hondacbr93 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Salut tuturor Am deschis acest topic,pentru a afla mai bine de la "veterani" cum pot sa intretin si eu un motor de 125cc! Model:honda nsr,125cc,6trepte,motor 2T. Spuneti-mi si mie cand se schimba consumabilele( ulei,cauciucuri,etc) Astemptam asfalt uscat!!! Editat Februarie 5, 2010 de hondacbr93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nu prea ai de ulei să îi schimbi. îl schimbi pe ăla din cutie odata la doi ani. Uleiul de amestec e cam un litru la 700km. Cauciucurile le schimbi când se uzează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Uleiu de amestec (ala de ridici rezervoru ca sa bagi) nu se schimba la 2 timpi, se reumple. Trebuie sa reumpli recipientu' ala de ulei de sub rezervor care are 1 litru - 1 litru si 100ml max (eu bagam 1L si parca parca mai avea loc putin) de fiecare data cand ti se aprinde becu de pe bord. Qiv, nu e neaparat sa completeze dupa fiecare 700km , eu completam dupa vreo 1000km In fine, cand ti se aprinde beculetu de pe bord (ala mic si rosu de la turometru parca), mai poti sa mergi in jur de 50km pana ramai fara ulei. Cauciucurile le schimbi cand nu mai au profil, dupa vreo 15-20.000 km, bujia e bine sa o schimbi si pe aia odata la vreo 2000km (NGK BR9ES aveam eu pe nsr), placutele de frana pe la 5-6000km, filtru de aer curatat la fiecare 2000km, lantul sa il cureti si sa il ungi cam la 500km , 1000km cel mult (asta daca vrei sa te tina ceva timp), sa o speli si sa ai grija de ea ca e o super motocicleta da-mi add pe mess - nu_am_gasit_alt_id daca mai ai intrebari legate de nsr. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) La mine consumă mai mult ulei că i-am mărit puțin mai mult debitul. Oricum, cam 800-1000km faci cn un litru. După ce se aprinde ledul ăla duce ceva mai mult de 50km. Am făcut eu vreo 60 si ceva Âşi mai era ulei în rezervor. Ca mărci poți să foloseÂşti cam orice e sintetic. Eu folosesc Procycle racing 2t de pe louis.de, full sintetic 4 litri 150lei. Cauciucurile le schimbi când dau de ață dar nu mai devreme! Bujia nu se schimbă la 2000km. Eu am 20.000km pe puțin cu asta Âşi merge la fel ca la început Âşi nici nu e iridium. Poți să îi pui br9es care e vreo 30-40lei (deasta am eu) sau cu iridium br9eix. Despre plăcuțe... nu Âştiu ce să îți spun. Am schimbat vreo 3-4 seturi până acum dar nu mai Âştiu la ce intervale. Nu recomand Ferodo, sunt foarte foarte proaste Âşi tocesc discul de frână destul de tare (eu l-am schimbat pe al meu). Acum am Carbone Lorraine (sau cum naiba se scrie) care sunt foarte miÂşto, pot să dozez foarte uÂşor frâna cu astea. La unele nsr-ul frâna de pe spate scârțâie în draci. Nici până acum nu mi-am dat seama de ce, am schimbat multe tipuri de forodouri Âşi scârțâia la fel cu toate. Lanțul cum îl ții aÂşa îl ai. Cu primul lanț (care era varză, uzat inegal) am făcut vreo 18.000km. Acum am DID cu x-ring, în vreo 5000-6000km l-am întins doar de două ori. Prima dată după vreo 2000km Âşi ultima dată că a trebuit să schimb cauciucul Âşi inevitabil au trebuit slăbite întinzătoarele. Setul motor duce ... căcălău. Depinde de tine, trebuie încălzit de fiecare dată. Semeringurile de la furcă sunt o problemă la mine. Eu le schimb pe la 6000-7000km. Depinde pe unde mergi Âşi cum abuzezi de ele. Sunt la a3a baterie acum. Nu Âştiu de ce dar se duc destul de repede. Ultima s-a defectat din cauza unui scurt (cred) la