Vizitator stress_L&P Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 pai nu umbli fara ambreiaj deloc... sincronul ala (sau ma rog, ambreiajul semiautomat) actioneaza ambreiajul de fiecare data cand misti tu schimbatorul de viteze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 Da stress-ule da sa vezi ce-al dracu e la plecarea de pe loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 9, 2006 Share Postat Iunie 9, 2006 cunosc, cunosc! eu cu jawa am mers vreo 2 saptamani fara cablu de ambreiaj! am ajuns expert! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 13, 2006 Share Postat Iunie 13, 2006 1. mesajul nu-ti era adresat tie, ci lui Escu, care m-a ajutat sa pun cablu de frana de mana de Dacie pentru ca altceva nu gaseam in asa scurt timp si la ora aia. 2. cablul de frana de mana de Dacie s-a dovedit a fi prea scurt si debreiam cand viram in orice directie, asa ca au trebuit inversate comenzile pentru a putea ajunge acasa 3. daca tot te bagi ca musca in lapte, explica-mi te rog ce legatura este intre semnatura mea si calitatile pe care presupui ca le am de ma feliciti asa Esti foarte coerent, n-am ce zice. Myth not busted, e adevarat: trebuie luata una bucata cablu de ambreiaj de SuperNova, una bucata spita de bicicleta, de la care se ia capul filetat pe interior. Se taie cablul la dimensiune (pastrand capatul plumbuit cel mai potrivit pentru bucsa din maneta de ambreiaj) si se baga pana la parghia de pe cutie (cablul de ambreiaj nevand surubul ala gaurit de reglaj de la cutia de viteze trebuie pastrat de la cablul vechi, la fel si bucsa de pe maneta de pe ghidon). Dupa ce se pune in pozitie cablul, se baga capatul taiat al cablului in capul de spita si se potriveste asta din urma la pozitia in care cablul poate fi intins (pozitia in care era plumbul de pe cablul vechi) si se strange bine de tot cu patentul, astfel incat sa nu mai alunece de pe cablu. Pentru siguranta, se dubleaza sau tripleaza in acelasi mod. Eu am cablul asta de un an (adica ceva mai mult de 10.000 km) si pana acum nu am avut nici o problema cu el. Nici nu s-a intins, nici nu s-a rupt, asta in primul rand pentru ca a fost fixat cum trebuie si in plus, camasa este muuuult mai buna decat cele rusesti (una ruseasca m-a tinut doar 20 km). am presupus ca nu sunt foarte multi cei care asculta doors.....si de aceea am simtit nevoia sa te felicit......din nefericire observ (sper din toata inima sa ma insel) ca, de fapt, foarte multi asculta doors dar nu sunt prea multi cei care inteleg doors.......complicata exprimarea, nu?..........si, inca ceva.........supernova are ambreiajul pe lichid ..........eu am supernova din noiembrie 2002....asa ca.........eu nu stiu cum ai reusit sa folosesti pe post de camasa un furtun si pe post de cablu de otel lichid de frana......... 1. mesajul nu-ti era adresat tie, ci lui Escu, care m-a ajutat sa pun cablu de frana de mana de Dacie pentru ca altceva nu gaseam in asa scurt timp si la ora aia. 2. cablul de frana de mana de Dacie s-a dovedit a fi prea scurt si debreiam cand viram in orice directie, asa ca au trebuit inversate comenzile pentru a putea ajunge acasa 3. daca tot te bagi ca musca in lapte, explica-mi te rog ce legatura este intre semnatura mea si calitatile pe care presupui ca le am de ma feliciti asa Esti foarte coerent, n-am ce zice. Myth not busted, e adevarat: trebuie luata una bucata cablu de ambreiaj de SuperNova, una bucata spita de bicicleta, de la care se ia capul filetat pe interior. Se taie cablul la dimensiune (pastrand capatul plumbuit cel mai potrivit pentru bucsa din maneta de ambreiaj) si se baga pana la parghia de pe cutie (cablul de ambreiaj nevand surubul ala gaurit de reglaj de la cutia de viteze trebuie pastrat de la cablul vechi, la fel si bucsa de pe maneta de pe ghidon). Dupa ce se pune in pozitie cablul, se baga capatul taiat al cablului in capul de spita si se potriveste asta din urma la pozitia in care cablul poate fi intins (pozitia in care era plumbul de pe cablul vechi) si se strange bine de tot cu patentul, astfel incat sa nu mai alunece de pe cablu. Pentru siguranta, se dubleaza sau tripleaza in acelasi mod. Eu am cablul asta de un an (adica ceva mai mult