mihai_ Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 Salut Stie careva\a facut cineva ceva asemanator? Se poate inlocui\adapta pinionul de mers inapoi cu a 5-a viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 paul bratu a facut ingineria asta. citeste-ti mesajele private. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 se poate ....si in iasi este in loc de marsarier ai a-5-a dar dezavantajul e ca schimbi viteza din schimbatorul de marsarier si poate fi dezastros ....fiind in a5-a schimbi cu schimbatorul normal in 4 si se rupe cutia in 2 se cupleaza si pinionul de a 4-a si cel de a 5-a ....normal scoti din 5 cu schimbatorul de marsarier apoi cu schimbatorul normal bagi 4(schimbatorul fiind pe liberul dintre vitezele 3-4) manevrele pot fi grele daca tre sa le executi intr-un timp scurt... mai degraba pune-ti grup de solo... bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white wolf Postat Februarie 27, 2004 Share Postat Februarie 27, 2004 citeste ultimul numar al revistei MOTO LIFE se spune ceva de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2004 Share Postat Februarie 28, 2004 se poate ,exista si in timisoara un dneper asa cu cinci viteze daca reusesc ma interesez siti trimit un mail cu detalii salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 6, 2004 Share Postat Martie 6, 2004 In Botosani sunt cateva Nepre care au viteza a cincea in loc de marsalier.Cum zicea si Orestte e mai nashpa la schimbat dar la drum lung e foarte avantajos.De exemplu stiu aici o Nepra cu a cincea fara grup de fuga si mergea cu 120 usor.(ei bine nu chiar usor dar mai ducea motorul).Si consumul scade.Pentru cei interesati parca toata operatiunea ajungea pe aici in jur de un milion jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old indian Postat Martie 11, 2004 Share Postat Martie 11, 2004 mai exista si pinioane de a 4a de fuga impreuna cu grupul de fuga poti merge lejer cu 130km/h fara sa tragi de motor numai ca este indicat sa-ti pui si pistoane bombate ca sa comprimi motorul sa poata duce............. toate astea se gasesc la moldoveni si sunt garantate de fabrica fara sa faci tu calcule si prostii............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metallking Postat Martie 14, 2004 Share Postat Martie 14, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 19, 2004 Share Postat Martie 19, 2004 din cate stiu eu costa cam 1,5 mil sa itzi pui a 5-a (manopera + piese) iar pinionul de a 4 -a ..ala de fuga costa 600 un grup de fuga 1 mil (daca stii de unde sa il iei)...deci cam aceiasi bani .... mie personal nu imi place chestia cu a 5-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 20, 2004 Share Postat Martie 20, 2004 eu zic ca merita chestia cu a 5 pt ca motorul nu este asa turat la viteza de 80-100 la ora si nici nu consuma cit ar consuma cu a 4 la viteza de 100 parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PAULBRATU Postat Martie 25, 2004 Share Postat Martie 25, 2004 eu am facut pt Dnepra mea si cred ca e ceva foarte bun Aveam viteza de croaziera pe la 110 si consum <5% Daca e cineva interesat sa incerce mai am un set de pinioane la care asigur si montajul Si daca stau bine sa ma gandesc .....cred ca am si o cutie de viteze de dat ca eu mi-am pus motor si cutie de BMW pe a mea Sper ca nu suna a lauda sau reclama dar daca e cineva interesat de fiare sau sfaturi sau chiar date despre modificari la motor-cutie eu sunt disponibil la tel ca pe net nu prea am timp sa ma dau 0723930216 BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 25, 2004 Share Postat Martie 25, 2004 motorul nu este asa turat la viteza de 80-100 la ora si nici nu consuma cit ar consuma cu a 4 la viteza de 100 pai exact aceiasi chestie se intampla si cu pinion de fuga + grup de fuga....+ ca itzi ramane si marsarierul...ca sa nu mai vb de metoda de schimbare a vitezelor @ paulbratu....metoda ta pt a 5-a e tot cea care utilizeaza maneta de marsarier sau direct de la pedala de la schimbator>?.....a doua metoda zau ca mi-ar place si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.