marinaru Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut - am nevoie de parerea voastra in legatura cu urmatoarea problema: -motor de scuter 200 cc - injectie - porneste "la sfert", socul automat isi face treaba, daca o las pe cric sta la relanti fara probleme - dupa ce fac o tura, cand opresc spre exemplu la semafor, deci decelerez complet, motorul da sa se opreasca si daca nu sunt atent sa ii mai dau un "spritz" scurt, chiar se opreste. - daca atunci cand simt ca se opreste il accelerez usor - o singura data - relantiul revine la normal. Pana la urmatorul semafor.....cand se repeta problema. - daca nu sunt pe faza si se opreste motorul - reporneste foarte usor. Precizez ca motorul a fost nefolosit cca 2ani. Eu merg cu el de vreo saptamana si am schimbat bateria, uleiul de motor si transmisie si filtru de aer. Nu am schimbat bujia. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Salut - am nevoie de parerea voastra in legatura cu urmatoarea problema: -motor de scuter 200 cc - injectie - porneste "la sfert", socul automat isi face treaba, daca o las pe cric sta la relanti fara probleme - dupa ce fac o tura, cand opresc spre exemplu la semafor, deci decelerez complet, motorul da sa se opreasca si daca nu sunt atent sa ii mai dau un "spritz" scurt, chiar se opreste. - daca atunci cand simt ca se opreste il accelerez usor - o singura data - relantiul revine la normal. Pana la urmatorul semafor.....cand se repeta problema. - daca nu sunt pe faza si se opreste motorul - reporneste foarte usor. Precizez ca motorul a fost nefolosit cca 2ani. Eu merg cu el de vreo saptamana si am schimbat bateria, uleiul de motor si transmisie si filtru de aer. Nu am schimbat bujia. Multumesc Incearca sa mai dai putin relantii...si apoi vezi cum se prezinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) urmareste atent tot ce e furtun de vacuum...asa am patit tot la un scuter pe cric statea la relantiu perfect si cum o coboram pe roti facea figuri....un furtun de vacuum s-a tot frecat pina sa spart si al naibii cind era pe cric se atingea de cadru si se astupa gaura...rel tre sa fie fix si ferm...accelerezi brusc,blana ,usor el tre sa revina la fix .schimba/curatza bujia si verif injectia. Editat Martie 20, 2010 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinaru Postat Martie 21, 2010 Autor Share Postat Martie 21, 2010 Incearca sa mai dai putin relantii...si apoi vezi cum se prezinta Am marit relantiul...nici o imbunatatire - aceeasi problema. Merci oricum Mesaj completat urmareste atent tot ce e furtun de vacuum...asa am patit tot la un scuter pe cric statea la relantiu perfect si cum o coboram pe roti facea figuri....un furtun de vacuum s-a tot frecat pina sa spart si al naibii cind era pe cric se atingea de cadru si se astupa gaura...rel tre sa fie fix si ferm...accelerezi brusc,blana ,usor el tre sa revina la fix .schimba/curatza bujia si verif injectia. O sa ma uit dupa furtune de vacuum - desi nu prea stiu cum sa le recunosc. La bujie m-am gandit si eu - am verificat-o e bine "lucrata" (usor portocalie) dar cam "dusa", deci am comandat alta - o astept sa vina. Cu injectia e cam greu - nu stiu cum sa o verific. Multumesc mult. Mesaj completat Acum cand sunt in mers si iau mana din gaz (nu mai accelerez) a inceput sa dea si cateva rateuri... Nu reusesc sa ii dau de cap. Bujia nu am schimbat-o inca dar am curatat-o pe cea existenta. Daca stiti de la ce pot fi rateurile si tendinta de a se opri motorul va rog scrieti aici. Mesaj completat Am marit relantiul...nici o imbunatatire - aceeasi problema.Merci oricum Mesaj completat O sa ma uit dupa furtune de vacuum - desi nu prea stiu cum sa le recunosc. La bujie m-am gandit si eu - am verificat-o e bine "lucrata" (usor portocalie) dar cam "dusa", deci am comandat alta - o astept sa vina. Cu injectia e cam greu - nu stiu cum sa o verific. Multumesc mult. Mesaj completat Acum cand sunt in mers si iau mana din gaz (nu mai accelerez) a inceput sa dea si cateva rateuri... Nu reusesc sa ii dau de cap. Bujia nu am schimbat-o inca dar am curatat-o pe cea existenta. Daca stiti de la ce pot fi rateurile si tendinta de a se opri motorul va rog scrieti aici. AM REZOLVAT - acum merge super -am schimbat bujia si filtru de aer si totul e ok. bine ca nu era injectia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.