de 10.000 km) si pana acum nu am avut nici o problema cu el. Nici nu s-a intins, nici nu s-a rupt, asta in primul rand pentru ca a fost fixat cum trebuie si in plus, camasa este muuuult mai buna decat cele rusesti (una ruseasca m-a tinut doar 20 km). am simtit nevoia de o completare la ce am spus mai devreme.......intr-adevar, lichidul este incompresibil..deci nu se va intinde niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Mai, eu am fost intr-un magazin de piese auto si am gasit un cablu care corespundea ca grosime si lungime cu cel pe care il aveam la Nipru (original). Pe el scria "Cablu ambreiaj SuperNova" si avea o eticheta RAR cu inscriptia: "piese de origine". Acuma ce sa zic... nu am cautat la nici o Super Nova sa vad daca are cablu sau nu. L-am luat asa cum era, l-am adaptat si ma tine si acum. eu nu stiu cum ai reusit sa folosesti pe post de camasa un furtun si pe post de cablu de otel lichid de frana......... am simtit nevoia de o completare la ce am spus mai devreme.......intr-adevar, lichidul este incompresibil..deci nu se va intinde niciodata Care parte nu ai inteles-o? am presupus ca nu sunt foarte multi cei care asculta doors.....si de aceea am simtit nevoia sa te felicit......din nefericire observ (sper din toata inima sa ma insel) ca, de fapt, foarte multi asculta doors dar nu sunt prea multi cei care inteleg doors.......complicata exprimarea, nu? de unde stii ce ascult si ce inteleg? Sau oi fi descoperit tu usita aia de la dulap care duce in capul meu? Dar nu-s John Malkovich, asa ca... Concluzie: Amice, esti idiot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 14, 2006 Share Postat Iunie 14, 2006 Care parte nu ai inteles-o? de unde stii ce ascult si ce inteleg? Sau oi fi descoperit tu usita aia de la dulap care duce in capul meu? Dar nu-s John Malkovich, asa ca... Concluzie: Amice, esti idiot wel, I'm a Sunday trucker christian motherfucker! Yeah! Care parte nu ai inteles-o? de unde stii ce ascult si ce inteleg? Sau oi fi descoperit tu usita aia de la dulap care duce in capul meu? Dar nu-s John Malkovich, asa ca... Concluzie: Amice, esti idiot scuza-ma, well e cu doi "l".......imi cer scuze pentru greseala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iunie 15, 2006 Share Postat Iunie 15, 2006 Pentru ca nu vreau sa stau sa-mi fac cabluri la fiecare mie de km, am prospectat ideea adaptarii unui cablu de Dacie. Dar m-am izbit de o mare problema: e mult prea scurt. La tija s-ar potrivi la fix partea cu surub, dar capatul celalalt ar ajunge abia pana la rezervor. Prin urmare, se poate adapta un cablu de dacie? si daca da, cum? Am identificat problema despre care se tot discuta aici, si de care s-ar parea ca unii sunt deranjati, anume cea a imposibilitatii adaptarii unui cablu de ambreiaj de SuperNova la Nipru. Am mers intr-un magazin de piese de Dacie si m-am uitat dupa un cablu identic cu cel pe care l-am adaptat eu la motocicleta mea. Si, spre surprinderea mea, l-am gasit, dar de data asta se pare ca eticheta era corecta: Cablu Acceleratie Dacia SuperNova. Deci: cablul pe care il am eu este de acceleratie, si nu de ambreiaj, cum scria pe eticheta pe care o aveam eu. In rest, toate operatiunile pe care le-am descris se aplica modificarii cablului. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 15, 2006 Autor Share Postat Iunie 15, 2006 multumesc pt lamuriri asadar, s-a elucidat: cablu de acceleratie de supernova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Am identificat problema despre care se tot discuta aici, si de care s-ar parea ca unii sunt deranjati, anume cea a imposibilitatii adaptarii unui cablu de ambreiaj de SuperNova la Nipru. Am mers intr-un magazin de piese de Dacie si m-am uitat dupa un cablu identic cu cel pe care l-am adaptat eu la motocicleta mea. Si, spre surprinderea mea, l-am gasit, dar de data asta se pare ca eticheta era corecta: Cablu Acceleratie Dacia SuperNova. Deci: cablul pe care il am eu este de acceleratie, si nu de ambreiaj, cum scria pe eticheta pe care o aveam eu. In rest, toate operatiunile pe care le-am descris se aplica modificarii cablului. Spor la lucru felicitari, alveola!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.