Sari la conținut

Cea Mai Tare Din Parcare :d


alexcbr80
 Share

Postări Recomandate

As vrea sa va dati si voi cu parerea care ii cel mai bun motor din toate pctele de vedere de 400...Suzuki RF400...Kawasaki ZXR.....Kawa ZZR....Yahama YZf....? HOnda nu o pun ca sunt prea rare si nu gasesc usor de cumparat :cheers:

 

 

kawasaki ZXR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca fuse un test intre zzr400 si rf 400....e cam acelasi motor ,ca pozitie difera fata de zxr si pierduse in fata rf-ului ,dar cum nu imi place de nici o culoare rf-ul ,as recomanda un cbr400 ,chiar daca nu l-ai inclus in discutie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is curios cum e vfr-ul de 400 :crack:

Nu am inclus in excursie cbr-u de 400 fiinda sunt cam rare la noi...de aia:D...si rf-u am auzit ca are probleme la pornire...si ii mai domol...

 

Nu am inclus in excursie cbr-u de 400 fiinda sunt cam rare la noi...de aia:D...si rf-u am auzit ca are probleme la pornire...si ii mai domol...

:cheers: :ok: ce prost is....excursie :) :crack: DISCUTIE :crack: ...mai greseste omu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inclus in excursie cbr-u de 400 fiinda sunt cam rare la noi...de aia:D...si rf-u am auzit ca are probleme la pornire...si ii mai domol...

;) :bigstar: ce prost is....excursie :cheers: :cheers: DISCUTIE :hug: ...mai greseste omu

 

In primul rand nu exista YZF de 400, ci doar FZR, iar RF-ul nu are absolut nici o problema la pornire.

Pe urma, fiecare motor ale plusurile si minusurile lui.

De ex ZXR are o pozitie criminala pt oras dar motorul e tare, ZZR e bun la drum lung si un pic cam greut pt oras, RF merge si el in oras si la drum lung fiind putin mai sportiv decat ZZR-ul, CBR de 400 si el e bunicel dar mai degraba poate fi comparat cu ZXR si GSX-R ul de 400.

Nu exista cel mai bun motor, ci doar acela care te multumeste pe bine cel mai bine. De ex eu am RF-ul de 400 si sunt super multumit de el (tinand cont ca merg 80% cu el in oras), insa la drum lung se simte diferenta fata de un 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu exista YZF de 400, ci doar FZR, iar RF-ul nu are absolut nici o problema la pornire.

Pe urma, fiecare motor ale plusurile si minusurile lui.

De ex ZXR are o pozitie criminala pt oras dar motorul e tare, ZZR e bun la drum lung si un pic cam greut pt oras, RF merge si el in oras si la drum lung fiind putin mai sportiv decat ZZR-ul, CBR de 400 si el e bunicel dar mai degraba poate fi comparat cu ZXR si GSX-R ul de 400.

Nu exista cel mai bun motor, ci doar acela care te multumeste pe bine cel mai bine. De ex eu am RF-ul de 400 si sunt super multumit de el (tinand cont ca merg 80% cu el in oras), insa la drum lung se simte diferenta fata de un 600.

Aha...o sa incerc sa merg si pe un RF...pe ZXR am mers si am fost fff. multumit de rautatea lui...eu am invatat sa merg pe motor pe un Suzuki Gsx-R750...dar nu vreau sa ma arunc direct pe unu asa mare...de aia cer sfaturi...oricum mersi mult pt. informatii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...o sa incerc sa merg si pe un RF...pe ZXR am mers si am fost fff. multumit de rautatea lui...eu am invatat sa merg pe motor pe un Suzuki Gsx-R750...dar nu vreau sa ma arunc direct pe unu asa mare...de aia cer sfaturi...oricum mersi mult pt. informatii :cheers:

 

De dat, m-am dat doar pe ZXR 400.

Parerea mea:

 

ZXR 400: cel mai sportiv, suna beton, aspect ok, fiabilitate... :bigstar:

ZZR 400: tehnic aproape un ZXR, mai urat si mai slab

CBR 400: destul de rare, nu ma bag, aspect acceptabil

FZR 400: urat ca noaptea, sunet (auzit cu urechile mele) slabutz

RF 400 : preferata mea. Designul ma incanta f mult.

