jumpingdog Postat Februarie 29, 2004 Share Postat Februarie 29, 2004 Fratilor am nevoie de ajutor! Nu reusesc sa desfac motorul de minsk. Adica nu stiu cum draq e prins rotorul( sau cum ii zice) magnetoului si cum naiba sa-l dau jos, astfel incat sa despart motorul in doua. Daca poate cineva sa-mi povesteasca si mie cum sta treaba, as fi foarte recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 Din cate stiu rotorul e presat pe con si ghidat de o pana, in cap are un surub care intra in ax...ai aici 3 metode: 1-->Stiintific: daca e sistemul de la Jawa , s-ar putea ca rotorul sa aiba un filet pentru a prinde un extractor...scoti surubul de fixare (probabil m6),bagi un surub mai mare in locul lui si asta ar trebui sa prinda pe filetul care teoretic ar trebui sa existe acolo (probabil m8) . Am insirat o gramada de poate/probabil pentru ca nu am mai facut asa ceva la minsk pana acum.Ia o lanterna si uita-te pe gaura din centru....daca se vede un filet dat pe interiorul rotorului, ala e . Surubul extractor poate functiona in 2 moduri: fie pur si simplu il strangi iar capatul lui preseaza fix pe conul ambielajului si impinge rotorul afara , fie montezi o bucata de cornier in suruburi pe gaurile de prindere ale statorului si prin strangerea surubului tragi rotorul de pe con. Uite, montajul cu cornier ar trebui sa arate ceva de genul asta , doar ca la tine ar trebui sa traga,nu sa impinga : 2-->bati usor cu ciocanul in lateral pe toate partile...daca insisti destul o sa iasa . Faza e ca trebuie sa nu-l lovesti tare,ca poate crapa sau pur si simplu se demagnetizeaza din cauza socului. Cu metoda asta am scos cu succes un rotor de Voshod, care e cam la fel cu ala de minsk. daca nu cedeaza la batai usoare, ia o bucata de lemn sau un ciocan de plastic si da mai tare un pic. 3-->Daca nu vrea si nu vrea poti incerca sa adaptezi o presa de rulmenti...trebuie sa bagi o tija pe gaura rotorului care va impinge in conul ambielajului. Presa e destul de raspandita pe la mecanici,e foarte folositoare la o gramada de operatiuni. Se gaseste si in Obor la targu' de fiare, e vreo 200.000.Montajul extractor cu presa va arata cam asa : Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mz2 Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 ITI SPUN EU CA EU AM PE PLANETA APRINDERE DE VOSHOD CARE SEAMANA LEIT CU CEA DE MINSK DUPA CE DAI STATORUL JOS DESURUBEAZA SURUBUL DIN MIJLOC DE PE ROTOR SI PE URMA PUNE O BUCATA DE LEMN SI DAI CU CIOCANUL IN PARTI CU SIMTUL RASPUNDERII PE URMA AI SA VEZI CA O SA CADA SINGUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Martie 1, 2004 Share Postat Martie 1, 2004 desprinderea rotorului de pe arbore se face cu un surub de M8 (cum a zis axa) se strange surubul pana iese rotorul de pe con. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Martie 1, 2004 Autor Share Postat Martie 1, 2004 Mersi pt raspunsuri ! O sa incerc varianta nr 3 propusa de Axa, pt ca tocmai am realizat ca taica-miu si-a luat scula din asta cand si-a facut motoru la masina. Deh, daca nu l-am intrebat. Inca o data mersi mult si o sa va mai intreb niste lucruri pe masura ce evolueaza treaba. Apropois, postasem ceva cu vopsitu ! Am fost la o tinichigerie de langa Politehnica si mi-au cerut 2 milioane doar pe rezervor! Am bufnit in ras!! Cica e 7 mil kilu de vopsea....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 3, 2004 Share Postat Martie 3, 2004 Vopsea? Emaur (email auto) de Policolor e vreo 300.000-350.000 kilu parca...plus diluant 50.000 si il dai cu aspiratorul daca nu ai de unde sa faci rost de un compresor+pistol sau de un pistol electric.In targ la Vitan am vazut un laborator(de fapt mai multe) de vopseluri...astia iti pot da si juma de kil cu care acoperi motorul de vreo 2 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 ....SAL.......FOARTE USOR!!!!!!!!!DESFACI SURUBUL DE MIJLOC SI CU UN CIOCAN DE CAUCIC LOVESTI IN LATERALE DES SI V-A CADEA. PE AX ARE O PANA AI GRIJE SA NU O PIERZI SI CIND IL MONTEZI LA LOC , UNGE AXUL CU DEGETU CU NITEL ULEI. SUCCES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jumpingdog Postat Aprilie 16, 2004 Autor Share Postat Aprilie 16, 2004 Mersi, da cam tarziu a venit reply-ul. Motorul e gata de mult. Da mersi oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.