Sari la conținut

Moto (noi) Ieftine De 125...


Postări Recomandate

nu as ezita, as lua minsk in 2T, mi-as lua unu maine daca as avea bani, e bun sa admiri privelistea, e manevrabil ca o bicicleta, si eu am facut scoala pe minsk mi-a placut la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saracu minsk :crack: pai te cred si eu ca nu iti mergea km avand in vedere shoseaua aia nationala pe care mergeai :)nu am avut ocazia sa vad un minsk "cazut" asa ca pot spune ca, la majoritatea vit maxima e 80-90 km\h...si data viit ia-ti echipament :crack: ...ca te ia reumatismu :crack:

 

Pai mi-am luat numa ghetele de motor dupa ce mi-am facut o pereche de pantaloni si de adidasi varza de ulei k avea scurgeri la greu. :( Cand i-am zis fiului instructorului (ca ala mai venea sa vada cum merg) ca vreau sa vin cu casca geaca ghete pelea mea se uita la mine ca la OZN.Intr-adevar daca mergi cum iti spun ei prost sa fii sa cazi sau sa te ranesti...da eu daca eram dilaila...n-aveam treaba.Si unde draq sa mai port si echipament pe mine ca imi era cald si in tricou ,ca doar nu mergeam prea mult cu viteza ca nu aveam unde,ma incingeam de lesinam pe akolo.Pe poligonul ala se potrivea un soft-enduro :what: Pe 30 am examenul,urati-mi noroc si saptamanile viitoare urmeaza drumul sa imi iau si aprilica. :blink: :hug: :P Urati-mi noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum o stire de ult ora...scooter first bike...defectiuni destul de majore dupa nici 2 ani, banuiesc ca nu aree zeci de mii de km facuti, costul reparatiilor....un sac de bani :( precizez ca nu s-a cazut cu el, ci, pur si simplu, au cedat piesele :hug:

pai hai sa-ti explic eu cum sta treaba cu un first bike formula la 11mii de km...cablul de vitezometru e facut varza inca de la 5000mii de km si de la 10mii nu mia mere deloc....a tb la 10mii sa schimb toate semeringurile de la roti...ca erau la fel varza...franele ori nu tin klumea ori incep sa se blocheze...acel scartz-scartz care te zgarie pe urechi cand mergi la viteza mica...aripa fata are rupte prinderile de pe o parte de plastic bun ce e la vibratii si cateva gropi...bucsile de la bascula is varza,si nu gasesc sa le inlocuiesc,deja am joc f mare in bascula si dak iau pe cineva in spate face ca draq curu',si din motivul asta stau acuma cu ea desfacuta in garaj,multe pene la cauciucul spate si camere de tot rahatul,asa ca i-am facut eu valva si acum e tubless..motorul ia cu 10km pe h mia putin decat pe la 4500km...maxim a luat 125...acum nu ia mai mult de 115 in vale...latul e varza...si rezultatul..foaia incepe sa devina si ea la fel...plasticele...off..inca se mai tin...e bine de strans un surub-doua ca nu cumva sa pierd ceva pe drum..asta aviz pt cei care au mai desfacut cate ceva la ea...in rest...cutia de viteze inca nu haraie...motorul..is curios ce ciompresie o mai avea..se simte ca nu mai e deloc nou..dar parerea mea personala e ca neumblat in el motorul in regimul de lucru urban-extraurban la o medie de 6000 ture lejer nu tine mai mult de 25000km fara sa faci macar o segmentare nici sa dai cu paru in el..si deja parca ar suna ceva a bataie pe la supape ori urechea mea inca e neavizata sau o fi de altceva... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...