unul dintre becuri. Becurile... ai să schimbi destul de multe. Pe spate am schimbat vreo 3-4 Âşi pe fată doar două, până acum. Din punctul de vedere al consumului exista trei tipuri de nsr-uri. Alea limitate care consuma vreo 3.5-4% (al meu), alea delimitate care consumă 4.5-5% Âşi nsr-ul lui Frana care consuma ... mult. Cam atât până acum. Editat Februarie 5, 2010 de MadMike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Salut tuturorAm deschis acest topic,pentru a afla mai bine de la "veterani" cum pot sa intretin si eu un motor de 125cc! Model:honda nsr,125cc,6trepte,motor 2T. Spuneti-mi si mie cand se schimba consumabilele( ulei,cauciucuri,etc) Astemptam asfalt uscat!!! Ulei in amestec,recomand motul 710,la cutia de viteze la rs125 se schimba la 4.000 km restul ti-au spus baietii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 În cutie la nsr se pune 10w40 (ulei de motor pentru motorete 4t). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierre2400 Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Cauciucurile le schimbi cand nu mai au profil, dupa vreo 15-20.000 km Cauciucurile le schimbi cand ajung la martorul de uzura , cand nu mai ai profil e deja cam tarziu ... Dar vorba unui mare intelept dupa posibilitati, nu dupa moda ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu prea ai de ulei să îi schimbi. îl schimbi pe ăla din cutie odata la doi ani. Uleiul de amestec e cam un litru la 700km. Cauciucurile le schimbi când se uzează. O data la 2 ani?In plm eu schimb la 4000 si in carte spune la 6000 parca.Daca omu' face 20 000 km in 2 ani?Zi-i si tu sa schimbe la 5000 na ca nu-i rs.. Uleiu de amestec (ala de ridici rezervoru ca sa bagi) nu se schimba la 2 timpi, se reumple. Trebuie sa reumpli recipientu' ala de ulei de sub rezervor care are 1 litru - 1 litru si 100ml max (eu bagam 1L si parca parca mai avea loc putin) de fiecare data cand ti se aprinde becu de pe bord. Qiv, nu e neaparat sa completeze dupa fiecare 700km , eu completam dupa vreo 1000km In fine, cand ti se aprinde beculetu de pe bord (ala mic si rosu de la turometru parca), mai poti sa mergi in jur de 50km pana ramai fara ulei. Cauciucurile le schimbi cand nu mai au profil, dupa vreo 15-20.000 km, bujia e bine sa o schimbi si pe aia odata la vreo 2000km (NGK BR9ES aveam eu pe nsr), placutele de frana pe la 5-6000km, filtru de aer curatat la fiecare 2000km, lantul sa il cureti si sa il ungi cam la 500km , 1000km cel mult (asta daca vrei sa te tina ceva timp), sa o speli si sa ai grija de ea ca e o super motocicleta da-mi add pe mess - nu_am_gasit_alt_id daca mai ai intrebari legate de nsr. bafta ! Bujia sa o schimbe la 2000?Doar preventiv nu?Sa-i puna iridium mai bine.Placutele de frana de ce asa des?A mea are 8000 si placutele de frana arata foarte bine mai duc minim 3-4000. În cutie la nsr se pune 10w40 (ulei de motor pentru motorete 4t). Exista 10w40 motul facut special pentru cutiile motoarelor in 2T si scrie 2T pe bidon , am avut eu. Nu pleca rece cu ea niciodata , pune ulei doar full sintetic nu prea conteaza firma , daca pleci vreodata rece ca ai o treaba urgenta nu mergi peste 3-4000 rpm pana se mai incalzeste , nu pune benzina cu cifra octanica mare si cum nsr tin , o sa te tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbr93 Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Multumesc tuturor pentru sfaturi si o sa tin cont! Uitasem sa mentionez "cand schimb uleiul din cutie" ca la 2T se reumple rezervorul!!! O sa tin cont de toate aceste aspecte,si sper sa NSR-ul sa ma tina!!! Daca ma mai ajuta cineva cu un site cv de piese(placute,discuri,cauciucuri,etc) Asteptam asflat uscat!!! Sa auzim de BINE! UITASEM!!! e mai bine sa-l incalzesc,decat sa-i bulesc motoru 8-| Editat Februarie 6, 2010 de hondacbr93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Placutele de frana de ce asa des?A mea are 8000 si placutele de frana arata foarte bine mai duc minim 3-4000. Tu probabil nu faci cateva stoppie-uri zilnic, si de-aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Tu probabil nu faci cateva stoppie-uri zilnic, si de-aia. Da , dar el crezi ca va face stoppie?Momentan cred ca nu are niciun km facut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 O data la 2 ani?In plm eu schimb la 4000 si in carte spune la 6000 parca.Daca omu' face 20 000 km in 2 ani?Zi-i si tu sa schimbe la 5000 na ca nu-i rs. Bujia sa o schimbe la 2000?Doar preventiv nu?Sa-i puna iridium mai bine.Placutele de frana de ce asa des?A mea are 8000 si placutele de frana arata foarte bine mai duc minim 3-4000. Exista 10w40 motul facut special pentru cutiile motoarelor in 2T si scrie 2T pe bidon , am avut eu. Nu pleca rece cu ea niciodata , pune ulei doar full sintetic nu prea conteaza firma , daca pleci vreodata rece ca ai o treaba urgenta nu mergi peste 3-4000 rpm pana se mai incalzeste , nu pune benzina cu cifra octanica mare si cum nsr tin , o sa te tina Eu am făcut 25.000km Âşi l-am schimbat de curand. Era la fel ca la început. Nu se simțea nici o diferență că ar fi uzat... AÂşa scrie parcă în manual. Un set de plăcuțe am reuÂşit să le tocesc cel mai repede în 5000km, când foloseam doar frâna de spate. Nu cred că afectează benzina cu cifră octanică mare nimic la motor, poate doar buzunarul posesorului. Acum doi ani când era Carera 100 la OMV 3.2lei/litru mergeam numai cu Carera 100. Am mers aÂşa din noiembrie până în februarie-martie(vreo 5000km) când a început să se scumpească. Nu a afectat nimic la motor. Un mecanic mi-a spus ca la patru plinuri unul să fie cu zeamă cu cifră octanică mai mare, că cică îți poponeataătă carburatorul. Anul trecut pe la sfârÂşit am mers doar cu 95 de la petrom, ultima zoaie. ÂŞtiu că e Âşi ulei dinăla Âşmecher dar nu se găseÂşte peste tot. Manualul re?omandă ulei 10W40 de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Iti poate aduce reprezentanta din braila daca vrei sau IVAS din Galati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Iti poate aduce reprezentanta din braila daca vrei sau IVAS din Galati... Ce frumos sună Mai bine caut pe la peco de©ât la reprezentanță. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Sorry, dar pe vremea cand aveam RS, ulei de cutie pt RS (2 timpi) de la Motul, era 70w40 (poate ma insel, dar incepea cu 70 sigur) ! Cu siguranta, uleiul care se pune in motor nu are nici o legatura cu uleiul de cutie. Aveti grija ce faceti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Un mecanic mi-a spus ca la patru plinuri unul să fie cu zeamă cu cifră octanică mai mare, că cică îți poponeataătă carburatorul. Anul trecut pe la sfârÂşit am mers doar cu 95 de la petrom, ultima zoaie. Si acum de unde pui benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Petrom, tot ultima zoaie care e Âşi ce-a mai ieftină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.