Chivu Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Astăzi am găsit o boÂşoalcă în cauciucul de pe față. Nu e foarte mare, când apăs pe ea se simte de parcă ar avea ceva lipici pe interior Âşi tinde să se lipească de ceva. Cauciucul e fabricat în 08 sau 09, nu mai țin minte exact. Nu cred că mai pot circula cu el. Maestrul Thunderbyte mi-a zis că ar putea fi de la gropi sau de la linia de tramvai, dar nu țin minte să fi dat tare în gropi în ultima perioadă Âşi nici în linii de tramvai. Am luat linii si gropi dar nu a fost nimic deosebit. Presiunea e undeva în jurul a 2 bari, în prima zi pe anul ăsta am mers cu 1.3 parcă până la peco unde i-am făcut presiunea. Din ce cauză s-a format boÂşoalca? E defect de fabricație sau nu mai are rost să pierd timpul cu garanția? O să pun câteva poze în poponeataând. Mesaj completat Forum de doi bani... nu pot să uploadez nici două poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Banuiesc ca a stat la iernat mobra... cum era mediul? umed? frig? ai lasat-o pe cricu central sau suspendata cumva sau statea pe rotile ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Banuiesc ca a stat la iernat mobra... cum era mediul? umed? frig? ai lasat-o pe cricu central sau suspendata cumva sau statea pe rotile ei? Ce relevanta are asta?? Toate aste asunt defecte de fabricatie sau de exploatare. in momentul in care apar galmele astea este clar, insertia de panza sau sarma se rupe. si automat cauciucul devine foarte maleabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Banuiesc ca a stat la iernat mobra... cum era mediul? umed? frig? ai lasat-o pe cricu central sau suspendata cumva sau statea pe rotile ei? Nu a stat la ierinat decât vreo lună Âşi puțin, timp în care am tot mutat-o în toate părțile, deci n-a stat în acelaÂşi loc. În camera respectivă au fost minim 5 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 ...ar putea fi de la gropi sau de la linia de tramvai, dar nu țin minte să fi dat tare în gropi în ultima perioadă Âşi nici în linii de tramvai... Probabil sunt cordurile rupte in acea zona. De regula la gropi, guri de canal, etc cordurile se rup pe lateral, nu pe coama. Cred ca mai degraba este un defect de fabricatie "scapat". Posibil sa obtii garantie de la producator, mai ales daca nu ai rulat multi km si nu sunt indicii de lovituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Probabil sunt cordurile rupte in acea zona. De regula la gropi, guri de canal, etc cordurile se rup pe lateral, nu pe coama. Cred ca mai degraba este un defect de fabricatie "scapat". Posibil sa obtii garantie de la producator, mai ales daca nu ai rulat multi km si nu sunt indicii de lovituri. Nu prea mai obțin nimic. Nu mai găsesc factura. Am multe facturi pe aici Âşi nu mai dau de aia Oricum, am început să caut altă gumă. Tind să cred că e de la linia de tramvai. La noi sunt macazurile alea de unde se schimbă direcția tramvaiului, sunt ieÂşite înafară destul de mult, am pleznit de câteva ori cateva chestii dinalea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 ...Nu mai găsesc factura... Cordurile se rup pe lateral, atunci cand deformarea pneului este mare, fiind strivit intre marginea jantei si bordura(ca ex.) si daca presiunea in pneu este mai mica, fara ca pe surafata lui exterioara sa se vada ceva. In cazul tau este putin probabil ca ruptura sa fie produsa de o sina de tramvai, fara ca pe suprafata externa sa nu se vada nici o urma(ciupitura, crapatura, orice indiciu). Lovitura respectiva este cautata de si indicata de producator atunci cand nu-ti acorda garanrtia, tu nu trebe sa demonstrezi nimic, el trebe sa demonstreze ca tu nu ai utilizat produsul conform in dicatiilor. Oricum tot nu mai conteaza, nemaivand certificatul de garantie. Comentariul l-am facut principial pentru astfel de situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ce relevanta are asta?? Toate aste asunt defecte de fabricatie sau de exploatare. in momentul in care apar galmele astea este clar, insertia de panza sau sarma se rupe. si automat cauciucul devine foarte maleabil. Pai poate sa aiba, ca daca sta pe roti si mai si pierde aer sau ceva, nu cred ca e tocmai bine sa aiba o indoitura cauciucul, din cauza poverii mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.