 

Spunea cineva ca daca Ferrari ar fi facut motociclete ele ar fi aratat ca RFul (chiar daca aia cu ochii mici au luat jmenu de la macaronari si nu invers). ;) Vezi Testarossa sau 348 (pt cunoscatori).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce spui asta? La ce capitol te-a nemultumit?

 

Nu sunt doctor in motoare (nici la propriu, nici la figurat) si nici nu vreau sa incepem discutii interminabile despre marci, care-i mai tare etc etc... Ceea ce TIND SA CRED eu este ca ZXR este clar cea mai putin fiabila. Asta este, nu se poate si cu s.u.l.a in c.u.r si cu sufletu in rai. Adica este cel mai puternic dar turatiile inalte si puterea litrica cea mai mare se obtin in detrimenul fiabilitatii. M-am dat doar cu ZXR 400 dintre toate cele prezentate si mi-a placut, asa ca si experienta, desi nu mi-as lua niciodata asa ceva. Prefer Naked. Mi se pare cam adunat, inconfortabil si greu de manevrat prin oras insa aici nu cred sa existe o diferenta prea mare intre ele. Parerea mea. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere strict al "sportivitatii", cred ca "cea mai tare din parcare" e ZXR 400. Dar pt ca probabil topicul vrea sa acopere si alte aspecte, eu sint de acord cu ce a zis LaurBalaur si nu mai scriu aceleasi lucruri. Din punct de vedere al fiabilitatii, cred ca in Romania exista niste pareri preconcepute (si aici nu ma refer doar la cele 4 modele despre care se discuta acum), dintre care cele mai raspindite sint urmatoarele: cutare marca sint fiabile(nu zice nimeni la ce se refera fiabilitatea aia, dar sint fiabile si punct.Crede si nu cerceta!), cutare marca nu sint fiabile(aici ar trebui sa pun opsusul afirmatiei din paranteza anterioara, dar mi-e lene ;) ) si au probleme la cutie. Cutare marca maninca ulei, iar cutare marca ce stiu eu ce mai face. Eu zic ca toate astea sint aiureli, prea mare diferenta intre toate japonezele astea sport nu exista, cam toate sint la fel de "fiabile" sau "nefiabile", de gustibus. O motocicleta sport intretinuta corect(adica consumabile de top, schimbate de preferinta mai devreme decit mai tirziu :cheers: , al carei motor e lasat sa se incalzeasca inainte de a o exploata la turatii mari), nu va ridica posesorului probleme pt ca e marca X si nu e marca Y. Si inca ceva. La o exploatare corecta nu ma refer la turatul motorului doar pina la 7.000 (pt o motocicleta care duce pina la 15.000), asta e o aberatie care poate ii face mai mult rau decit bine.

 

P.S.

Eu sint in al treilea sezon in care ma dau cu un ZXR 400, si nu am avut nici o problema care sa ma faca sa regret ca am luat-o. Cer mult de la ea si ii ofer la fel (i.e cheltui cam 100 $ la un schimb de ulei, schimb intotdeuna uleiul dupa iarna, chiar daca uleiul pus in toamna nu are nici 1000 km, nu las un schimb de ulei mai mult de 4000 km, si ii fac verificari periodice, fara sa ma zgircesc la bani). O japo tratata bine e fiabila. Nu pt ca e Honda, Yamaha, Suzuki sau Kawasaki, ci pt ca sint motociclete de calitate.

 

P.S2.

Nu stiu cum se face, dar n-am avut probleme nici la cutie. O fi avind componente de Honda in ea, mai stii :bigstar: ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca ZXR RULLZ!!! Si nu zic asta pt ca a laudat-o LUC ci pt ca imi place, si este o vitezana misto. RF-ul este prea touring, nu prea pare a vitezana. Cat despre restul.....nu cred ca se compara vreuna la partea tehnica cu ZXR-ul. Asta a fost parerea mea.... (adik fara comentarii la post :cheers: )

Asfalt uscat! (cu toate ca afara ploua in dushmanie :bigstar: )

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...