kta_222282 Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Uitati-va un pic daca aveti timp pe www.moto.it!Pe mine m-ar interesa un Suzuki GSX-R 600 SRAD!Acolo l-am gasit la niste preturi "suspecte" !!!Am gasit din 97'-98' la circa 2500-2800 E de la concesionari inca, unde mai pui ca au si km putini-pana in 20000-30000 de mii!!!despre ele scrie ca sunt super ok sunt originale, plus ca altele mai au si cate o toba sport sau cate ceva mai deosebit!!!Oare ala sa fie pretul lor?De ce atat de ieftine?au vreo "buba" ascunsa?Cat m-ar costa sa aduc una aici?Daca stie cineva il rog mult sa-mi zica!Sau daca aduce cineva motoare din Italia si mai bine!Daca poate sa-mi explice care-i "smenu" cu ele!!!Sau daca nu, pentru ca u cred ca o sa-mi zica macar sa imi zica o taxa finala la care poate el sa aduca un motor din Italia la "cheie"! Multumesc anticipat celor care raspund! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 daca nu ma insel si nu cred ca ma insel la pretul de pe site se mai adauga si vama care tre platita la intrarea in tara....la fel e si cu motoarele aduse din germania...desi am auzit o chestie ca daca sunt fabricate in UE nu se mai plateste vama....da nu stiu ce si cum cu aia inca....asa ca mai adauga la pretul de pe site ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 La pretul din strainatate la motoare care nu sunt produse in UE(n-au Eur1) platesti taxa vamala+TVA. La cele care au Eur1 platesti doar TVA . Chiar si asa sunt tepe pe site-urile alea. Cel mai bine ar fi sa te consulti cu cineva care are "nasul" format. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 Un sfat! daca te duci acolo... vezi sa mergi si la reprezentantza... poate itzi dau EUR1... merita sa-ncerci... e f f f posibil sa itzi dea chiar daca nu iei motorul de la ei si chiar daca nu e produs in Europa. Da sunt f ieftine... Italia este tzara cu cele mai multe vehicule pe 2 roti pe cap de vaca furajata din lume!!! Altfel cauta:ducati,aprilia, KTM , Augusta,BMW sau benelli sau oricare produsa in Europa. Am impresia ca si cteva japoneze de 600 sunt produse in europa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Iunie 16, 2006 Share Postat Iunie 16, 2006 (editat) Un sfat! daca te duci acolo... vezi sa mergi si la reprezentantza... poate itzi dau EUR1... merita sa-ncerci... e f f f posibil sa itzi dea chiar daca nu iei motorul de la ei si chiar daca nu e produs in Europa. Da sunt f ieftine... Italia este tzara cu cele mai multe vehicule pe 2 roti pe cap de vaca furajata din lume!!! Altfel cauta:ducati,aprilia, KTM , Augusta,BMW sau benelli sau oricare produsa in Europa. Am impresia ca si cteva japoneze de 600 sunt produse in europa! Da, Honda Hornet 600 e produsa chiar in Italia, si CBF-ul 500/600 la fel, plus Yamaha Bulldog 1100 tot la macaronari, Suzuki GS 500 E si GZ 250 Marauder in Spania etc. Nu toate se pare insa ca au certificat EUR 1 (daca proportia de componente fabricate in Japonia si doar montate in Europa e de peste 50%). Informarea "la fata locului" ar fi ideala, dar stim cu totii ce inseamna asta - bani si iar bani... Situatia-i confuza si la importatorii de motoare noi, unii obtin certificatul, altii nu! - si n-au reusit sa ne lamureasca nici pe noi (revista UM) de unde harababura asta absurda! Dupa 1 ianuarie 2007, dac-om fi inghesuiti cumva in UE, situatia ar putea fi mai buna (vezi editorialul pe care l-am scris in ultimul numar din Univers Moto). Toate bune altfel Editat Iunie 16, 2006 de Bunicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Da, Honda Hornet 600 e produsa chiar in Italia, si CBF-ul 500/600 la fel, plus Yamaha Bulldog 1100 tot la macaronari, Suzuki GS 500 E si GZ 250 Marauder in Spania etc. Nu toate se pare insa ca au certificat EUR 1 (daca proportia de componente fabricate in Japonia si doar montate in Europa e de peste 50%). Informarea "la fata locului" ar fi ideala, dar stim cu totii ce inseamna asta - bani si iar bani... Situatia-i confuza si la importatorii de motoare noi, unii obtin certificatul, altii nu! - si n-au reusit sa ne lamureasca nici pe noi (revista UM) de unde harababura asta absurda! Dupa 1 ianuarie 2007, dac-om fi inghesuiti cumva in UE, situatia ar putea fi mai buna (vezi editorialul pe care l-am scris in ultimul numar din Univers Moto). Toate bune altfel Ar mai fi un lot de fo' 100 de cbr 600 de prin '94 si sunt mai multe de care nu stiu eu... Deci se merita incercat la reprezentantza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.