Sari la conținut

Polini Vs Malossi


Kituri de 125 cc  

313 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

pentru ca draga black killer nu stiu daca ti-ar rezista motorul pe un cbr 1000 sa pui de 1200. acolo sunt calculate mai multe lucruri, stai tu linistit ca nu e asa simplu cum crezi. Si sincer nu stiu daca ar incapa un motor mai mare la unu de 1000 si nu stiu daca suporta mai multe greutate , deci....trage tu concluzia.La un 50cc , la un 125cc e simplu ca nu e mare lucru , e un singur piston, e simplu numai atat trebuie sa modifici. Apropo ti-ar conveni sa dai vreo 2000-3000 euro daca nu mai mult ,cam asa ar ajunge un kit de marire a cilindreei la un motor de 1000. M-am gandit asa privind comparatia la motoarele mici intre preturile unui motor normal si un kit. Hai noroc

 

Completand. Nu stiu daca vor fi asa de mari diferentele.Ca mergi cu 300 sau cu 320 tot acolo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 83
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Eu am avut 2 seturi Polini de 165 pe ambele motociclete .la o motocicleta a crapat cilindru din cauza ca a ramas apa instalatie peste iarna si la a doua .. ei bine a crapat blocu motor dar setul n-a avut nimic :grinbandit:

Editat de Adventix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai culmea ca cele mai multe posturi spun ca malossi e mai bun decat polini dar voturile spun invers,

eu am kit polini pe scooterul meu si nu ma plang. Merge super bene !!!

 

Pai stii de ce, pt ca de polini o auzit toata lumea, de malossi mai putzin, e doar pt conesseuri ca sa zic asa :)

 

Oricum am votat malossi pt ca am avut set malossi (de 70cc) si am fost super multumit de el....am mers 12000km si l-am dat in stare buna de functionare..... :)

Despre polini numai din auzite mai mult, totusi am condus scooter de 125 cu set polini, si mergea bine pt 125, dar de fiabilitatea polini ns mai nimik.

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

(din cate am auzit) nu e indicat sa mariti capacitatea daca aveti de gand sa va plimbati(si daca nu va plimbati ce pana mea v-ati luat motor? sa faceti liniute cu 125uri? ;) ) Fiindca nu sunt foarte fiabile si daca vreti sa va tina trebuie sa mai bagati destui bani pt a schimba multe din restu pieselor care altfel ar ceda... Nu merita investitia, pastrati-va banii pt un 250 eventual(asta daca respectati LEGEA... daca nu 1L si salut 360Km/H si pa pa viata)... Dati banii pe o toba misto, vopsiti motorul...faceti altceva deoarece(de la 125 la 180 de ex)puterea pe care o castigati cu kitul este cam tot pe unde ajungeti cu un filtru de aer+evacuare+un power commander(eventual, nu este necesar dar la fel ca si in cazul kitului motorul se va uza mai repede deoarece raportul aer/combustibil va fi dat peste cap(lucru si mai periculos pt. 2t unde lubrificarea se face din benzina), cu un power commander evitati acest lucru...) daca aveti si kitul si ce am enumerat mai sus ar trebui sa tineti pasul cu 250uri fara probleme da inseamna o investitie de 1200e+ cel putin...

Editat de Darkanian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Cand pui un astfel de kit la rs de exemplu,trebuie si carburator mai mare,filtru sport si inca un radiator ca altfel se fwte.Credeti ca merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma la ce a spus alin si tinand cont ca vb de motoare in 2t, investitia creste si mai mult...1800+(de banii astia iti iei alt motor...)pe 4t probabil ca ar fi mai putin riscant dar nici performanta nu ar fi prea grozava...un sfat care l-am primit si eu: "Lasati-le stock baieti, ca cei care le-au construit stiau ce fac", daca vreti luati-va parbrize fumurii, vopsiti-le, puneti-le alte traznai sau eventual luati-va echipament...

Editat de Darkanian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU
In urma la ce a spus alin si tinand cont ca vb de motoare in 2t, investitia creste si mai mult...1800+(de banii astia iti iei alt motor...)pe 4t probabil ca ar fi mai putin riscant dar nici performanta nu ar fi prea grozava...un sfat care l-am primit si eu: "Lasati-le stock baieti, ca cei care le-au construit stiau ce fac", daca vreti luati-va parbrize fumurii, vopsiti-le, puneti-le alte traznai sau eventual luati-va echipament...

