subzeror Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 n-am scanteie la bujie si nu stiu ce poate fi bobina vre-o mufa nu sta bine are vre-un releu pana acum 2 zile totul mergea perfect daca are cineva vre-o idee nu ma supar sa mi-o spuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 n-am scanteie la bujie si nu stiu ce poate fi bobina vre-o mufa nu sta bine are vre-un releu pana acum 2 zile totul mergea perfect daca are cineva vre-o idee nu ma supar sa mi-o spuna incearca sa te uiti la cititorul de turatie, bobine, mufa de la CDI eventual schimba bujiile pot fi multe cauze cel mai bine sa o duci la doctor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 (editat) n-am scanteie la bujie si nu stiu ce poate fi bobina vre-o mufa nu sta bine are vre-un releu pana acum 2 zile totul mergea perfect daca are cineva vre-o idee nu ma supar sa mi-o spuna ...la bujie sau la bujii? nu am avut un vfr am meu, insa vorbim de 4 in v, corect? daca n'ai deloc, nu poate fi "bobina", in general (repet, nu stiu cum sta traba cu v'urile) motoarele au 2 bobine (scanteie pe perechi compresie/evacuare) verifica: siguranta "main" (sau mai bine toate sigurantele) contactul de la aprindere (ala rosu de obicei langa maneta de acceleratie) legatura senzorului de turatie aprinderea electronica (ouchhhhh!!!) ...si nu in ultimul rand, bateria, uneori, cand e "pe duca" atunci cand dai "la automat", motorul fura tot curentul (chestie de amperaj) si nu mai ramane nimic pt aprindere... ai incercat s'o impingi? aaa...si ar mai putea fi o chestie suparatoare, unele motoare au un fel de "releu de siguranta" care este comandat de un temporizator, adica daca intr'un timp oarecare (presetat) nu simte "miscare" taie aprinderea (in caz de accident, sa nu ia foc benzina ce se poate scurge din rezervor). apoi, du'o la un doctor electrician... daca stii vre'unul bun! bafta si zi'ne si noo ce fu! Marius Editat Iunie 26, 2006 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 multumesc pt informatii dar trebuie sa fiu mai clar ca aseara eram tare agitat si nu ma puteam concentra nu da scanteie nici la fata nici la spate(ambele bobine deci) si nu porneste nici impinsa deci bobina sau bateria cad din calcule...e o problema la ceva central....se aude si releul de care vb situat undeva langa baterie deci cade si asta contact apriendere???? pai electromotorul se invarte...nu ala e rolul acelui contact? senzor de turatie?..fii amabil si mai da-mi niste detalii mai precizez ceva motorul a stat in garaj si a capatat cateva porniri de proba (cam 8 10) sa vada prietenii cum suna ...a pornit la cheie de fiecare data numai ca pe la ultimele cam dadea motorul rateuri in toata aceasta perioada moto nu a mers si nici pornirile acestea nu erau de durata necesara incalzirii motorului apoi cand sa plec si eu a pornit la cheie dar in timp ce ma foiam prin garaj a murit brusc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 multumesc pt informatii dar trebuie sa fiu mai clar ca aseara eram tare agitat si nu ma puteam concentra nu da scanteie nici la fata nici la spate(ambele bobine deci) si nu porneste nici impinsa deci bobina sau bateria cad din calcule...e o problema la ceva central....se aude si releul de care vb situat undeva langa baterie deci cade si asta contact apriendere???? pai electromotorul se invarte...nu ala e rolul acelui contact? senzor de turatie?..fii amabil si mai da-mi niste detalii mai precizez ceva motorul a stat in garaj si a capatat cateva porniri de proba (cam 8 10) sa vada prietenii cum suna ...a pornit la cheie de fiecare data numai ca pe la ultimele cam dadea motorul rateuri in toata aceasta perioada moto nu a mers si nici pornirile acestea nu erau de durata necesara incalzirii motorului apoi cand sa plec si eu a pornit la cheie dar in timp ce ma foiam prin garaj a murit brusc hmmm... suna a aprindere electronica (mai ales ca zici ca la ultimele porniri dadea rateuri). singura solutie ar fi sa gasesti un "amic" cu vfr sa ti'o imprumute pt un test. contactul ala rosu in afara de electromotor taie si alimentarea aprinderii electronice, insa da, ai dreptate, putin probabil sa fie de vina daca invarte. senzorul de turatie e de obicei montat pe laterala vibrochenului si consta intr'un magnet ce se invarte iar cand ajunge in dreptul unei bobinutze induce un mic curent. functie de frecventa impulsurilor, procesorul aprinderii decide ce corectii sa faca la avans. daca dintr'un motiv sau altul nu primeste informatii, procesorul nu da comanda pt scantei. n'am