FZMAA Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 CUM SE FACE VACUMITATEA LA TDM 850? m-am uitat pe manual, dar nu am inteles care sunt cele doua furtune de vacumitate! motorul este din '99! mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Daca te referi la "prizele" de vacuum folosite la sincronizarea carburatoarelor nu o sa gasesti nici un furtun. Pe galeriile de admisie ( piesele dintre carburatoare si chiulasa) o sa gasesti cate un surub. Acel surub trebuie desfiletat si in locul lui se introduce un stutz filetat la care se conecteaza furtunul pentru vacuummetru. La unele motociclete( nu stiu exact cum e la tine) in loc de suruburile alea o sa gasesti direct stutzuri astupate cu dopuri de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Daca te referi la "prizele" de vacuum folosite la sincronizarea carburatoarelor nu o sa gasesti nici un furtun. Pe galeriile de admisie ( piesele dintre carburatoare si chiulasa) o sa gasesti cate un surub. Acel surub trebuie desfiletat si in locul lui se introduce un stutz filetat la care se conecteaza furtunul pentru vacuummetru.La unele motociclete( nu stiu exact cum e la tine) in loc de suruburile alea o sa gasesti direct stutzuri astupate cu dopuri de cauciuc. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZMAA Postat Aprilie 13, 2010 Autor Share Postat Aprilie 13, 2010 exact asta cautam mersi mult o sa ma uit iar si o sa vad ce fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.