Sari la conținut

Voschod


alecs
 Share

Postări Recomandate

De azi sunt fericitul posesor al unui Voschod 3 M ...am cumaparat-o dezmembrata si am reusit sa o fac ... am pus set nou si merge bine... nu am arcul ala nenorocit de la schimbator...da' vad eu ce fac si cu ala... in rest...ajutati-ma si voi cu sfaturi cei care ati avut sau aveti...ce ar trebui sa-i mai fac cam la ce sa ma uit sa nu am probleme ...

 

toate cele bune si

Salutari cu faru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa strangi /schimbi suruburile, pune piulite cu autoblocare pe unde poti, sa ungi toate cablurile, sa-i cureti filtrul de aer, sa-i cureti papucii si contactele de oxid, sa-i umfli cauciucurile, sa-i cureti carburatorul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor... m-a innebunit Voschod-ul ceva e in neregula dar nu stiu sigur ce... banuiesc ca e carburatorul prost reglat...asadar Povestea:

Am pus segmneti noi si am mers putin cu ea... mergea super bine...dupa care am schimbat discurile de ambreiaj, am curatat carburatorul...am montat totul la loc...si am pornit-o ambreiajul functioneaza perfect dar...nu se tureaza cum trebuie, tine relantiul si in momentul in care accelerez nu urca in ture... daca dau brusc de acceleratie da sa moara, se aude un "sorbit" ...aer are ca doar am curatat canalul de la aer si jiglorul e 1 tura desfacut(am incercat toate pozitiile dar nimic...). Tobele sunt curatate, coturile si sitele la fel, nu stiu ce sa-i mai fac...bujia e buna, distanta 0,4-0,5 ce sa mai zic... am intrebat pe toata lumea...avansul e bine reglat ca doar a mers asa...

Va rog, voi cei care aveti, ati avut sau intuiti care ar fi problema...poate ma puteti ajuta...

 

P.S. M-am gandit ca ar fi nivelul prea mare... l-am facut mai mic...nimic... :cheers: B) :P :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus segmneti noi si am mers putin cu ea...

 

pai daca sint segmenti noi trebuie sa-i faci rodajul:

n-o turezi, pauza din ora in ora, mers solo

in primii 1.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor... m-a innebunit Voschod-ul ceva e in neregula dar nu stiu sigur ce... banuiesc ca e carburatorul prost reglat...asadar

 

P.S. M-am gandit ca ar fi nivelul prea mare... l-am facut mai mic...nimic... :lol: :cheers: :cheers: :crack:

 

1. verifica culoarea la bujie, daca e bruna e ok, daca e afumata probabil ai nivelul prea mare si se ineaca.

 

2. inainte sa desfaci carburatorul verifica daca ai scanteie(daca stii cum sa verifici nu mai citi pct 2) adica desfa bujia din chiulasa si pune-o in fisa, apoi las-o sa atinga cu filetul undeva unde e metal. Scoate motocicleta din viteza si da cu mana pe pedala de pornire, scutura energic. Ai scanteie la bujie?

Vezi ca daca nu dai energic, nu ai. Daca nu ai scanteie, sau nu ai tot timpul, schimba bujia si incearca din nou. Daca ai probleme inca, desfileteaza pipa de la bujie si apropie cablul bujiei (fara pipa) cu insertia metalica de un loc metalic (-), masa. Da la pedala ! Daca nici acum nu e scanteia cum trebuie, e posibil sa fie bobina sau napolitana, o sa-ti dai seama inlocuind una din ele cu o alta buna....probabil ca nu e cazul.

 

3. Daca ai scanteie, baga o surubelnita prin locul in care se infileteaza bujia, in capul pistonului. Misti, mai incet, de pedala de pornire si incerci sa pui si bujia in fisa, la masa. Cazuta pe cilindru. Ce trebuie sa verifici: cand pistonul ajunge sus, inainte cu putin de punctul maxim superior, trebuie sa dea bujia scanteie. O sa iti dai seama tinand mana pe surubelnita, care e in capul pistonului, cum urca si coboara pistonul.

Sarcina asta e dificila pentru ca nu stiu daca al tau da scanteie rotind incet de pedala.

 

4. Daca sesizezi ca nu ai scanteia unde trebuiedesfaci cele 3 suruburi de la magnetou si rotesti statorul, ideal sa faci sa dea scanteia inainte de punctul maxim superior(PMS) al cilindrului.cu 2,5 3 mm.

Ce scrie manualul la reglare:

 

"Acest moment al scanteii se de determina cand cantul “E” al sccoabei statorului traductorului se aseaza vis-à-vis de cantul Ж al nisei rotorului) sa coincida cu momentul in care pistonul a ajuns cu 2,5-3mm de punctul mort superior. Pozitia pistonului se stabileste prin bujia scoasa.