auzit insa se pice asa, din nimic, de obicei se "duc" dupa shocuri. verifica totusi macar conexiunile. sper ca ai verificat sigurantele!!! imi pare rau ca mai mult nu te pot ajuta, o schema electrica ar fi mai mult decat binevenita. ai grija la ce "dibaci" o duci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 am rezolvat nu stiu din ce motiv daca butonul rosu de langa demaror e pe off si nu pe run tot merge demarorul...asa ca nu m-am obosit niciodata sa verific in ce pozitie e din pacate era pe off am rezolvat nu stiu din ce motiv daca butonul rosu de langa demaror e pe off si nu pe run tot merge demarorul...asa ca nu m-am obosit niciodata sa verific in ce pozitie e din pacate era pe off merci oricum pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 am rezolvat nu stiu din ce motiv daca butonul rosu de langa demaror e pe off si nu pe run tot merge demarorul...asa ca nu m-am obosit niciodata sa verific in ce pozitie e din pacate era pe off am rezolvat nu stiu din ce motiv daca butonul rosu de langa demaror e pe off si nu pe run tot merge demarorul...asa ca nu m-am obosit niciodata sa verific in ce pozitie e din pacate era pe off merci oricum pt sfaturi of of of... dupa sigurante parca era primul pe lista de verificari pe care ti'am recomandat'o... rostul lui principal este sa taie alimentarea aprinderii ca sa permita sa poti sta cu contactul pus fara sa "prajesti" ceva. ciudat, n'am mai auzit sa nu taie si elmotorul, asa o fi la modelul tau. in fine, bine ca s'a rezolvat, felicitari ca ai avut puterea sa accepti ca a fost o gafa... cine naiba nu face? ma bucur ca te'ai rezolvat, si mai scoate'o si pe shushea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 pai dupa ce am citit mesajul tau primul la care m-am gandit a fost afurisitul de buton pe care eu l-am lasat pe run...dar au fost multi prieteni care s-au urcat pe motor si careva o fi apasat pe ala...oricum are un contact stricat ca merge demarorul si cu el pe off merci inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 la honde (cu cateva exceptii) demarorul poate fi actionat si cu butonul rosu pe off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 la honde (cu cateva exceptii) demarorul poate fi actionat si cu butonul rosu pe off aha! merci, asa se explica! totusi... de ce ai da la demaror fara aprindere...??? nu prea vad logica, alfel honda - jos cu palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
subzeror Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 privind acest eveniment retrospectiv iata ce s-a intamplat asa cum am precizat am pornit-o de mai multe ori fara sa o incalzesc fapt care a condus la inecarea ei.....intre noi fie vorba la ultima pornire cred ca a ramas si fara benzina lucru care a inecat-o de tot...degeaba am trecut pe rezervorul auxiliar ca deja era prea tarziu....am scos bujiile din spate de sub rezervor (alea din fata ...moartea caprioarei )si le-am curatat dupa care a pornit la cheie...am tras o plimbarica mica , am ajuns la un prieten unde erau mai multe persoane dupa care incepe sarada...nu mai pornea....probabil careva o fi apasat pe butonul cu pricina ....eu insa eram convins ca , fie era din nou inecata fie avea probleme la aprindere oricum 2 concluzii : nu mai porni motorul asa degeaba decat daca e cald sau urmeaza sa-l incalzesti daca ai probleme verifica toate butonelele inclusiv ala de la rezervor ca o moto nu se strica asa deodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 aha! merci, asa se explica! totusi... de ce ai da la demaror fara aprindere...??? nu prea vad logica, alfel honda - jos cu palaria! Probabil in scop de "service" ca sa modifice pozitia vibrochenului fatza de cititorii electromagnetici pentru a masura impulsurile, etc... Mie mi-a mai folosit intr-un fel: aveam doar putzina benzina pe fundul rezervorului si a pornit, a mers ce a mers iar dupa 2 minute a murit un cilindru si la inca 10 - 20 de secunde si urmatorul. Am dat la cheie si canci pornire, nu vroia deloc. Am completat cu un litru de benzina (ca atat aveam prin preajma) si am dat iar la cheie si tot degeaba. Ei, am scuturat-o un pic, am dat la demaror cu contactul pe OFF de vreo doua ori ca sa faca vacuum si sa traga in carbelitoare (la comuniste chit ca n-avea vacuum era util sa dau de 2 - 3 ori la pedala fara contact din motive evidente) apoi am pus pe ON si a pornit din prima. O avea un scop si chestia asta cu demaror fara aprindere, nu stiu daca ce am zis eu dar tre' sa aibe! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.