor reglat corect-in paremetri dati de fabricant- tebuie sa aiba o culoare bruna de rugina( electrozii) CORECT!!! Pt MAO : Sa stii ca daca mananca ulei dar carburatia e buna bujia o sa se ancraseze insa o sa fie de culoare caramizie sau spre cafea cu lapte depunerea aia de pe electrozi,in nici un caz nu o sa fie neagra. Maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ambidextru Postat Mai 28, 2006 Autor Share Postat Mai 28, 2006 ideea este ca eu am montat motorul iar intelegerea a fost sa-l montam si sa-l punem pe cadru acest aspect nu ma priveste(de ce se inegresc bujiile) am incercat sa-mi dau cu presupusul oricum avand in vedere ca domnul AMBIDEXTRU a ramas dator ,si nu sa tinut de cuvant ar fi indicat sa-si caute un service sau mecanic care sa-i rezolve problema 1,5 milioane pt dat jos motorul ,demontat filetat in carter si facut 3 prezoane ,dupa care montat motor si pus pe cadru nu mi se pare corect sa primesc 500.000 de lei si promisiunea ca voi primi restul in cateva zile(asta se intampa miercurea trecuta),si cam atat nu sa mai intamplat nimik bafta domnilor Mao, frate, cum adica nu m-am tinut de cuvant? NU am stabilit de comun acord ca din 1,5 milioane, iti dau 500 cand iau motorul (ceea ce s-a si intamplat) si restul pe 15 cand iau salariul? E cumva 15 Iunie si nu ti-am dat banii? Daca da, insemna ca intr-adevar nu m-am tinut de cuvant. Ma silesti ca pe langa intrebarea cu motive de innegrire a bujiilor ( pe care am postat-o aici tot la sugestia ta), sa mai pun si intrebarea "in ce data suntem azi, daca e cumva trecut de 15 Iunie?" Imi amintesc ca ti-am zis foarte clar, ca stau foarte prost cu banii acum si de aceea te-am intrebat daca esti de acord sa astepti pana pe 15. Daca nu erai de acord, faceam un efort si chiar daca ramaneam fara bani, nu iti mai dam prilej de barfa acum. OK, nu mai asteptam pana pe 15, iti aduc banii imediat si pe viitor am sa tin cont de sfatul tau si sa apelez la alt mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ambidextru Postat Mai 28, 2006 Autor Share Postat Mai 28, 2006 Mao, ai primit azi si restul de bani. NU am mai asteptat pana pe 15 Iunie, ca nu vreau sa cad eu drept neserios pentru ca TU nu respecti intelegerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 foarte multumesc ! apropo ...urmareste filmuletul dupa care dai busonul la ulei jos si porneste motorul vei afla motivul pt. care-ti arunca ulei pe la prea-plin CARE FILM!!!!! Vrem si noi!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.