Sari la conținut

Moto (noi) Ieftine De 125...


Postări Recomandate

Din greseala am dat peste o firma din Galati care aducea Minskuri noi la un pret de 1200 de euro (cu toate taxele incluse) si din pacate nu a reusit sa se impuna pe piata romaneasca in conditiile in care exista o categorie de incepatori care prefera (din lipsa baniilor) sa cumpere o motocicleta noua dar de o calitate mai indoielnica (First Bike sau alte chinezarii) la un pret mai mare (aproximativ 2000 de euro)...

De ce fug incepatorii de Minsk?

 

 

Pareri pro si contra Minsk

aici

aici

post-5416-1149004833_thumb.jpgpost-5416-1149004820_thumb.jpg

motor in 4 timpi racit cu aer, 2 supape: licenta Honda

capacitate cilindrica : 125 cmc

putere : 10,88 cp

sistem alimentare : carburator standard japonez

transmisie prin cutie de viteze : 5 trepte

transmisie finala : lant

instalatie electrica : alternator+acumulator 12 V

aprindere : electronica

pornire : demaror electric (are si pedala de pornire)

frana fata + spate : tamburi cu saboti

greutate : 123 kg

consum : 3,5 l / 100 km

pret : 1008 euro + TVA (include taxa vamala, omologare, carte identitate)

(asta era in 2004)

 

Pareri pro si contra First Bike

aici

aici

 

 

 

Eu unul as alege un Minsk nou.

Parerea mea!

 

 

Edit:Rog un admin sa adauge un "poll" cu doua rubrici (Minsk si Chinezarii)

Cu greu m-am hotarat unde sa postez (Incepatori; Coltul Comunistelor sau TINERI SI NELINISTITI... la clasa 125cc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepsiman, ia raspunde la intrebarile astea:

1. cand si cum ai auzit de first-bike?

2. cate reclame la first-bike ai vazut/ primit in cutia postala?

3. cand si cum ai auzit de minskurile astea noi?

4. cate reclame la minsk ai vazut?

Si-ti vei da seama de ce nu s-a impus firma aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma insel (si nu ma insel) azi am vazut pe un tip cu o tipa in TM pe un minsk de 125. ca asta din poza. ii ciudat.. motorul pur si simplu nu l-am auzit. si dadea impresia de ceva cu pedale de la departare.. nu l-as vrea. nu prea te prinde febra motociclismului cand il vezi.. nu are efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

e fiabil.... si atat! :D este unul in galati de aproximativ 2 ani si nu s-a stricat! dar il face minskul 2t vechi de nu se vede! deci n-are rost sa dai banii pe asa ceva! e pt. pescari in cel mai bun caz! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca incepatorii fug de minsk-uri pt ca sunt cele mai mari comuniste de A1 si sant motoare bune.Asta e parerea mea, acuma normal ca nu se compara cu japonezele de A1 da acuma nu toata luma are bani de Rs sau cbr125 nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

sincer eu am first bike de 125cc si daca as da timpul innapoi...nu mi-as lua nici minsk nou..nici chinezaria asta...noua sau second...mi-as tine banii la saltea si cum as da de un cagiva freccia sau mito sau rs mai eftin sau ceva mai vechi in 4t si de vreo 20-30 cp...l-as ochi din prima...rog celor care nu vor sa se pricopseasca ca mine cu o tablarie d-asta..made in china..romania sau rusia..sa caste bine ochii si la piatza second...sa se uite la toate anuntzurile..fiindca eu am gasit multe motoare ok pe la 1400 euro...si sa-si lase cohones de-o parte doar de dragul de a conduce cu 2 ani mai devreme de 18 ani..ca-s bani aruncati... :crack: ....nush cum e minsk-ul de 125,dar a mea se infige binisor pana pa 75-80..am mer cu ea peste tot...dar da....as bune doar in oras..unde apare rosu pe vitezometru..de la 80 pana pe la 100 si ceva...ameno :crack: ....dar fie vb intre noi..daca ar avea ac performante +-10%,mi-as lua minsk cu 1100 euro nou decat sa dau 1900 euro pe first bike..si cu asta cred ca v-am lamurit...aporpos...cine vrea un first bike cu 1100 euro? :what:

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

pepsi man...deci, sa iti fie rusine...cum dracu sa compari asa ceva? :)

