marius_florin Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 folositi lichid de racire special sau antigel?? va rog sa mi explicati si mie care i mai bun. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 folositi lichid de racire special sau antigel?? va rog sa mi explicati si mie care i mai bun. multumesc antigel +apa distilata 1:1 ....si ia un antigel bun (mai scump) vezi sa nu pui apa normala ca se strica semeringul de la pompa de apa si o sa ti intre apa in uleiul de motor....si cand o sa schimbi uleiul o sa vezi ca are o culoare grii ---->>>(*atunci trebuie sa schimbi acel semering ) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.voda Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 antigel +apa distilata 1:1 ....si ia un antigel bun (mai scump) vezi sa nu pui apa normala ca se strica semeringul de la pompa de apa si o sa ti intre apa in uleiul de motor....si cand o sa schimbi uleiul o sa vezi ca are o culoare grii ---->>>(*atunci trebuie sa schimbi acel semering ) bafta Ideal ar fi sa pui doar apa dedurizata nu neaparat distilata dar pt ca s-ar putea sa trebuiasca sa completezi cate o data lichidul si in teren si decat sa fierbi motorul mai bine pui si apa obisnuita trebuie spus ca presetupa pompei de apa (simeringul) de fapt nu se strica din cauza apei pur si simplu, ci daca concentratia de antigel este prea mica in lichidul de racire va fi o cantitate insuficienta de schimbatori de ioni care sa mentina ionii de Ca in solutie iar acestia vor precipita si pe suprafetele ude ale suprafetei de etansare. Cand reapare concentratia buna de antigel acesta va tinde sa solubilizeze saraurile de Ca depuse dar nu o va face uniform si atunci vor apare scapari importante de lichid prin presetupa. Deci cel mai important din cate stiu eu este sa mentineti concentratia corecta de antigel, acesta modificand si tensiunea superficiala a apei astfel incat sa reduca riscul de "fierbere locala" a lichidului in zonele din circuit unde presiunea scade dinmotive hidrodinamice impiedicand aparitia cavitatiei care erodeaza inclusiv metalul in zonele in care apare, dci urmariti sa aveti intotdeauna antigel suficient in lichidul de racire si inlocuiti-l cu periodicitatea recomandata pentru a avea aditiviiimportanti in cantitate suficienta pt ca si acestia se consuma. Gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TonyTA Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Si noi care credeam ca mersu pe motocicleta e usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 multumesc dragos,o explicatie intr adevar completa pentru a schimba tot lichidul de racire ce operatiuni trebuie sa faci?dat rezervorul de lichid jos si dupa asta...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 multumesc dragos,o explicatie intr adevar completa pentru a schimba tot lichidul de racire ce operatiuni trebuie sa faci?dat rezervorul de lichid jos si dupa asta...??? In primul rand faci rost de manualul de service al motorului. Daca nu ai asa ceva atunci banuiesc ca trebuie sa face cam ce fac si eu la astfel de operatiuni (avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice). - in partea ceea mai de jos a pompei de apa se afla un surub pe unde se goleste toata instalatia () deschizi busonul de la radiator. - golesti radiatoru, rezervorul - stragi surubul de la pompa - adaugi prin radiator lichid - eu am pe partea dreapta in poza piesa cu nr 2 pe unde se scoate aerul din instalatie.....umplii radiatorul si trebuie sa iasa pe acolo aer + lichid. -in final reumplii si rezervorul. Pornesti motorul si vezi cum sta treaba.....dupa care verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 In primul rand faci rost de manualul de service al motorului. (avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice). Al lui e mai smecher cu o supapa si cu ceva HP in plus decat al tau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 In primul rand faci rost de manualul de service al motorului. Daca nu ai asa ceva atunci banuiesc ca trebuie sa face cam ce fac si eu la astfel de operatiuni (avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice). - in partea ceea mai de jos a pompei de apa se afla un surub pe unde se goleste toata instalatia () deschizi busonul de la radiator. - golesti radiatoru, rezervorul - stragi surubul de la pompa - adaugi prin radiator lichid - eu am pe partea dreapta in poza piesa cu nr 2 pe unde se scoate aerul din instalatie.....umplii radiatorul si trebuie sa iasa pe acolo aer + lichid. -in final reumplii si rezervorul. Pornesti motorul si vezi cum sta treaba.....dupa care verifici. multumesc.o sa mi fac timp si o sa "experimentez". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.