csman Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 fiabile dintr-un anumit punct de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 nu as ezita, as lua minsk in 2T, mi-as lua unu maine daca as avea bani, e bun sa admiri privelistea, e manevrabil ca o bicicleta, si eu am facut scoala pe minsk mi-a placut la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 saracu minsk pai te cred si eu ca nu iti mergea km avand in vedere shoseaua aia nationala pe care mergeai :)nu am avut ocazia sa vad un minsk "cazut" asa ca pot spune ca, la majoritatea vit maxima e 80-90 km\h...si data viit ia-ti echipament ...ca te ia reumatismu Pai mi-am luat numa ghetele de motor dupa ce mi-am facut o pereche de pantaloni si de adidasi varza de ulei k avea scurgeri la greu. Cand i-am zis fiului instructorului (ca ala mai venea sa vada cum merg) ca vreau sa vin cu casca geaca ghete pelea mea se uita la mine ca la OZN.Intr-adevar daca mergi cum iti spun ei prost sa fii sa cazi sau sa te ranesti...da eu daca eram dilaila...n-aveam treaba.Si unde draq sa mai port si echipament pe mine ca imi era cald si in tricou ,ca doar nu mergeam prea mult cu viteza ca nu aveam unde,ma incingeam de lesinam pe akolo.Pe poligonul ala se potrivea un soft-enduro Pe 30 am examenul,urati-mi noroc si saptamanile viitoare urmeaza drumul sa imi iau si aprilica. Urati-mi noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nicola2005 Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 bafta si tie dar si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 si acum o stire de ult ora...scooter first bike...defectiuni destul de majore dupa nici 2 ani, banuiesc ca nu aree zeci de mii de km facuti, costul reparatiilor....un sac de bani precizez ca nu s-a cazut cu el, ci, pur si simplu, au cedat piesele pai hai sa-ti explic eu cum sta treaba cu un first bike formula la 11mii de km...cablul de vitezometru e facut varza inca de la 5000mii de km si de la 10mii nu mia mere deloc....a tb la 10mii sa schimb toate semeringurile de la roti...ca erau la fel varza...franele ori nu tin klumea ori incep sa se blocheze...acel scartz-scartz care te zgarie pe urechi cand mergi la viteza mica...aripa fata are rupte prinderile de pe o parte de plastic bun ce e la vibratii si cateva gropi...bucsile de la bascula is varza,si nu gasesc sa le inlocuiesc,deja am joc f mare in bascula si dak iau pe cineva in spate face ca draq curu',si din motivul asta stau acuma cu ea desfacuta in garaj,multe pene la cauciucul spate si camere de tot rahatul,asa ca i-am facut eu valva si acum e tubless..motorul ia cu 10km pe h mia putin decat pe la 4500km...maxim a luat 125...acum nu ia mai mult de 115 in vale...latul e varza...si rezultatul..foaia incepe sa devina si ea la fel...plasticele...off..inca se mai tin...e bine de strans un surub-doua ca nu cumva sa pierd ceva pe drum..asta aviz pt cei care au mai desfacut cate ceva la ea...in rest...cutia de viteze inca nu haraie...motorul..is curios ce ciompresie o mai avea..se simte ca nu mai e deloc nou..dar parerea mea personala e ca neumblat in el motorul in regimul de lucru urban-extraurban la o medie de 6000 ture lejer nu tine mai mult de 25000km fara sa faci macar o segmentare nici sa dai cu paru in el..si deja parca ar suna ceva a bataie pe la supape ori urechea mea inca e neavizata sau o fi de altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.