solo Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 de unde se poate face limitarea asta....am crezut ca e blocat sertarasul .de sus din capace...cum am mai vazut la un gsx ...dar nu era de acolo....am cautat mai departe...dupa carburator spre motor ...dar galeria e normala mare fara gatuitor.....amdesfacutcarburatoarele jiglerele sunt bune normale marimea potrivita nu stiu de unde mai poate fii am auzit ceva de o limitare la axa cu came...e posibil asa ceva motorul urca in turatie pana la 6mii dupa care mai greu .... abia ajunge la 160km/h multumesc mult la toti catre mi ofera sfaturi o bere garantata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Sa fie din aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawa_GPZ Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 din aprindere nu cred ca are cum sa fie o data ce se tureaza pana la 11000, am mers cu motorul si merge exact ca si unul ce are filtrul infundat, dar nu cred ca pierde atata putere doar din filtrul de aer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 motorul urca in turatie pana la 6mii dupa care mai greu Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari. Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema) Ca idee... poti face rost cu imprumut de un CDI de la una nelimitata si sa il probezi cu ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kawa_GPZ Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari. Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema) posibil...oare cum putem sa ne dam seama? neamtul de la care a cumparat motocicleta zicea ca are niste chestii de plastic montate undeva dar daca clapetele se deschid la maxim si nu e gatuita admisia unde ar putea sa mai fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 Asta inseamna ca nu ii mai mareste avansul peste 6000 rpm. Ca ajunge la turatii mai mari, ajunge. Dar nu cu avans optim. De-aia ajunge greu la turatii mai mari. Parerea mea (nu inseamna ca neaparat asta e problema) Ca idee... poti face rost cu imprumut de un CDI de la una nelimitata si sa il probezi cu ala. o sa incercam saptamana viitoare...am gasit una la fel incercam...schimbam tot nu ma las pana nu i dau de cap:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Bafta maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate) multumesc mult...asta era Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 la fel sa fie si la gpz'uri? (gpz500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 la fel sa fie si la gpz'uri? (gpz500) GPZ-urile sunt limitate de obicei, sau care-i "baiul"?? Eu am GPZ si, desi nu am mers peste 6000 rpm / 110-120 km/h, nu cred ca e limitata. Se poate afla daca e limitat altfel decat sa iesi pe autostrada si sa "rupi cablul de la gaz" ca sa vezi cum se comporta? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 GPZ-urile sunt limitate de obicei, sau care-i "baiul"?? Eu am GPZ si, desi nu am mers peste 6000 rpm / 110-120 km/h, nu cred ca e limitata. Se poate afla daca e limitat altfel decat sa iesi pe autostrada si sa "rupi cablul de la gaz" ca sa vezi cum se comporta? Asfalt uscat! Chiar nu ai mers peste 6000 rpm ? poti sa ii dai in gura doar cu 1-a,si nu iti trebuie autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 are gauri pe slidere asa ca nu mai urca peste un anume prag fiindca pierde vacuumul. pt derestrictionare trebuie astupate gaurile(pe sertarase in partea spate) in sfarsit cineva care stie ce zice, scurt si la obiect! tot respectul "mon cher" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 la fel sa fie si la gpz'uri? (gpz500) la GPZ uri,KLE uri ER-5 si alte EX-uri pt derestrictionare se apeleaza cu incredere la un strungar pt 2 buc bucse (1per carb)care se aplica in interiorul sliderelor pt a obtura orificiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Chiar nu ai mers peste 6000 rpm ? poti sa ii dai in gura doar cu 1-a,si nu iti trebuie autostrada Nu, nu am mers. Din 2 motive (poate chiar mai multe):1. Imi este mila de motor cand il aud cum incepe sa urle pe la 5500 (chiar daca limita de sus este de 2 ori mai mare - 11.000 rpm). 