mihai_prd Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Vreau sa stiu cum se conduce Intruderul cu ghidonul ala inaltat, daca are stabilitate, cum se aude u tobe goale, alte chestii de genul asta care sa ma convinga sa iau Intruder. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 salut lupule. 1400-le e cam naspa de condus cu ghidonul ala original dar o rezolvi usor cu un drag bar cum am eu sau unul tot inalt dar mai lat cum si-a pus adorlith.Mi-a zis si el ca e mare diferenta cu ghidonul asta. Eu recomand si comenzi avansate pt 1400,dar depinde de rider. Cam atat in legatura cu manevrabilitate si pozitie de mers. Fiabilitate...no comment Daca vrei socuri,juguri,furca,sha deja e alta poveste. Daca il termin p-al meu sezonul asta, si tu inca nu ti-ai schimbat jucaria te invit la un drive-test. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 28, 2006 Autor Share Postat Mai 28, 2006 Treaba e ca nu mai am moto, s-a dat. Si vreau Intruder sa-l modific in genu asta, dar cu alt tip de ghipdn (cum aveam pe vn). uite aici Cat a costat cel de 1400 al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Mai 28, 2006 Share Postat Mai 28, 2006 Treaba e ca nu mai am moto, s-a dat. Si vreau Intruder sa-l modific in genu asta, dar cu alt tip de ghipdn (cum aveam pe vn). uite aici Cat a costat cel de 1400 al tau? Cat a costat ghidonul? sau mobra? mobra-5200 eur cu totul,adusa de afara nerulata in Romania ghidonul- made in romania sub un milion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 28, 2006 Autor Share Postat Mai 28, 2006 bun pret pt intrudeu de 1400 ..m-as baga si eu la unu la fel cum era al tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 mihai,testezi piata? B. baga ochiu aici: http://www.mobile.de/SIDpvCILASCMoxE4X5Aeg...11111210392909& http://www.mobile.de/SIDpvCILASCMoxE4X5Aeg...11111209971008& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 adorlith a avut de 800 si acu are de 1400 cred ca e in masura sa-ti dea un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 Ca tot veni vorba de Intruder. Al meu are ghidonul stoc si ma descurc destul de bine cu el. Oricum e un motor greu asa ca prea multe nu cistigi. Eu ma simt mai bine asa cu semi-apehanger din fabrica. Dragbarul e probabil mai usor de manevrat pe loc dar in mers e mai comod cu modelul meu. Si plus ca mie imi place pozitia mai ridicat decit cel aplecat. In rest merge ca lumea. Dupa aproape 6 luni de stat a pornit la a doua cheie fara sa fie nevoie sa incarc bateria peste iarna. Consum cam 5 la suta, merge si cu si fara plumb. Succes lupule! Dar de care vrei, de 1400 sau 800? Ca e oarece diferenta. Pentru sunet am dat jos tobele stoc si am pus Cobra Dragster (sau asa ceva) fara site. A trebuit reglat carburatorul. Imi placea cind dadea rateuri dar mi-era ca ma opresc politistii. Accesorii se gasesc pe net cacalau. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 RENEGADE, spune-mi te rog cum raspunde la franare ca mi se pare prea putin un disc de frana pe fata si tambur pe spate la ditamai motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 RENEGADE, spune-mi te rog cum raspunde la franare ca mi se pare prea putin un disc de frana pe fata si tambur pe spate la ditamai motorul? Frana spate este pe disc la toate modelele 1400 incepand din '87 si pana acum Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Frana spate este pe disc la toate modelele 1400 incepand din '87 si pana acum Bafta frana pe fata e putin cam soft (pentru gustul meu) la pentru ambele modele, adr poti sa schimbi placutele, etrierul, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Cum a zis si adorlith frina pe tambur spate e doar la 400cc si 800cc. La 1400 e disc si fata si spate. Fata e k lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 merci de informatie, chestia asta cu frana pe disc la modelul de 1400 fata de cele pe tambur la 600 si 800 nu am observat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.