Patrick_M Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Mă gândeam că nu găsesc pe aici un topic despre uleiuri ( sau nu-l văd eu) Âşi am zis că poate ar fi bine pt cei care nu sunt în tema cu tipul de ulei ce intră în motorul personal, să Âştie pe viitor unde să mai citească o părere. AÂşadar, iau exemplul meu. Am un monocilindru la care, majoritatea pun 20w 50 mineral. Eu foloseas 10w 40 semi. În carte zice că după un anumit număr ar fi bine să se treacă pe ceva semi. Ok. Deci cine are dreptate. ÂŞi mai am o dilemă. Indicele Api. Cineva zice că ăla contează la modelele noi, cu filtrele de particule. La a mea din 96 ce importanță are? Deci zic eu că fiecare ar trebui să îÂşi scrie modelul motorului Âşi tipul de ulei. Poate o clasificare sau ceva de genul să facă cineva nu ar fi rău. Nu dați cu parul, doar vreau să ajut. Sănătate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 O cautare dupa keyword "ulei" in sectiunea service, cautare in fiecare post. - produce peste 1000 de rezultate - sunt topicuri care au in descriere altceva dar se discuta si despre uleiuri. (Search results limited to first 1000) Have fun! Mesaj completat O cautare numai in titluri de topicuri produce 11 pagini numai de TITLURI de topicuri. /index.php?act=Search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 discutiile despre uleiuri sint ca flameurile win-linux. in scurt timp se ajunge la certuri si in final fiecare ramine la parerea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) Pentru motoarele 2T recomend Procycle 2t racing de pe louis. E un ulei full synthetic cu un raport calitate/pret foarte bun, vreo 35euro un bidon de 4l. Eu îl folosesc de aproape 25.000km pe nsr-ul meu fără să schimb nici măcar segmenții la el. Nu scoate fum, nu prea se depunde cine Âştie ce calamină (bujia e aceaÂşi de 20.000km Âşi nu-i iridium). Editat Februarie 1, 2010 de MadMike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Pentru motoarele 2T recomend Procycle 2t racing de pe louis. E un ulei full synthetic cu un raport calitate/pret foarte bun, vreo 35euro un bidon de 4l. Eu îl folosesc de aproape 25.000km pe nsr-ul meu fără să schimb nici măcar segmenții la el. Nu scoate fum, nu prea se depunde cine Âştie ce calamină (bujia e aceaÂşi de 20.000km Âşi nu-i iridium). Trebuie sa iei in calcul ca al tau e si limitat,la faza cu segmentii,conteaza si asta mult. Mesaj completat Trebuie sa iei in calcul ca al tau e si limitat,la faza cu segmentii,conteaza si asta mult. Ps: Eu pun in rs motul 710,nu am prea multi km cu rs-ul asta,dar am mai bagat si in alte motoare si am fost multumit,e cam scump.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Din ce in ce mai multi se hotarasc sa comande uleiuri direct din vest............... Cateva intrebari scurte: 1. De ce orice mobra (hai sa zicem ca "orice" e doar generic) second care ajunge in Romania, mergand ea perfect asa, cand i se schimba uleiul incepe sa zangane din toate alea 2. De ce pe Motul se ard din ce in ce mai multe mobre ...........si toate astea nemintindu-ma singur, stiind ca uleiurile de prin partile astea sunt "reconditionate", dar, chiar si asa, punctele 1 si 2 de mai sus nu si-ar putea gasi aplicabilitate O fi retorica treaba.......inca nu-mi dau seama!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Din ce in ce mai multi se hotarasc sa comande uleiuri direct din vest............... Cateva intrebari scurte: 1. De ce orice mobra (hai sa zicem ca "orice" e doar generic) second care ajunge in Romania, mergand ea perfect asa, cand i se schimba uleiul incepe sa zangane din toate alea 2. De ce pe Motul se ard din ce in ce mai multe mobre ...........si toate astea nemintindu-ma singur, stiind ca uleiurile de prin partile astea sunt "reconditionate", dar, chiar si asa, punctele 1 si 2 de mai sus nu si-ar putea gasi aplicabilitate O fi retorica treaba.......inca nu-mi dau seama!? La punctul 1 pot sa-ti raspund eu, este posibil ca mobrele aduse de afara sa aiba aditiv bagat in ulei ca sa sune "perfect" iar dupa ce schimbi uleiul incepe sa zdrangane. Chestia asta se practica masiv la auto asa ca nu vad de ce nu s-ar face si la mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChaosBorn Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Da, aditivii aia, alta chestiune destul de controversata. Tin minte, acum vreo 6 sau 7 ani am luat o cutie de vreo 2 sau 3 sute de grame de la reprezentanta Honda din Constanta. Un fel de miere pe care am bagat-o-ntr-un motor de Dacie. Sunt convins si in ziua de astazi ca am facut motorul ala praf din cauza acelui aditiv. Am ramas cu un fel de fobie, chiar si pentru uleiurile mai groase. Logica mea la treaba asta nu prea e sanatoasa, recunosc, dar e ceva de genul cum ca fiind prea gros, uleiul intai forteaza pompa prea mult, creeaza presiune mult prea mare acolo unde reuseste sa intre, in acelasi timp fiind locuri unde chiar nu mai reuseste cum ar trebui (cum ar fi la palier) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ca tot veni vb de uleiuri, pentru o furca de motocicleta pot pune ulei ATF?(ulei de trensmisii hidraulice, cutii automate, nu are nici un indicativ de vascozitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.