Sari la conținut

Imi Patineaza Ambreiaju


Postări Recomandate

Deci : am schimbat oala de ambreiaj la minsku meu si lantul , am pus discurile am montat tot la loc si reglez ambreiaju si imi patineaza in disperare , am fost azi ajutat de stress si nu am reusit sa o facem sa debreieze , stau la semafor si trebuie sa opresc motoru ca sa schimb viteza deci inchipuitiva cum este ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci fii atent. Din ce zici tu esti total aerian ,sau nu te-ai exprimat corect.

Daca patineaza inseamna ca cu mobra bagata in viteza si cu ambreiajul debraiat adica dat drumu la maneta nu pleaca de pe loc. Pe urma zici ca nu poti sa bagi in viteza ???? Pai ori patineaza ori nu ?

Prima chestie daca patineaza este sa te uti la discurile de metal sa vezi cum sunt tocite subtiri ,dupa la arcuri ca daca sunt decalite sau stranse mici iar nu ai facut nimic cand reglezi sa te uti sa nu ai tija stramba sa ai bila intre tija si putoiul ala care impinge in placa de presiune. Si mai e o chestie daca ai pus discuri noi din care? cu pluta sau din textolit? Daca sunt cu pluta re sa intinzi arcurile daca sunt din textolit tre sa faci pe discurile de metal niste rizuri care in timp o sa dispara cand se aseaza sau tocesc disc. de textolit vezi sa nu ai grad pe canelurile de la oala de ambreiaj ca iar nu e bine. Si dupa ce reglezi sa verifici daca are intradevar cursa tija sau tragi de maneta si nu face nimic. Succes!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unu la mina, debraierea parca e indepartarea discului de presiune de discurile ambreiajului.

daca tu zici ca patineaza, atunci inseamna ca discul e prea indepartat deja. de aici doua posibilitati: ori cablul tau deja trage de angrenajul ala, deci trebuie sa verifici sa ai ceva joc in maneta ori arcurile nu-ti imping suficient de tare in placa de presiune, deci trebuie sa iei alte arcuri ca sunt prea presate aseta pe are le ai (merge si chestia cu pus niste saibe care sa ajute arcul dar asta e solutie de ajuns pina la primul service)

daca e invers (placa nu se indeparteaza de discuri) atunci trebuie cumva prelungita tija (saibe pe capul ce impinge in rulmentul placii de presiune sau in spatele rulmentului, intre rulment si placa de presiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Deci fii atent. Din ce zici tu esti total aerian ,sau nu te-ai exprimat corect.

Daca patineaza inseamna ca cu mobra bagata in viteza si cu ambreiajul debraiat adica dat drumu la maneta nu pleaca de pe loc. Pe urma zici ca nu poti sa bagi in viteza ???? Pai ori patineaza ori nu ?

Prima chestie daca patineaza este sa te uti la discurile de metal sa vezi cum sunt tocite subtiri ,dupa la arcuri ca daca sunt decalite sau stranse mici iar nu ai facut nimic cand reglezi sa te uti sa nu ai tija stramba sa ai bila intre tija si putoiul ala care impinge in placa de presiune. Si mai e o chestie daca ai pus discuri noi din care? cu pluta sau din textolit? Daca sunt cu pluta re sa intinzi arcurile daca sunt din textolit tre sa faci pe discurile de metal niste rizuri care in timp o sa dispara cand se aseaza sau tocesc disc. de textolit vezi sa nu ai grad pe canelurile de la oala de ambreiaj ca iar nu e bine. Si dupa ce reglezi sa verifici daca are intradevar cursa tija sau tragi de maneta si nu face nimic. Succes!!!

 

 

e weird tare de tot! daca dai drumu' la surub toate bune si frumoase la plecare, bagi in viteza si tre' sa-l tii cu piciorul putin sa nu o ia usor din loc! in schimb daca o turezi tare patineaza ;) si nu poti sa o scoti pe liber decat in mers! daca il faci doar sa simti ca intra in viteza fara sa plece schimba pe loc toate vitezele da' patineaza intr-o veselie... discurile nu sunt noi, ambreiaju' a mers foarte bine pana a schimbat oala, sunt puse bine (discul gros de metal primul, dupa aia alternate cu textolit, ultimul disc este de textolit (cel pe care vine capacul de presiune) deci sunt puse bine! io-mi dau demisia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-mi dau si eu cu parerea:

Cu surubul scos, deci atucni cind bagi 1 vrea sa plece singura, daca tot patineaza sint 2 variante, zic eu:

Ori arcurile sint moi, ori nu mai cupleaza de tot, ramine undeva agatat. Daca ai arcurile moi, poti sa incerci sa le mai stringi un pic cu piulita sau sa pui niste saibe.

Si da, placa tre sa decupleze in mod egal, daca decupleaza strimb probabil ca nici nu cupleaza cum trebe. Poate sa agate in fantele laterale (canalele unde intra urechile de la discuri??)

 

 

Intrebare: Sper ca te referi la surubul din oala de ambreiaj, (ala de unde se regleaza ambreiajul -de pe placa de presiune cum ii zici tu, si nu ala din minerul de ambreiaj)

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Hai sa-mi dau si eu cu parerea:

Cu surubul scos, deci atucni cind bagi 1 vrea sa plece singura, daca tot patineaza sint 2 variante, zic eu:

Ori arcurile sint moi, ori nu mai cupleaza de tot, ramine undeva agatat. Daca ai arcurile moi, poti sa incerci sa le mai stringi un pic cu piulita sau sa pui niste saibe.

Si da, placa tre sa decupleze in mod egal, daca decupleaza strimb probabil ca nici nu cupleaza cum trebe. Poate sa agate in fantele laterale (canalele unde intra urechile de la discuri??)

Intrebare: Sper ca te referi la surubul din oala de ambreiaj, (ala de unde se regleaza ambreiajul -de pe placa de presiune cum ii zici tu, si nu ala din minerul de ambreiaj)

 

nu are piulitze la placa... arcurile sunt bune, mergeau inainte sa schimbe oala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are piulitze la placa... arcurile sunt bune, mergeau inainte sa schimbe oala!

Nu are nici o alta posibbilitate de reglaj inauntru? Ca de obicei e un surub pe placa cu care poti sa-i departezi sau sa-i apropii placa (Surubul ala impinge in tija din interiorul ambreiajului) si reglajul ala e independent de reglajul de la miner..Nu are in capac ceva cu care poti regla cit impinge initial in tija? Presupun ca tija nu e mai lunga si nici discurile nu sint schimbate? E posibil ca sa fie un distantier intre oala si bloc? Ca daca exista un distantier acolo, si acum nu mai e, efectul e ca si cum ar fi tija un pic mai lunga si il tine partial debreiat?

Pirgia aia din afara (actionata de cablu), cind ambreiajul e complet cuplat, are un pic de joc, sau apasa deja in tija?

Daca nu are, inseamna ca probabil se impinge in tija si-l tine un pic debreiat

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...