mehicano Postat Iunie 25, 2006 Share Postat Iunie 25, 2006 majoritatea folosesec aprinderea de ij pe 12V , dar nu am vz pe nimeni sa zica de asta pana acum: eu nu ma prea pricep la partea electrica...dar stiu k una lume folosea p vremuri aprinderea de mobra d-aia veke de tip ducati. aia are 5 bobine...nu mai sunt 100% sigur , dar stiu k mai faceau o bobina , k sa aiba 6.. si inseriau cate 2 (dar aveti grija cum le inseriati k ele ausensu invresat sau cam asa ceva...nush sigur) si asa aveau 12V. pastrau magnetou opriginal doar pt cama.....si trageau fir de la aprinderea d mobra la platina. din cate am auzit luminile mergeau SUPER....nu erau probleme. solutia asta e mai buna k nu aveti nevoie d baterie , releu d incarcare....nu complicati instalatia. mai stie cineva de kestia asta? va rog veniti cu detalii si lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 Cel putin eu stiam de asta si cred ca majoritatea au sau au vazut macar asa cevaEU am aprinderea originala si magnetou Ducati pt lumini numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 mai nenea mehicanu..sau cam asa...la simson no poti sa folosesti aprinderea de ij,poate cel mult contactele platinate.oricum din text imi dau seama ca le incurci groaznic... una e aprinderea care la ij NU ARE AVANS. si alta e generarea de curent pentru consum.si dupa parerea mea e mai bine cu baterie,releu si toate alea. astea fac necazuri cand sunt facute fara cap in rest merg struna...toate bune si frumoase la brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 n-are avans centrifugal a vrut sa zica (adi???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Din experienta (aprindere pentru motor auxiliar de buldozer, alternator, aprindere electronica de Minsk, etc): LASATI APRINDEREA ORIGINALA PE SIMSON CA SA FUNCTIONEZE OK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Cel putin eu stiam de asta si cred ca majoritatea au sau au vazut macar asa cevaEU am aprinderea originala si magnetou Ducati pt lumini numa ÂŞumiiiii !!! A încăput magnetoul de Ducati sau a trebuit sa frezezi din capacul distribuției? Mobra are magnetou de Ducati? Că am gasit la noi în piață Âşi nu Âştiu dacă să-l cumpă au ba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 DA trebuie ferzat nitel din capacul distributiei,nu iti pot spune exact cotele pt ca eu asa l-am luat.Mobra are 2 tipuri de aprindere:Bosch(era super pt curentul necesar bujiei si defectuos la faruri )si Ducati care era exact invers.Eu am pus Ducati ca am nevioe numa pt faruri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 (editat) Aha, multzumex O sa iau Ducati Ca si mie tot pt IL LUCE imi trebe Voi analiza problema temeinic si sistematic, cum ii sade bine unui ardelean intelijent Si inca ceva: e pe 6V sau pe 12V ???? Editat Iulie 3, 2006 de Nick61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.