 

minsk=fiabil in exploatare, piese ieft si pe toate drumurile, ideal pt incepatori(il omori unde vrei si nu are nimic)...eu, dupa 2 luni de cunostiinte am desfacut minsku si l-am facut la loc, complet...si daca stai putin cu mana in el, vb de un minsk din 90 si toamna, il faci sa umblii fara reparatii majore aprox 10-15 mii km...motoru in 2 t supraturat,deci se simte bine in blana,adik 90 la ora...parerea mea e ca-i suficient...si bubele aiurea ar fi(sa stabilesc si punctele proaste,nu ?)este un motor pe care chiar daca il iei nou, tre sa il desfaci, e de ajuns sa te uiti la frana de picior si sa te prinzi ca aia sunt beti mereu, plus ca la harta din cutia de viteze tre sa ii dai vro 2 ciocane sa nu scape suruburile...dar, per total, e o moto buna, mai ales pt incepatori, si super ieft...asa ca recomand cu placere un minsk la cateva mil amarate in care sa iti petreci ceva timp sa il pui la punct bine...ca apoi, ai timp de drumetii....si nu face un zgomot ciudat...e motor in 2 t, hai 4, mai nou, da vb de ala dupa majoritatea minskurilor, turat la multe mii de rotatii...pt necunoscatori, motoarele in 2t ajung si la 20.000 de rot, mai mult chiar ca cele din F1...dezavantaju mare?poluarea...amestecul, dauneaza,nu stiu cat de grav, sanatatii :moto:)

 

first bike&co= aaaa....daca ma lasi sa te fac o tura prin europa, la china acolo, o sa vezi calitatea chinezeasca :) parerea mea...are si asta puncte bune...aaa....nu stiu :kick:...dar, cum se vb mai sus, are piblicitate... dar, daca o firma construct isi face publicitate mai mare nu inseamna ca este si mai buna decat alta care nu isi face....exemplu sony(sux) si accuphase :box:(sa zicem amplificatoare putere...normal ca romanu isi ia sony)...am avut ocazia sa vad la lucru multele mopeduri first bike care s-au inmultit mai rau ca taxiurile in bucuresti, pe cei care le conduc fara casca, fara far aprins si cu ochelari la ochi,in fine, revin ca nu imi plac digresiunile :lol:...si de cate ori trece unu pe langa mine, ma uit sa vad daca nu cumva e vrun aparat de aer conditionat...pt ca, mopedurile alea tampite, spre deosebire de ..chiar minimobra mea, nu functioneaza pe baza de ulei la motor...in "cutie"...un principiu al mecanicii incalcat cu brio...:lol:..frecare mai mare, sgomot ciudat, uzura la piese mai mare si deci, un mare profit adus companiei de catre cumparatorii de piese :hug:, scooterele lor, sunt interesante, arata frumos, spre deoseb de motare, au si bord,defapt toate au, ca masinile, 4 timpi, ulei in cutie, injectie, dar, se duc repede....sursa sigura...si costa mult piesele...deci, sa ne rugam ca, cu atat profit pe care il incaseaza firma first bike va construi si ceva mai bun, rezistent, si ieftin...ca ieftine nu le poti numi...doar cunoscute...la noi...

 

deci, daca stam sa ne gandim, minskul pierde la aspect, si nu ma refer la asta nou care cu 12 mii de licente s-a vandut in numar de un exemplar :P) ci la al vechi, dar are un plus la motor...si, cum au spus baietii, mai sus, cu un minsk ai senzatia ca te dai cu motoru :eek:,nu cu drujba -_-)

 

oricum...bun subiectu asta pepsi man :)ca tot l-ai deschis, iti dau un first bike pe kawa aia? :) ca la cat costa una, de ce?, nu stiu, daca mai scadeai putin o dadeai la pret de 49 cc first bike :lol:

 

sa imi dai o bere ca iti fac reclama :D

 

scuz adminii daca am aberat si offtopic aici, dar, e frumos sa faci paralele, sa ramifichezi(ce inculturist sunt) discutia, si apoi, sa te intorci la sosire, pe linia ta :)filosof sunt :moto:

 

asfalt uscat baietii

 

sincer eu am first bike de 125cc si daca as da timpul innapoi...nu mi-as lua nici minsk nou..nici chinezaria asta...noua sau second...mi-as tine banii la saltea si cum as da de un cagiva freccia sau mito sau rs mai eftin sau ceva mai vechi in 4t si de vreo 20-30 cp...l-as ochi din prima...rog celor care nu vor sa se pricopseasca ca mine cu o tablarie d-asta..made in china..romania sau rusia..sa caste bine ochii si la piatza second...sa se uite la toate anuntzurile..fiindca eu am gasit multe motoare ok pe la 1400 euro...si sa-si lase cohones de-o parte doar de dragul de a conduce cu 2 ani mai devreme de 18 ani..ca-s bani aruncati... :ok: ....nush cum e minsk-ul de 125,dar a mea se infige binisor pana pa 75-80..am mer cu ea peste tot...dar da....as bune doar in oras..unde apare rosu pe vitezometru..de la 80 pana pe la 100 si ceva...ameno :angry: ....dar fie vb intre noi..daca ar avea ac performante +-10%,mi-as lua minsk cu 1100 euro nou decat sa dau 1900 euro pe first bike..si cu asta cred ca v-am lamurit...aporpos...cine vrea un first bike cu 1100 euro? :lol:

deci fratee...bv...nota 10 :)da hai k pt inceput nu poti spune ca nu merita sa iei un minsk sh cu 6-7 mil sa inveti...ma doare cand vad preturile la chinezariile alea, si pot spune ca, nu s-a intamplat vrodata sa iau "bataie" la semafor de la un first bike,49 cc ,moped...si am minimobra frate...din 77 :lol: ...

 

sfatu meu, minsk(e cel mai ieft si fiabil in exploat de la rusi), apoi, nu tabla de chinezarie...ceva sh, orice, da nu chinezeasca... :P

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da minsku ptr mers batraneste e bun , nu uita ciclistica e praf cadru e de tot cacatul nu mai zic de roti se descentreaza imediat , la motor e bunicel usor de reparat aprindere elecronica putine reglaje ... da am mers si cu first bikeul lui alexyz nu e cine stie ce da e mult mai bine inchegat ... probabil ca e nou si deasta , ramane sa vedem un fb cu cateva zeci de mii cum mai merge ... daca mai merge fara reparatii majore ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da minsku ptr mers batraneste e bun , nu uita ciclistica e praf cadru e de tot cacatul nu mai zic de roti se descentreaza imediat , la motor e bunicel usor de reparat aprindere elecronica putine reglaje ... da am mers si cu first bikeul lui alexyz nu e cine stie ce da e mult mai bine inchegat ... probabil ca e nou si deasta , ramane sa vedem un fb cu cateva zeci de mii cum mai merge ... daca mai merge fara reparatii majore ...

 

rotile, se fac frate...sunt ieftine spitele...intreaba-l pe hell_boy daca tin ca a urcat la babele cu minsku :angry: ... si acolo, ai dreptate...sa vedem cum se comporta un fb la 10.000....ca minskul cred ca a trecut testul cu brio...totusi, la banii aia, ce vrei? :ok: merita frate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da minsku e best-buy ... la cateva mil nu ai ce sa iti iei in afara de minsk sau mobra , dar zic ca se putea si mai bine ... dar nici minsku in 4 timpi nu mi se pare prea stralucit motoru seamana tare mult cu o chinezarie fiabilitatea ramane de vazut ... si inca ceva cine aduce la noi piese ptr minsku in 4 timpi ?

 

daca nu ma insel (si nu ma insel) azi am vazut pe un tip cu o tipa in TM pe un minsk de 125. ca asta din poza. ii ciudat.. motorul pur si simplu nu l-am auzit. si dadea impresia de ceva cu pedale de la departare.. nu l-as vrea. nu prea te prinde febra motociclismului cand il vezi.. nu are efect.

 

da cu motocositoarea carenata tare te mai prinde ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da minsku e best-buy ... la cateva mil nu ai ce sa iti iei in afara de minsk sau mobra , dar zic ca se putea si mai bine ... dar nici minsku in 4 timpi nu mi se pare prea stralucit motoru seamana tare mult cu o chinezarie fiabilitatea ramane de vazut ... si inca ceva cine aduce la noi piese ptr minsku in 4 timpi ?

 

da cu motocositoarea carenata tare te mai prinde ...