 

Aprob,dar o toba ar merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma la ce a spus alin si tinand cont ca vb de motoare in 2t, investitia creste si mai mult...1800+(de banii astia iti iei alt motor...)pe 4t probabil ca ar fi mai putin riscant dar nici performanta nu ar fi prea grozava...un sfat care l-am primit si eu: "Lasati-le stock baieti, ca cei care le-au construit stiau ce fac", daca vreti luati-va parbrize fumurii, vopsiti-le, puneti-le alte traznai sau eventual luati-va echipament...

 

Tin sa te contrazic oarecum. Producatorii de acord cu tine , stiu ei ce fac dar sunt si firmele care produc produse aftermarket care stiu si ele la randul lor ce fac, nu sunt puse asa la intamplare. Dupa cum ziceam , am avut polini 165cc , carburator de 34 mm , filtru sport si finala arrow pe un mito din 1991 si pot sa spun ca se merita daca iti permiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Pai da,ai schimbat si carburator si filtru si toba.Pentru ce?Asteapta sa faci 18 si ia-ti un 750 si gata. :) .Tu ce ti-ai permis ai dat 800 euro pe mito si inca 1000 ai bagat in ea ce ti se pare asa mult?eu vorbesc de motociclete noi omule nu de motociclete de acu 20 ani trecute prin 10 cocalari. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da,ai schimbat si carburator si filtru si toba.Pentru ce?Asteapta sa faci 18 si ia-ti un 750 si gata. :) .Tu ce ti-ai permis ai dat 800 euro pe mito si inca 1000 ai bagat in ea ce ti se pare asa mult?eu vorbesc de motociclete noi omule nu de motociclete de acu 20 ani trecute prin 10 cocalari. ;)

 

Nu e vorba de cati ani am ( am cu ceva peste 20 ) ci vorbeam de modificarea motorului. Am avut 2 mito cu set de 165 , ambele aduse din italia ( de la cocalari :blink: ) si nu am bagat nici un ban in ele , asa erau ( probabil modificate pentru circuit ). Acolo exista cultura pentru asa ceva si chiar si cei care au motoare de 1000 cmc tot pastreaza 125`urile pentru circuit. Nu are rost sa ne contrazicem , ideea e ca daca iti permiti , chiar merita , indiferent de vechimea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Indiferent de cati bani ai nu are logica.Anu trecut cat erau rs si mito?In jur la 5000 euro nu?Si daca bagi toate astea in ea ai ajuns la 6000,de 6000 iti iei un moto de...,125 sunt sa inveti sa mergi parerea mea si oricat ai baga in ele tot nu ajungi macar un zx4...

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa pastrezi motorul poate ca ar merita, dar sa ne gandim ca 125urile nu sunt numai pt pusti de 16 ani, ele sunt si pentru cei ce vor senzatia care o ai pe motocicleta la consum de scuter... Si cum a zis si alin daca ai dat 1000e pe mobra mai bagi 1000 in ea dar daca ai dat deja 3000+ pe moto nu prea iti mai vine sa mai bagi bani in ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Dark eu am un consum de 5-6-7 depinde cum merg,nu e tocmai de scuter :),iar ce-i ce le fac toate modificarile alea le ia cam 10 ;)

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu, dar majoritatea celor in 4t consuma 3-4... Iar cei ce cumpara un moto de 125 pt fatait sau drum lung se orienteaza spre 4t... Deaia nu imi plac mie motoarele in 2t, impreuna cu faptul ca nu sunt foarte fiabile(am zis "foarte" asa ca nu imi sariti toti in cap, in plus gusturile nu se discuta) ;)

Editat de Darkanian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa pastrezi motorul poate ca ar merita, dar sa ne gandim ca 125urile nu sunt numai pt pusti de 16 ani, ele sunt si pentru cei ce vor senzatia care o ai pe motocicleta la consum de scuter... Si cum a zis si alin daca ai dat 1000e pe mobra mai bagi 1000 in ea dar daca ai dat deja 3000+ pe moto nu prea iti mai vine sa mai bagi bani in ea...

 

Ce consum de scuter mai are rs125... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...