Sari la conținut

Kawasaki Zzr


six
 Share

Postări Recomandate

De cand au dat caldurile astea am o problema: cand se incalzeste destul de tare motorul nu mai porneste.

Motorul este un ZZR cu o mica problema intr-adevar, una din infasurarile alternatorului nu este bagata in releul de incarcare (cred ca-i in scurt). La ralanti cu farul aprins incarca cam 13.5 si cu el stins cam 13.8. In ture se duce la 13.8 cu farul aprins.

Anyway problema se manifesta doar cand merg mai mult de 20km fara sa ma opresc si e foarte cald. Daca o opresc si incerc s-o pornesc la loc invarte de ma plictisesc, deci nu cred ca-i de la baterie. Daca o las 10-15 sa-si traga sufletul porneste imediat. Iarasi daca merg putin, pana in 10km si ma opresc, porneste imediat.

De incarcat eu zic ca o face destul de bine, deoarece zilele trecute n-a vrut sa mai porneasca nici cand era rece, dupa o zi de stat si-am dat la demaror vreo 5 minute pana a murit bateria. Am pornit-o de la masina si dupa 10 minute bateria era fresh.

 

Ca sa rezolv totusi si problema cu alternatorul stie cineva unde pot sa-l rebobinez sau unde gasesc unul din dezmebrari?

Intrebare 2, daca se joaca niste draci de copii la acceleratie si tot dau de ea, se poate ineca si d-asta sa nu porneasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare 2, daca se joaca niste draci de copii la acceleratie si tot dau de ea, se poate ineca si d-asta sa nu porneasca?

 

Eu stiam ca raspunsul la asta este "da", am si patit-o :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai da aiurea daca vezi ca nu pleaca; o sa se incalzeasca electromotorul de o sa-i pocneasca unul dintre fire; /index.php?showtopic=42446 se pare ca nu esti singurul.... mi-a luat ceva pana am gasit post-ul asta sper ca o sa te ajute

inainte de toate schimba-i bujiile.... trust me... ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati turbat cu alternatorul asta....ce treaba are ?

De vina ori e partea electrica (senzor - aprindere) sau (cel mai probabil) vreun releu de la pompa de benzina etc (vezi schema electrica).

Degeaba accelerezi cu motorul oprit, nu se ineaca asa usor.

PS Daca nu porneste cind e foarte cald, nu atinge acceleratia !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare 2, daca se joaca niste draci de copii la acceleratie si tot dau de ea, se poate ineca si d-asta sa nu porneasca?

 

n'are nici o legatura, cablul de "gaz" actioneaza de fapt doar "fluturasii" (clapetii) de pe galeria de admisie.

 

faptul ca ai o infasurare anulata, desi tensiunea e oarecum in limite, influenteaza "calitatea" curentului. el va fi mai ... "coltzuros" lucru ce se poate vedea pe un osciloscop. mare nenorocire n'ar fi, oricum ai in paralel bateria ce se comporta ca un stabilizator final, doar ca o "omori" mai repede si nici incarcarea nu e tocmai "ortodoxa".

 

as inclina sa zic ca ai 2 probleme independente, asta cu alternatorul si aia cu pornirea.

 

electric ar putea fi ceva ce in timp nu mai functioneaza normal, si conform primei reguli (ii dai un pumn si vezi daca merge!... hehehe) de obicei "frige". o aprindere, un releu, o bobina...etc care in timp face figuri, de obicei se incalzeste anormal

 

totusi mai degraba ar o problema de carburatie sau ceva mecanic, care dupa ce se incalzeste-dilata face figuri. eu am patit odata ceva asemanator cu adevarat de necrezut! o pastila din capul unei supape cand se incalzea se curba si bloca supapa pe deschis...

 

zi'ne si noua cand ii dai de kap

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@six: pentru rebobinari - uite aici un search pe google. Gasesti ateliere cu caru.

 

Fa-ti alternatorul oricum, chiar daca nu din cauza asta nu porneste. Pana iti faci alternatorul baga si tu niste bujii noi, curata filtrele, si daca ai timp si te pricepi uite-te la carburatoare si la reglajul colbutorilor/pastilelor.

 

@unclefester: deschiderea repetata acceleratiei cu motorul oprit nu cauzeaza inecarea decat daca pe traseul benzinei exista o asa-numita pompa de sprit. Carburatoarele tip mikuni de pe japoneze nu au asa ceva, si de fapt nu am auzit de nici un motor cu pompa de sprit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic: pai.. cu alternatorul, ma gandeam ca nu incarca suficient si cand merg mai mult se si incalzeste dar se si consuma din baterie.. din cate am mai citit pe forum au fost probleme cu incarcarea si pornitul..

 

@yo4hgx: s-ar putea sa fie ceva electric, mai nou am observat ca in momentul in care opresc motorul (iarasi.. daca e cald) fara a lua contactul nu mi se aprind beculetele de ulei si rezerva de benzina.. dupa 10-20 secunde se aprind normal.

 

@pistolaru: merci de linkuri.. cu prima ocazie, cand o sa am ceva timp liber o sa rebobinez totusi alternatorul si va tin la curent daca am rezolvat ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...