Sari la conținut

schimbare de optica


XorX
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Eu am un DR 350SE din 1994 si sunt foarte multumit de el. Inainte de el am avut pentru scurt timp 350S (pornire la pedala) dar s-a ivit ocazia sa iau SE-ul si n-am ezitat, deh, poate din comoditate :P

Eu l-am luat de la un tip din Sibiu, care aduce sau cel putin aducea acum 2 ani cand l-am luat eu, motoare din Germania.

Motorul, din punctul meu de vedere, este destul de echilibrat, intr-adevar cam inalt pentru mine (1.79 si 70kg), chiar si lasat din amortizor la minim, ajung cu piciorele jos, dar nu ma pot baza pe ele 100%, in rest, cu varfurile.

Parerea mea este ca trage destul de bine pentru un 350, nemaipomenit pentru oras, dar cu cauciucuri de strada sau macar on/off, vizibilitate deosebita, mesteci cam mult in cutie, dar asta e 350-ul.

Dezavantajul de a sta in Bucuresti si a dori sa mergi pe drumuri forestiere sau de munte, din cauza asta de multe ori ma plimb singur pe langa Bucuresti.

Evident ca nu este o motocicleta de drum lung, dar eu m-am incapatanat cand am luat-o si am facut cateva drumuri Bucuresti-Babele sau Bucuresti-Doftana, toate intr-o singura zi, dus-intors... credeti-ma... NU ESTE RECOMANDAT !!! :rose:

A doua zi nici jos nu o sa puteti sta :rose:

In rest, nu i-am facut decat sa-i schimb uleiul si sa-i ung lantul.

Dupa Pasti, intentionez sa-l scot din cotet, sa-l toaletez si probabil cateva ture cu el, sa vedem ce mai stie, asa ca daca vrei sa-l vezi, stam de vorba si poate in viitor mergem impreuna la o tura :(

Scrie-mi pe mail sau pe mess: b77dbc@yahoo.com

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am facut cu una, dar mergea destul de naspa, schimba greu vitezele si habar nu aveai daca a schimbat sau nu viteza pina nu dadeai drumul la ambreiaj, cind de cele mai multe ori constatai ca nu a schibat-o. Asta mi se pare chiar nasol in mersul in oras, mai ales in bucuresti, si mai ales cind ai un motor mic pe care trebuie sa-l tii permanent acolo unde trage el bine, deci schimbatul vitezelor este vital. In rest nici puterea numi s-a parut a fi cea care trebuie, cred ca-mi trebuie ceva nu neeaparat mai puternic dar poate un pic mai exploziv. Caut in continuare, am vazut un gasgas 450 fse cu injectie dar nu pornea la rece, decit cu cabluri de la masina. Baiatul incerca sa ma convinga ca e de la baterie, dar.... Treaba e ca dupa ce se incalzea pornea chiar cu bateria ei, dar daca o lasai 30 min sa se raceaca nu mai pornea, deci treaba cu bateria nu mi s-a parut a fi chiar corecta.. dar in fine, poate ca avea dreptate, numai ca nu m-a convins. Pe de alta parte, moto mergea f frumos,avea cuplu si chiar ma prindea la stilul meu de mers. Am incercat si un DRZ 400 si un EXC 450 f.f. tari, dar scumpe rau...

Astept cu banii la buzunar, poate apare ceva :rose: dar daca nu e ceva care chiar sa-mi placa nu-mi iau ca nu e nici primul motor, nici ultimul, si nu-mi "arde buza". Asta e, cind o fi sa fie, o sa fie.

 

eu ma refeream la modul general la DR350...

 

din pacate se pare ca ai probat unul demolat.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, chiar era demolat..

mai caut, caut, caut

DR350 dupa 96 (ca sa aiba pornire la buton) sau DRZ400 cu acte OK si cu motorul in toate mintile.

Daca are cineva.. nu putem decit sa ne intelegem :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci DR600 este pentru mine o motocicleta comoda la drumuri medii (buc-Cta retur, Buc-BV retur), pozitia, seaua iar pasagerul nu are nimic de comentat. Pornirea la pedala e mai mult o chestiune de skil decat de forta, persoane firave invata sa porneasca DR-ul ok.

