s-kidu' Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 rulmentul de la roata spate........nu stiu cum sa-l dau jos, adica mi-ar trebui o presa...... undeva in mijlocul butucului e un alt rulment banuiesc, ca acolo e jocul cel mare. rulmentii exteriori sunt relativ buni( oricum ii schimb) care ma puteti ajuta cu ceva explicatii......ce rahat e la mijloc intre rulmentii de la exterior? ca acolo-i buba si e coapta rau........ca am joc de vreo 2 mm radial......e ca o bucsa de vreo 100 mm pe generatoare care se tine pe un al treilea rulment?sau e un rulment ceva mai mare cu ace? multam si dau bere la prima intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Pe axul rotii spate sunt 3 rulmenti , dintre care unul e pe flansa care tine foaia dintata si 2 pe roata la exterior in ambele parti. Intre astia 2 e o teava-distantier care trebuie descentrata un pic si cu o tija bati in interiorul rulmentului ca sa il dai afara. Trebuie sa il bati din fiecare parte cate putin ca sa iasa drept. Dupa ce ai scos un rulment pe celalalt il dai afara cu orice . Ai grija la simeringuri si eventualele sigurante. E de preferat sa schimbi si simeringurile daca sunt uzate, iar in rulmentii noi sa bagi ceva vaselina in plus fata de ce a bagat fabrica....se mai intampla sa "uite" Schimba toti rulmentii chiar daca s-a bulit vizibil numai unul ( presupun ca cel de langa disc e ala varza), rulmentii se gasesc oriunde si sunt ieftini, cca 50.000/buc, poti sa bagi cu incredere romanesti de Bv ca-s ok. P.S. Acm citesc eu mai bine si zici ca rulmentii exteriori sunt ok...pai nu exista decat exteriori, si daca sunt ok jocul e din alta parte, vezi sa nu ai uzura pe ax, caz in care inseamna ca un rulment se gripeaza si se invarte axul in el...oricum schimba-i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 (editat) sunt in aceeasi situatie, mi-am luat rulmenti 2X 63.000 + 1X 350.000 astept sa fac rost de bani pt foaie si lantz dupa care le schimb pe toate ...a si sa-mi vina simeringul care l-am comandat si ala 100.000 ~ Editat Iunie 27, 2006 de dracushorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 Pe axul rotii spate sunt 3 rulmenti , dintre care unul e pe flansa care tine foaia dintata si 2 pe roata la exterior in ambele parti. Intre astia 2 e o teava-distantier care trebuie descentrata un pic si cu o tija bati in interiorul rulmentului ca sa il dai afara. Trebuie sa il bati din fiecare parte cate putin ca sa iasa drept. Dupa ce ai scos un rulment pe celalalt il dai afara cu orice . Ai grija la simeringuri si eventualele sigurante. E de preferat sa schimbi si simeringurile daca sunt uzate, iar in rulmentii noi sa bagi ceva vaselina in plus fata de ce a bagat fabrica....se mai intampla sa "uite" Schimba toti rulmentii chiar daca s-a bulit vizibil numai unul ( presupun ca cel de langa disc e ala varza), rulmentii se gasesc oriunde si sunt ieftini, cca 50.000/buc, poti sa bagi cu incredere romanesti de Bv ca-s ok. P.S. Acm citesc eu mai bine si zici ca rulmentii exteriori sunt ok...pai nu exista decat exteriori, si daca sunt ok jocul e din alta parte, vezi sa nu ai uzura pe ax, caz in care inseamna ca un rulment se gripeaza si se invarte axul in el...oricum schimba-i. practic teava aia are joc mare... rulmentul dinspre disc are ceva joc dar teava are joc mare tare..... celalalt dinspre foaie e intreg....oricum schimb tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Ok ti-am zis pe PM dar scriu aici sa stie toata lumea sa nu se mai intrebe: teava aia e doar un distantier si e normal sa aiba joc , dupa ce scoti axul nu o mai tine nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 man, am avut acelas bai la Dr...sunt trei rulmenti care stau pe axul de spate....de la stanga la dreapta(in cazul meu) foaie+o bucse(bucsa aia tre sa aiba un pik de joc), rulment pe butuc, distantier pt rulmenti si inca un rulment...schimba-i pe toti! desi nu pareau uzati la mana, cand bagam axul pe ei simteam joc...verifica si tu asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.