 

Jocul dintre miezul bobinei si magnetoul rotorului traductorului trebuie sa fie in limita de 0,3+0,2mm. Aceasta se stabileste in felul urmator:

- se slabesc suruburile de fixare a statorului traductorului

- miscand statorul traductorului in scoabele capacului statorului generatorului stabiliti jocul cerut, dupa care strangeti suruburile de fixare."

 

Partea nasoala e ca din desen eu nu mi-am dat seama care sunt nisele, cred ca este vorba de taietura lunguiata de pe stator, prin care se vede un insemn in relief de pe rotor si trebuie rotit rotoru si statorul sa fie in acelasi plan, atunci cand pistonul e la 2,5- 3 mm de PMS. Adica pui pistonul in pozitia mentionata rotind "rotorul". Vezi unde e semnul fix de pe rotor si vii cu statorul pana in dreptul lui.

 

 

5. Daca e inecata lasa nivelul mai mic. Dar verifica macar la ochi, sa nu fie nivelul minim, ca nu o sa ai benzina in carb. Deschide clama de la plutitor - mediu. (Nu stiu un reglaj precis, e prost facut plutitorul)

 

6.Verifica filtrul de aer de sub sa. incearac sa pornesti fara filtru. Eventual curata-l si unge-l (asa scrie in manual)

 

7. Desfa carburatorul si verifica sa fie garnitura de etansare bine pusa si la locul ei, vezi ca pe langa gaurile prin care intra suruburile, in garnitura mai e o gaura. Vezi sa se potriveasca si asta din urma la locul ei. Am reusit sa nu pun garnitura bine si pateam ca si tine.

Daca ai ajuns pana aici si nu a mers, desfa tot carburatorul spala-l bine si monteza-l cu grija la loc, eventual verifica tija pe care o actioneaza clapeta de aceleratie, si mai modifica-i pozitia (daca e prea lunga sau prea scurta fa-o medie)

 

8. In mers verifica reglajul la aer.

 

 

 

 

Mai fratilor... m-a innebunit Voschod-ul ceva e in neregula dar nu stiu sigur ce... banuiesc ca e carburatorul prost reglat...asadar

 

P.S. M-am gandit ca ar fi nivelul prea mare... l-am facut mai mic...nimic... :crack: :laugh: :) :)

 

1. verifica culoarea la bujie, daca e bruna e ok, daca e afumata probabil ai nivelul prea mare si se ineaca.

 

2. inainte sa desfaci carburatorul verifica daca ai scanteie(daca stii cum sa verifici nu mai citi pct 2) adica desfa bujia din chiulasa si pune-o in fisa, apoi las-o sa atinga cu filetul undeva unde e metal. Scoate motocicleta din viteza si da cu mana pe pedala de pornire, scutura energic. Ai scanteie la bujie?

Vezi ca daca nu dai energic, nu ai. Daca nu ai scanteie, sau nu ai tot timpul, schimba bujia si incearca din nou. Daca ai probleme inca, desfileteaza pipa de la bujie si apropie cablul bujiei (fara pipa) cu insertia metalica de un loc metalic (-), masa. Da la pedala ! Daca nici acum nu e scanteia cum trebuie, e posibil sa fie bobina sau napolitana, o sa-ti dai seama inlocuind una din ele cu o alta buna....probabil ca nu e cazul.

 

3. Daca ai scanteie, baga o surubelnita prin locul in care se infileteaza bujia, in capul pistonului. Misti, mai incet, de pedala de pornire si incerci sa pui si bujia in fisa, la masa. Cazuta pe cilindru. Ce trebuie sa verifici: cand pistonul ajunge sus, inainte cu putin de punctul maxim superior, trebuie sa dea bujia scanteie. O sa iti dai seama tinand mana pe surubelnita, care e in capul pistonului, cum urca si coboara pistonul.

Sarcina asta e dificila pentru ca nu stiu daca al tau da scanteie rotind incet de pedala.

 

4. Daca se

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca instalatia electyrica e la fel ca la Planeta 5, s-ar putea sa fie dus condensatorul de la platina........eu cel putin asea am patit..........la relanti statea, dar cand incercam sa o accelerez murea mororul.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc fratilor pt explicatii, va multumesc mult...si eu am verificat ceea ce mi-ati spus voi :crack: dar problema era cu totu, alta...vazand ca nu reusesc asa..nergru de nervi am desfacut chiulasa si m-am uitat pe la ferestre... ce credeti ca facuse "mesterul" (fostul propietar) la ea? hmm...depresase chiulasa de pe racitor si cand a pus-o la loc nu a mai tinut cont de pozitia ferestrelor....va dati seama ca nu avea cum sa mearga bine...dupa 3 zile in care am dat carbelitorul jos de "n" ori, dupa ce am umblat la avans, bobina, bujie...mi-a venit in cap sa ma uit acolo... :lol: :cheers: :cheers:

 

 

Oricum acum sunt multumit ca am rezolvat-o si trebuie sa ii fac "batraneste" rodajul

 

Salutari cu faru'! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...