amirc Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Daca ati avea de ales intre doua scutere ambele la 30 de milioane ce ati alege SINCER: Aprilia SR50 (cu INJECTOR limitata la 55km/h aproape noua): sau Aprlia SR50 (cu CARBURATOR prinde 80-90 km/ora tot asa aproape noua): Astept parerile voastre obiective si sincere nu ca pe o reclama la una sau la alta ci cu argumente pro si contra . Multumesc , Cipri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nicola2005 Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 eu zic sa o iei pe aia cu acte adica aia pe carburatie ca nu cred ca ala pe injectie la 30mil are si acte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Iunie 24, 2006 Autor Share Postat Iunie 24, 2006 Asta pe injectie nu are acte dar vreau sa stiu care ar fi eventualele defecte ce pot aparea in timp la cel pe injectie pt ca la pretul asta nu prea m-as uita la acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Asta pe injectie nu are acte dar vreau sa stiu care ar fi eventualele defecte ce pot aparea in timp la cel pe injectie pt ca la pretul asta nu prea m-as uita la acte Primul la 30 de milioane? Nu e furat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Io unu zic sa te uiti la acte, si cu mare atentie chiar, pentru ca romanache au trenditza de a da cu jula prin scuterele astea mici de 50 cc, mai ales in Italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Iunie 24, 2006 Autor Share Postat Iunie 24, 2006 Nu stiu daca e furat sau nu tipu atata cere pe el nu are acte dar problema e ca e pe injectie si va intreb daca mai bine il iau pe celalalt care are si acte ??? Astept in continuare opinii de la voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nicola2005 Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 oricum asta pe injectie nu merge delimitat...si o alta problema intalnita destul de des la scuterele pe injectie este stricarea starter-ului(si pedala nu ai ca sa-l pornesti).... eu sincer zic sa-l iei pe cel cu carburator pt ca are si acte si merge si mai repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 Scuterele de 50cc pe injectie pot fi delimitate complet: /index.php?...st&p=429559 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 24, 2006 Share Postat Iunie 24, 2006 ia-l ala cu acte ! eu mi-am luat unu fara acte, si acum regret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Mane ce sa ne mai ascundem dupa coada, ce tot o dai in stanga si-n dreapta cu scuterele astea ciordite de prin Italia sau din alta parte, de ce nu ne spui si noua mai bine cine ti-l vinde ca sa ajutam politia la prinderea sau demascarea unei retele mai mult sau mai putin intregi de ciorditori de scutere de prin cine stie ce tari, poate chiar din Romania, poate chiar din Bucuresti. Cum ar fi ca unu sa aiba de vanzare un scuter la 30 de milioane si sa fie rosu, sa te duci sa-l vezi si sa zici ca te mai gandesti ca tu vroiai albastru, peste 2-3 zile te suna ca are unul albastru, asta in timp ce un scuterist a ramas fara el, pentru ca tu ai dat "comanda"? Pe bune daca tu realizezi ce urmeaza sa faci, PRIN "CUMPARAREA" UNUI SCUTER SAU MOTOCICLETE FARA ACTE, SE CREAZA "PIATA DE DESFACERE", INCURAJEZI FURTURILE DE MOTO SI CUTERE SI PROBLEMA ACTELOR NU O SA O POTI REZOLVA NICIODATA COMPLET! Ai vrut o parere obiectiva, ti-am spus-o, acum sa-ti raspund si la ce ai intrebat. Daca vrei consum redus iti recomand sa-ti iei pe injectie, merge delimitat dar numai daca schimbi ECU-ul cu unul editie ceva ai veche si nelimitata la VMax. Problema este ca are in componenta piese mult mai scumpe decat cel pe carburatie si la un moment dat va fi mult prea costisitor ca sa-l repari. Daca vrei sa stai fara grija, ia-l pe cel pe carburator, n-are moarte, n-are componente electronice care sa se arda si sa fie costisitor de inlocuit, in plus poti sa-l reglezi chiar tu cu manuta ta Asteptam cu nerabdare poate ne ajuti sa demascam o parte din reteaua de furturi de scutere, nu uita prin asta ajuti un pasionat ca si tine sa-si recupereze scuterul, furat din fata blocului sau din alte parte... Exista o expresie - se invarte roata si or sa se schimbe lucrurile, insa daca roata este murdara de "rahan", este doar o chestiune de timp pana se va opri si atunci se va opri cu siguranta cu "rahanul" in jos, iar atunci va fi vai si amar de cel care conducea scuterul! Bafta si multa minte! Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Nu am vrut sa par al naibi ci doar sa incerc sa-ti deschid ochii si sa te impiedic sa calci stramb, noi nu putem decat sa-ti aratam calea, doar tu poti calca, stramb sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 Mane ce sa ne mai ascundem dupa coada, ce tot o dai in stanga si-n dreapta cu scuterele astea ciordite de prin Italia sau din alta parte, de ce nu ne spui si noua mai bine cine ti-l vinde ca sa ajutam politia la prinderea sau demascarea unei retele mai mult sau mai putin intregi de ciorditori de scutere de prin cine stie ce tari, poate chiar din Romania, poate chiar din Bucuresti. Cum ar fi ca unu sa aiba de vanzare un scuter la 30 de milioane si sa fie rosu, sa te duci sa-l vezi si sa zici ca te mai gandesti ca tu vroiai albastru, peste 2-3 zile te suna ca are unul albastru, asta in timp ce un scuterist a ramas fara el, pentru ca tu ai dat "comanda"? Pe bune daca tu realizezi ce urmeaza sa faci, PRIN "CUMPARAREA" UNUI SCUTER SAU MOTOCICLETE FARA ACTE, SE CREAZA "PIATA DE DESFACERE", INCURAJEZI FURTURILE DE MOTO SI CUTERE SI PROBLEMA ACTELOR NU O SA O POTI REZOLVA NICIODATA COMPLET! Ai vrut o parere obiectiva, ti-am spus-o, acum sa-ti raspund si la ce ai intrebat. Daca vrei consum redus iti recomand sa-ti iei pe injectie, merge delimitat dar numai daca schimbi ECU-ul cu unul editie ceva ai veche si nelimitata la VMax. Problema este ca are in componenta piese mult mai scumpe decat cel pe carburatie si la un moment dat va fi mult prea costisitor ca sa-l repari. Daca vrei sa stai fara grija, ia-l pe cel pe carburator, n-are moarte, n-are componente electronice care sa se arda si sa fie costisitor de inlocuit, in plus poti sa-l reglezi chiar tu cu manuta ta Asteptam cu nerabdare poate ne ajuti sa demascam o parte din reteaua de furturi de scutere, nu uita prin asta ajuti un pasionat ca si tine sa-si recupereze scuterul, furat din fata blocului sau din alte parte... Exista o expresie - se invarte roata si or sa se schimbe lucrurile, insa daca roata este murdara de "rahan", este doar o chestiune de timp pana se va opri si atunci se va opri cu siguranta cu "rahanul" in jos, iar atunci va fi vai si amar de cel care conducea scuterul! Bafta si multa minte! Asfalt uscat si salutari cu farul! PS - Nu am vrut sa par al naibi ci doar sa incerc sa-ti deschid ochii si sa te impiedic sa calci stramb, noi nu putem decat sa-ti aratam calea, doar tu poti calca, stramb sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.