Sari la conținut

Lichid De Racire


Postări Recomandate

folositi lichid de racire special sau antigel??

va rog sa mi explicati si mie care i mai bun.

 

multumesc

antigel +apa distilata 1:1 ....si ia un antigel bun :cheers:(mai scump) ;) vezi sa nu pui apa normala ca se strica semeringul de la pompa de apa si o sa ti intre apa in uleiul de motor....si cand o sa schimbi uleiul o sa vezi ca are o culoare grii ---->>>(*atunci trebuie sa schimbi acel semering :cheers: ) bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

antigel +apa distilata 1:1 ....si ia un antigel bun :cheers:(mai scump) ;) vezi sa nu pui apa normala ca se strica semeringul de la pompa de apa si o sa ti intre apa in uleiul de motor....si cand o sa schimbi uleiul o sa vezi ca are o culoare grii ---->>>(*atunci trebuie sa schimbi acel semering :cheers: ) bafta :bigstar:

Ideal ar fi sa pui doar apa dedurizata nu neaparat distilata dar pt ca s-ar putea sa trebuiasca sa completezi cate o data lichidul si in teren si decat sa fierbi motorul mai bine pui si apa obisnuita trebuie spus ca presetupa pompei de apa (simeringul) de fapt nu se strica din cauza apei pur si simplu, ci daca concentratia de antigel este prea mica in lichidul de racire va fi o cantitate insuficienta de schimbatori de ioni care sa mentina ionii de Ca in solutie iar acestia vor precipita si pe suprafetele ude ale suprafetei de etansare. Cand reapare concentratia buna de antigel acesta va tinde sa solubilizeze saraurile de Ca depuse dar nu o va face uniform si atunci vor apare scapari importante de lichid prin presetupa. Deci cel mai important din cate stiu eu este sa mentineti concentratia corecta de antigel, acesta modificand si tensiunea superficiala a apei astfel incat sa reduca riscul de "fierbere locala" a lichidului in zonele din circuit unde presiunea scade dinmotive hidrodinamice impiedicand aparitia cavitatiei care erodeaza inclusiv metalul in zonele in care apare, dci urmariti sa aveti intotdeauna antigel suficient in lichidul de racire si inlocuiti-l cu periodicitatea recomandata pentru a avea aditiviiimportanti in cantitate suficienta pt ca si acestia se consuma. Gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc dragos,o explicatie intr adevar completa ;)

pentru a schimba tot lichidul de racire ce operatiuni trebuie sa faci?dat rezervorul de lichid jos si dupa asta...???

 

 

In primul rand faci rost de manualul de service al motorului.

 

Daca nu ai asa ceva atunci banuiesc ca trebuie sa face cam ce fac si eu la astfel de operatiuni (avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice).

 

- in partea ceea mai de jos a pompei de apa se afla un surub pe unde se goleste toata instalatia () deschizi busonul de la radiator.

- golesti radiatoru, rezervorul

- stragi surubul de la pompa

- adaugi prin radiator lichid

- eu am pe partea dreapta in poza piesa cu nr 2 pe unde se scoate aerul din instalatie.....umplii radiatorul si trebuie sa iasa pe acolo aer + lichid.

-in final reumplii si rezervorul.

 

Pornesti motorul si vezi cum sta treaba.....dupa care verifici.

post-794-1149598141_thumb.jpg

post-794-1149598163_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand faci rost de manualul de service al motorului.

 

(avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice).

 

Al lui e mai smecher cu o supapa si cu ceva HP in plus decat al tau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand faci rost de manualul de service al motorului.

 

Daca nu ai asa ceva atunci banuiesc ca trebuie sa face cam ce fac si eu la astfel de operatiuni (avand in vedere ca avem motoare asemanatoare daca nu identice).

 

- in partea ceea mai de jos a pompei de apa se afla un surub pe unde se goleste toata instalatia () deschizi busonul de la radiator.

- golesti radiatoru, rezervorul

- stragi surubul de la pompa

- adaugi prin radiator lichid

- eu am pe partea dreapta in poza piesa cu nr 2 pe unde se scoate aerul din instalatie.....umplii radiatorul si trebuie sa iasa pe acolo aer + lichid.

-in final reumplii si rezervorul.

 

Pornesti motorul si vezi cum sta treaba.....dupa care verifici.

 

multumesc.o sa mi fac timp si o sa "experimentez".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...