 

eee...asta suna betoon...motocositoare carenata :angry: hmmm..piese de minsk in 4 t?..m-as fi riscat sa imi iau...da de la m-as pana la ma, mai e cale lunga :ok:...sa il intrebam pe tunaru ca poate aduce el :) , sau, asteptam sa se vanda muuult, si sa se si strice :moto:, sa putem lua la 3 mil bucata, de piese :) ...si inca ceva ...la banii care ii dai pe minsk nu te doare sufletu sa faci super enduro cu el prin santurile capitalei si nu numai, am i right? :)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut scoala pe minsk si pot spune ca m-a lasat impresionat(placut) se tine bine si eu cred ca decat o chinezarie care arata "bine"(pentru ochiul unui necunoscator)as prefera minskul care nu e asa estetic dar merge f.bine si nu iti trebuie 2 facultati sa repari la el cu minimum de investitii.Pacat ca nu mergea vitezometrul(la prima groapa aveam 140 iar la a2a 0 :ok: ) ca tare as fii fost curios sa vad ce viteza avea ca numai in blana o tineam si chiar mai ducea dar nu aveam loc unde sa-i dau.De remarcat echipamentul :angry: .Parca modelul vechi arata mai bine ca ala nou...arata a motocicleta pe cand aia noua seamana cu un moped

post-6413-1161385567_thumb.jpg

Editat de seby_mf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut scoala pe minsk si pot spune ca m-a lasat impresionat(placut) se tine bine si eu cred ca decat o chinezarie care arata "bine"(pentru ochiul unui necunoscator)as prefera minskul care nu e asa estetic dar merge f.bine si nu iti trebuie 2 facultati sa repari la el cu minimum de investitii.Pacat ca nu mergea vitezometrul(la prima groapa aveam 140 iar la a2a 0 :ok: ) ca tare as fii fost curios sa vad ce viteza avea ca numai in blana o tineam si chiar mai ducea dar nu aveam loc unde sa-i dau.De remarcat echipamentul :angry: .Parca modelul vechi arata mai bine ca ala nou...arata a motocicleta pe cand aia noua seamana cu un moped

 

saracu minsk :) pai te cred si eu ca nu iti mergea km avand in vedere shoseaua aia nationala pe care mergeai :)nu am avut ocazia sa vad un minsk "cazut" asa ca pot spune ca, la majoritatea vit maxima e 80-90 km\h...si data viit ia-ti echipament :moto: ...ca te ia reumatismu :moto:

 

si acum o stire de ult ora...scooter first bike...defectiuni destul de majore dupa nici 2 ani, banuiesc ca nu aree zeci de mii de km facuti, costul reparatiilor....un sac de bani :) precizez ca nu s-a cazut cu el, ci, pur si simplu, au cedat piesele :)

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

saracu minsk :angry: pai te cred si eu ca nu iti mergea km avand in vedere shoseaua aia nationala pe care mergeai :)nu am avut ocazia sa vad un minsk "cazut" asa ca pot spune ca, la majoritatea vit maxima e 80-90 km\h...si data viit ia-ti echipament :) ...ca te ia reumatismu :)

 

si acum o stire de ult ora...scooter first bike...defectiuni destul de majore dupa nici 2 ani, banuiesc ca nu aree zeci de mii de km facuti, costul reparatiilor....un sac de bani :) precizez ca nu s-a cazut cu el, ci, pur si simplu, au cedat piesele :ok:

 

depinde cum s-a mers , ce ulei i-a pus daca i-a pus , etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai omu cu first bike e motorist bun, banu nu il prea ajuta :ok:...si a zis ca ia dasta nou, ca s-a saturat sa umble mereu in comuniste(desi mie asta mi se pare farmecul), si stie sa mearga...a strans saracu ban la ban si a dat nu stiu cate zeci de mil pe ceva din carrefour sau ceva de genu...si culmea..e si in garantie, si i s-au dus exact alea care nu sunt in garantie :) ...curea transmisie, cablaraie, etc...si desi nu pare mare lucru, l-au cam usturat costurile... si oricum, mie imi pl mult motoarele si lucrurile sovietice in general, ca sunt fiabile si merg bine pe orice tip de teren, ca doar sunt facute acolo la mama rusie :)...nu toata lumea are siberia :angry:

 

toate cele bune baieti si s-auzim de bine.....daca nu surzim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...