 

Daca vrei enduro-cross atunci vrei pedala, daca nu te incanta ia un Pegaso ca-i eftin si bun dar nu va avea rezerva de putere instanta a DR-ului -un motor de 45 cp care-ti pune zambetul pe fata dupa orice drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de sfat dar cu un pegaso chiar nu am ce face...

in principiu ce-mi trebuie mie este un enduro de aprox 400cmc dar ce nu-mi place din cauza mentenantei draconice de la ktm sau gasgas husqwarna, etc.

Asa ca, pentru a scapa de mentenanta dura, singurul compromis pe care-l fac este la categorie, adica nu chiar enduro .. mai spre soft un pic, un pic mai grea, un pic mai "castrata" la CP dar cam atit.

Din pacate orice sare de 600 deja este prea grea pt ce-mi trebuie mie, asa ca ramin la DR350 sau DRZ.

 

oricum, mergi de sfaturi, chiar apreciez :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit, analizat tot ce ai spus tu, in mod cert ti s-ar potrivi (ti-ai dori) un DR350, probabil SE-ul (pornire la buton).

Te sfatuiesc sa te axezi pe asta si eventual poate vorbesti cu cineva care aduce motoare de afara, sa-ti gaseasca unul.

Din ce stiu eu, SE-urile se gasesc greu, mai cu seama unele in conditii bune.

 

Bafta la cautari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, stiu, de adus de afara, numai ca in Germania parca s-au lovit la cap vinzatorii.. motor din 97 la peste 2000 euro la care mai adaugi 600-800 transport cu acte, plus inca 200 inmatricularea aici.. iese aproape cit una noua.. deja nu se mai merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-au lovit la cap aia d'afara ci piata de la noi intra in normal....

 

Este firesc ca dupa 3-4 ani de vandut la pret fenomenal de mare orice gunoi (sau cum zicea un amic "mare" vanzator de motoare : "se vinde orice gunoi din beci nu din magazin") pt. ca piata era nebuna.

 

Acum ce argument la vanzarea unui motor de 3-4 ani in Romania, cu service-uri de slaba calitate, poti sa ai?

 

Faptul ca ai schimbat uleiul? sau cauciucurile? ale sunt consumabile si 90% din ele nu se recupereaza la revanzare.

 

Nu pot sa-mi imaginez motocicleta alergata 3 ani in majoritatea cazurilor accesorizata cu second-handuri (ca multa lume care are motocicleta de 1000 euro si casca de 50 euro nu isi permite sa dea 300 pe un esapament) sa valoreze mai mult decat in strainatate.

 

Logica era simpla :

motorul + 150 euro/drumul + 200 euro/inmatricularea + comisionul => in cazul motocicletelor de 1800-2000 euro, un adaos lejer de 40%.

 

Totusi daca vrei motocicleta "mai buna" (tehnic cel putin) merita luata de pe "dincolo" de preferat Germania (sunt ceva mai tipicari decat italienii)

 

Cat despre DR 350 SE (1994-1998) este o minune daca il gasesti in Germania sub 1500 euro.... si functional nu neaparat "ingrijit"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai, deci mai binr astept sa apara ceva pe aici, eventul un drz e inmatriculat..

pina acum am pierdut 2 oportunitati, una ca nu am avut bani si alta ca s-a miscat altul mai repede.. dar sunt sigur ca o sa mai apara. oricum, din germania este exclus sa aduc ceva pt ca, repet, mi se pare mult prea scump

Mesaj completat

o intrebare poate e cineva mai priceput si ma lumineaza si pe mine.

Cum transormi un drz 400 sm in enduro? Ma gindesc ca la modelul SM, etrierul e pozitionat mai in afara sa se potriveasca pe discul mai mare. Daca la transformarea inversa, din enduro in sm este evident sa-i pui un distantier, la transformarea din sm in e cum se face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...