Sari la conținut

Limitare De Cp La Gsxf600


solo
 Share

Postări Recomandate

de unde se poate face limitarea asta....am crezut ca e blocat sertarasul .de sus din capace...cum am mai vazut la un gsx ...dar nu era de acolo....am cautat mai departe...dupa carburator spre motor ...dar galeria e normala mare fara gatuitor.....amdesfacutcarburatoarele jiglerele sunt bune normale marimea potrivita

nu stiu de unde mai poate fii am auzit ceva de o limitare la axa cu came...e posibil asa ceva

motorul urca in turatie pana la 6mii dupa care mai greu .... abia ajunge la 160km/h

multumesc mult la toti catre mi ofera sfaturi :bigstar: ;) o bere garantata :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul urca in turatie pana la 6mii dupa care mai greu

 

Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari.

 

Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema)

 

Ca idee... poti face rost cu imprumut de un CDI de la una nelimitata si sa il probezi cu ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari.

 

Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema)

 

posibil...oare cum putem sa ne dam seama? neamtul de la care a cumparat motocicleta zicea ca are niste chestii de plastic montate undeva dar daca clapetele se deschid la maxim si nu e gatuita admisia unde ar putea sa mai fie? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari.

 

Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema)

 

Ca idee... poti face rost cu imprumut de un CDI de la una nelimitata si sa il probezi cu ala.

o sa incercam saptamana viitoare...am gasit una la fel incercam...schimbam tot nu ma las pana nu i dau de cap:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate)

multumesc mult...asta era :cheers: :lol: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

la fel sa fie si la gpz'uri? (gpz500)

GPZ-urile sunt limitate de obicei, sau care-i "baiul"?? Eu am GPZ si, desi nu am mers peste 6000 rpm / 110-120 km/h, nu cred ca e limitata. Se poate afla daca e limitat altfel decat sa iesi pe autostrada si sa "rupi cablul de la gaz" ca sa vezi cum se comporta? :smoke:

 

Asfalt uscat! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPZ-urile sunt limitate de obicei, sau care-i "baiul"?? Eu am GPZ si, desi nu am mers peste 6000 rpm / 110-120 km/h, nu cred ca e limitata. Se poate afla daca e limitat altfel decat sa iesi pe autostrada si sa "rupi cablul de la gaz" ca sa vezi cum se comporta? :laugh:

 

Asfalt uscat! :smoke:

Chiar nu ai mers peste 6000 rpm ? :banana: poti sa ii dai in gura doar cu 1-a,si nu iti trebuie autostrada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate)

 

 

in sfarsit cineva care stie ce zice, scurt si la obiect! tot respectul "mon cher"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel sa fie si la gpz'uri? (gpz500)

la GPZ uri,KLE uri ER-5 si alte EX-uri pt derestrictionare se apeleaza cu incredere la un strungar pt 2 buc bucse (1per carb)care se aplica in interiorul sliderelor pt a obtura orificiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu ai mers peste 6000 rpm ? :banana: poti sa ii dai in gura doar cu 1-a,si nu iti trebuie autostrada

Nu, nu am mers. Din 2 motive (poate chiar mai multe):

1. Imi este mila de motor cand il aud cum incepe sa urle pe la 5500 (chiar daca limita de sus este de 2 ori mai mare - 11.000 rpm).

2. La 6000 rpm am atins viteza care mi s-a parut mai mult decat suficienta (aprox 110 km/h, dupa cum am spus).

 

P.S.: Nu vreau sa-i dau cu 1-a in gura, din motivul (1). Asa ca o sa astept un moment potrivit cand o sa incerc sa cresc turele (intr-o treapta superioara) sa vad daca mai trage sau se opreste.

 

Asfalt uscat! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am mers. Din 2 motive (poate chiar mai multe):

1. Imi este mila de motor cand il aud cum incepe sa urle pe la 5500 (chiar daca limita de sus este de 2 ori mai mare - 11.000 rpm).

2. La 6000 rpm am atins viteza care mi s-a parut mai mult decat suficienta (aprox 110 km/h, dupa cum am spus).

 

P.S.: Nu vreau sa-i dau cu 1-a in gura, din motivul (1). Asa ca o sa astept un moment potrivit cand o sa incerc sa cresc turele (intr-o treapta superioara) sa vad daca mai trage sau se opreste.

 

Asfalt uscat! :banana:

 

 

la 5000 de ture motorul ala deabia se trezeste,

acolo incepe distractia

daca nu te folosesti de putrerea aia degeaba ai dat banii pe un GPZ mai bine luai un Virago de 250 sau de 500, un EN 500

orice alt ceva numai GPZ nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 5000 de ture motorul ala deabia se trezeste,

acolo incepe distractia

daca nu te folosesti de putrerea aia degeaba ai dat banii pe un GPZ mai bine luai un Virago de 250 sau de 500, un EN 500

orice alt ceva numai GPZ nu

Sunt de acord cu tine. DAR nu ai cum sa mergi cu peste 5000 rpm in oras. Eu in treapta 4-5, cam pe la 5000 rpm am deja peste 70 km/h (ceea ce deja depaseste limita legala :banana: ). In afara orasului nu am iesit decat o singura data si fiind vant lateral foarte puternic + primul drum in afara + autostrada A1 (care-i plina de gropi pe sectorul pe unde am mers) nu am riscat sa merg mai tare.

 

P.S.: Chiar daca esti batran si nu mai ai putere sa faci ceva, te simti mai bine daca stii ca ai ceva mare intre picioare. :laugh: :lol: :-L Si mie imi place sa stiu ca am ceva mare si puternic intre picioare, chiar daca nu il folosesc la forta maxima. :-L

 

Asfalt uscat! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vorba de sertarasele acelea actionate de catre diafragme de catre diferenta de presiune din venturi respectiv interiorul sertarasului =parte superioara diafragma si presiunea din airbox sau atmosferica pe cealalta parte.

daca sertarasul are o gaura care lasa la un anume prag de deschidere ca cele doua incaperi sa comunice nu va mai exista dif de presiune necesar ridicarii sertarasului deci ............limitare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am desfacut si am gasit ceva asemanator cu cel din imagine; avea 3 gauri: 2 jos si una sus (nu va ganditi la prostii :cheers: ) ... dintre cele de jos una era chiar in mijloc si trecea prin ea acul pontor (sper ca i-am zis bine), a 2-a era tot in partea de jos doar ca era pozitionata inspre motor, la fel si cea cu nr 3 care este ca cea din imag. - potitionata tot spre motor. Sa inteleg ca cele 2 trebuesc infundate? sau doar cea care se vede in imagine?

 

ps: desfaceam mai repede carbul, dar nu m-am linistit pana nu am facut miaaa de Km - in doar 3 zile jumate :D (pozele maine :burnout:)

post-1186-1153864004_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehh, am acoperit provizoriu gaura respectiva si am descoperit un sut in fund dupa 8k rpm, insa parca de la 5.5k pana la 8k rpm este mai moale ca inainte - defapt oricum era moale- tragea cu aceasi intensitate de la 5.5k in sus! are cineva idee cam cum merg lucrurile la gpz'u? . trebue acoperita si cea de jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ttrebuie acoperita doar partea de sus :crack:)) .... daca se acopera si aia de jos nu mai functioneaza vacuumuull :crack:)))))) ! nu infundasem eu bine data trecuta, acum am infundat cat-decat bine si se pare ca tine;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...