2. La 6000 rpm am atins viteza care mi s-a parut mai mult decat suficienta (aprox 110 km/h, dupa cum am spus). P.S.: Nu vreau sa-i dau cu 1-a in gura, din motivul (1). Asa ca o sa astept un moment potrivit cand o sa incerc sa cresc turele (intr-o treapta superioara) sa vad daca mai trage sau se opreste. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Nu, nu am mers. Din 2 motive (poate chiar mai multe): 1. Imi este mila de motor cand il aud cum incepe sa urle pe la 5500 (chiar daca limita de sus este de 2 ori mai mare - 11.000 rpm). 2. La 6000 rpm am atins viteza care mi s-a parut mai mult decat suficienta (aprox 110 km/h, dupa cum am spus). P.S.: Nu vreau sa-i dau cu 1-a in gura, din motivul (1). Asa ca o sa astept un moment potrivit cand o sa incerc sa cresc turele (intr-o treapta superioara) sa vad daca mai trage sau se opreste. Asfalt uscat! la 5000 de ture motorul ala deabia se trezeste, acolo incepe distractia daca nu te folosesti de putrerea aia degeaba ai dat banii pe un GPZ mai bine luai un Virago de 250 sau de 500, un EN 500 orice alt ceva numai GPZ nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 la 5000 de ture motorul ala deabia se trezeste, acolo incepe distractia daca nu te folosesti de putrerea aia degeaba ai dat banii pe un GPZ mai bine luai un Virago de 250 sau de 500, un EN 500 orice alt ceva numai GPZ nu Sunt de acord cu tine. DAR nu ai cum sa mergi cu peste 5000 rpm in oras. Eu in treapta 4-5, cam pe la 5000 rpm am deja peste 70 km/h (ceea ce deja depaseste limita legala ). In afara orasului nu am iesit decat o singura data si fiind vant lateral foarte puternic + primul drum in afara + autostrada A1 (care-i plina de gropi pe sectorul pe unde am mers) nu am riscat sa merg mai tare. P.S.: Chiar daca esti batran si nu mai ai putere sa faci ceva, te simti mai bine daca stii ca ai ceva mare intre picioare. Si mie imi place sa stiu ca am ceva mare si puternic intre picioare, chiar daca nu il folosesc la forta maxima. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 multumesc mult...asta era Poti sa pui o poza plz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 sunt dispus sa incerc doar ca nu stiu ce anume sunt sliderele astea si nici cum arata. Se poate explica va rog putin mai detailat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 este vorba de sertarasele acelea actionate de catre diafragme de catre diferenta de presiune din venturi respectiv interiorul sertarasului =parte superioara diafragma si presiunea din airbox sau atmosferica pe cealalta parte. daca sertarasul are o gaura care lasa la un anume prag de deschidere ca cele doua incaperi sa comunice nu va mai exista dif de presiune necesar ridicarii sertarasului deci ............limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 pe scurt uita-te in carburatoare! iti dai tu seama care sunt clapetele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 azi am desfacut si am gasit ceva asemanator cu cel din imagine; avea 3 gauri: 2 jos si una sus (nu va ganditi la prostii ) ... dintre cele de jos una era chiar in mijloc si trecea prin ea acul pontor (sper ca i-am zis bine), a 2-a era tot in partea de jos doar ca era pozitionata inspre motor, la fel si cea cu nr 3 care este ca cea din imag. - potitionata tot spre motor. Sa inteleg ca cele 2 trebuesc infundate? sau doar cea care se vede in imagine? ps: desfaceam mai repede carbul, dar nu m-am linistit pana nu am facut miaaa de Km - in doar 3 zile jumate (pozele maine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 ehh, am acoperit provizoriu gaura respectiva si am descoperit un sut in fund dupa 8k rpm, insa parca de la 5.5k pana la 8k rpm este mai moale ca inainte - defapt oricum era moale- tragea cu aceasi intensitate de la 5.5k in sus! are cineva idee cam cum merg lucrurile la gpz'u? . trebue acoperita si cea de jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 acopera si partea de jos, vezi ce se intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 ... ttrebuie acoperita doar partea de sus )) .... daca se acopera si aia de jos nu mai functioneaza vacuumuull )))))) ! nu infundasem eu bine data trecuta, acum am infundat cat-decat bine si se pare ca tine;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.