CobraArt Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Daca imi dai link o sa iti spun daca le-am luat de la el sau nu.Pai le-am pus si s-au ars ledurile de la caldura emanata de becurile motocicletei(bec normal, nu halogen).Eu am pus un buton si le aprindeam si le stingem cand vroiam eu.Da-mi un link de pe probike,pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Nu este vorba de modificari , e vorba de calitatea instalatiei si de noroc S-a ars becul , din cate se pare ridicatorul de tensiune nu scotea tocmai bine si fiind fluctuatii de tensiune s-a ars becul . Din cate stiam eu NU se arde becul de xenon ,nu se aprinde traditional ...sau ma insel eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Martie 11, 2007 Autor Share Postat Martie 11, 2007 (editat) Da-mi un link de pe probike,pls. Uite linkul http://www.pro-bike.ro/forums/ANGEL-EYES-P...d33-t16624.html Din cate stiam eu NU se arde becul de xenon ,nu se aprinde traditional ...sau ma insel eu? Nu se aprinde traditional este adevarat , nu are filament ca cel de halogen - creeaza lumina prin producerea unei descarcari ( arc electric ) intre electrozi - insa dupa inlocuirea becului de xenon cu altul instalatia a mers fara probleme de unde rezulta ca becul era problema - de aici exprimarea mea ca becul s-a ars - cert este ca nu se observa nimic anormal la el daca te uiti arata ca unul nou . Editat Martie 11, 2007 de Zuzg7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 Nu stiu daca merge aici sau nu dar am mai primit un upgrade . De data asta pentru mine . X11 Vermeulen 3 TC 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 Ultimele adaugiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 frumoos zi-mi cum ai facut cu suportu de numar? l-ai facut singur sau l-ai luat de undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Aprilie 15, 2007 Autor Share Postat Aprilie 15, 2007 E relativ simplu , il poti face daca ai ceea ce iti trebuie . Cum eu nu am asa ceva , am apelat la un prieten care mi l-a confectionat . 0723909564 Gabi - are preturi mai mult decat rezonabile - suna-l si ai sa te convingi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Mersi de info ... am studiat putin poza si mi-am dat seama ca nu e nevoie mai multe de un cornier sa il prinzi sub codita .. doua "balamale" sa le agati de numar si doua suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 Cornier de aluminiu , saibe de guma ( ca sa pivoteze bine balamaua ) si suruburi . Iti trebuie totusi o foarfeca buna de metal plus ceva migala si rabdare . Ultimele 2 nu le posed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 faine bre. ce sa mai zic?... super fain. zic si eu ca sotia ta, esti nebun. dar in sensul bun. ) un adevarat pasionat. drept e ca te ajuta f mult si partea materiala, care din pacate cam lipseste la multi dintre noi. intrebare. benzile alea reflectorizante de pe genti, nu se strica atunci cand schimbi cauciucul? ma gandesc la presa pe care o folosesc cei de la vulcanizare. nu calca peste banda reflectorizanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 E drept ca ma ajuta si partea materiala dar nimik nu e gratis pe lumea asta - am reusit sa o fac cum vreau eu dar am rar ocazia sa ma bucur de ea . Multam de aprecieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 ceva nou la motoreta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Mai 11, 2007 Autor Share Postat Mai 11, 2007 Nu si nu cred ca mai investesc in ea . Urmeaza o perioada de acalmie in care ma concentrez pe finalizarea proiectului imobiliar dupa care vreau un k sau un r in care sa investesc ceva mai mult ; vreau sa investesc si pilotaj - am mai multe ganduri sa vedem ce s-o materializa . Succes mikutule la vanzarea mobrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 azi vin cumparatorii...ghici ce-mi iau?929 negru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micutu Postat Mai 12, 2007 Share Postat Mai 12, 2007 ps.cat a costat undertail-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Mai 15, 2007 Autor Share Postat Mai 15, 2007 Cca 80 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzg7 Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 De vanzare - 5000 euro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 salutare tuturor ... am o honda fireblade din 2000 .. primul model pe injectie ... am o problema la ea. am schimbat uleiul ... am facut 2500 km cu ea ... dupa care la relantiu depa ce se incalzeste se aprinde becul ala rosu dinn bord care imi indica ca nu am presiune ... asra doar cand e calda si sta sub 2000 rpm .... azi am achimbat uleiul ... si tot la fel face ... deci uleiul e bun ... ooare ce are ... ? eu merg cu ea doar cu 3 .. 4 rpm .. rar merg mai tare .. oare s`a infundat ceva la pompa de ulei ca am mers asa incet ? cine ma poate ajuta si pe mine ? va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 salutare tuturor ... am o honda fireblade din 2000 .. primul model pe injectie ... am o problema la ea. am schimbat uleiul ... am facut 2500 km cu ea ... dupa care la relantiu depa ce se incalzeste se aprinde becul ala rosu dinn bord care imi indica ca nu am presiune ... asra doar cand e calda si sta sub 2000 rpm .... azi am achimbat uleiul ... si tot la fel face ... deci uleiul e bun ... ooare ce are ... ? eu merg cu ea doar cu 3 .. 4 rpm .. rar merg mai tare .. oare s`a infundat ceva la pompa de ulei ca am mers asa incet ? cine ma poate ajuta si pe mine ? va multumesc ! aici te-ai gasit sa postezi mai nea'? vezi ca service e putin mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.