verssatu Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare tuturor. Cu riscul de a repeta un gen de topic cliseu, va intreb, din perspectiva utilizatorilor, care este mai fiabila, ergonomica, potrivita motocicleta (dintre cele din titlu), pentru un incepator? Multumiri anticipate si scuze daca s-a mai discutat strict pe aceste modele, dar in cele 30 de pagini parcurse din thread, nu am gasit fix aceasta comparatie. Mesaj completat up...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Strict dintre cele 2, pozitia in sa mi s-a parut a fi mai dreapta pe Kawa, deci as alege-o pe ea ca incepator. Presupun ca faci comparatia cu SV-ul carenat, Kawa fiind si ea varianta F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Aprilie 3, 2010 Autor Share Postat Aprilie 3, 2010 da, cu referire la sv-ul 650s... ma refer la moto noi, dar din ce m-am mai documentat, varianta 2008 de la kawa are ceva bug-uri, cum ar fi: vibratii puternice in cadru, probleme de imbinari,pe la cadru, o ciclistica nu tocmai reusita, etc. asadar, modelul 2009 e cel in discutie de la kawa, dar din ce citesc, fiabilitatea nu e punctul lor forte si pe mine asta ma intereseaza, mai ales ca o iau noua. de sv am citit numai de bine, dar e si putin peste pretul lui kawa. niste pareri indiferent de natura lor, m-ar ajuta mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 eu am varianta necarenata de "SV" 650 din 2009, adica Gladius. Deja am 13000 de km cu ea si nu am decat cuvinte de lauda... fiabila, merge f fin, nu necesita prea mult lucru cu schimbatul vitezelor (spre ex in viteza a 5-a se poate merge si cu 120 si cu 40-50 la ora)... A meritat toti banii. Ca sa te convingi care este cea mai buna alegere, fa un drive test. asa am procedat si eu acum un an cand am cumparat-o aveam optiuni Gladius, yamaha xj6 si kawasaky er6n; gladius a fost cea mai buna alegere si nici astazi nu am ceva de reprosat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Adevarul e ca numai mergand cu fiecare dintre ele iti poti face cu adevarat o parere care sa conteze pentru tine. In presa straina sunt foarte apreciate ambele modele, la kawa laudandu-se exact aspectele mentionate de tine: mai putine vibratii la modelul '09, cadru mai rigid, etc. Ca fiabilitate sincer cred ca diferentele sunt suficient de mici ca sa nu conteze. Cel mai important este ce-ti place tie ca si caracter la un motor - pe langa aspect - cuplul mai jos si vana unui 2 in V sau pofta de turatii (si vana aferenta) a unui 2 in linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prolific Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) salutare! si eu am fost si sunt incepator, si am avut aceeasi probelma. pana la urma m-am decis dupa ce am citit mult si am discutat cu multi oameni sa-mi iau un ER6-F, nu am regretat nicio secunda. este o motocicleta foarte ascultatoare care nu iti cere nici sa mergi cu ea turata, si nici nu te lasa la greu daca vrei sa faci o depasire din ture joase. in oras pe la 3000-4000 de ture e regim normal care iti ofera si un pic de zvac daca vrei sa schimbi o banda sau sa te bagi mai repede. legat de vibratii ele sa spunem ca exista dar pana in 3000 de ture, iar legat de fisuri in cadru sau alte nebunii nici vorba. trage liniar pe toata plaja turatiilor si nu te surprinde ca altele pe la 6-7000 de ture. poti sa te strecori prin oras foarte usor, e pe injectie, nu-ti omoara mainile ca o sportiva si e ingusta. e motoreta ideala pt cel care nu vrea sa se sature de un 125 si nu vrea nici sa-si rupa capul pe ceva mare. desi puteam sa-mi iau aproape orice motor atunci cand am luat er6-f nu am facut-o pt ca vroiam sa invat. are o cilcistica senzationala si e foarte usor de manevrat, am prieteni care s-au urcat pe ea si nu puteau sa creada cat de usor se manevreaza. cei 2 cilindri in linie o fac mult mai potolita decat un v2, dar in acelasi timp si plina de vlaga si jucausa. e o motoreta pe care incape lejer si un tip la 1.90 dar si o tipa la 1.60. un allrounder desavarsit, si te invit sa o vezi si sa te convingi. eu il am de 2 ani si nu m-am plictisit de el, vreau doar sa intru pe circuit si din aceasta cauza o dau. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...006-283490.html Editat Aprilie 23, 2010 de prolific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.