Josif Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salutare am si eu un Cz 1.75 din anii 62. De vreo 5 ani ma tot chinuie placile de la ambriaj, Nu pot deloc sa ami reglez ambriaju amiabil, Acum citeva zile am fost sa il pornesc ca am schimbat in el tot in el bucse,rulmenti.etc SI acum mai nou Cind il demarez in viteza a2a ami apar niste smucituri. Dak stie cineva Fenomenul il rog sa ma ajute. Am sa pun si eu niste poze cu motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Salutare am si eu un Cz 1.75 din anii 62. De vreo 5 ani ma tot chinuie placile de la ambriaj, Nu pot deloc sa ami reglez ambriaju amiabil, Acum citeva zile am fost sa il pornesc ca am schimbat in el tot in el bucse,rulmenti.etc SI acum mai nou Cind il demarez in viteza a2a ami apar niste smucituri. Dak stie cineva Fenomenul il rog sa ma ajute. Am sa pun si eu niste poze cu motoru. Vezi ca la rubrica "CZ" e un nene care vinde piese de cz...e ambreiajul complet si nou....coroana, placi de frictiune, presiune, arcuri, lant primar..... Sau poate nu l-ai reglat bine, ambreiajul. Smuciturile sunt urmate de saritul din viteza , sau doar smuceste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Josif Postat Mai 1, 2010 Autor Share Postat Mai 1, 2010 Doar Smuceste. Piese de schimb am si eu o gramada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Doar Smuceste. Piese de schimb am si eu o gramada pe loc, scos din viteza, face ?.....ce descrii tu ( smucitura ).....poate fi si o intrerupere de curent...........pe loc poti sa il ti in viteza, doar din ambreiaj ?........ca de ar patina nu ar smuci incearca prin eliminare...........chestia cu drujba ruseasca .....benzin-este, scantei-este, dai pedala si porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Sunt corect echilibrate arcurile ? Invelisul cablului nu se comprima cumva ? Cablul este uns ? Placile sunt drepte ? Au aceeasi grosime pe toata circumferinta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) De vreo 5 ani ma tot chinuie... 5 ani? Sefu', la descrierea facuta de tine, poti primii raspunsuri doar "la plesneala"! Eu ti-as recomanda sa schimbi motorul... Smuceste in a 2-a si atat? Scrie ce ai facut pana acum si ce ai obtinut, ce facea inainte si dupa inlocuire piese. Editat Mai 2, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Josif Postat Mai 2, 2010 Autor Share Postat Mai 2, 2010 Acum 2 ani am umblat in motor am schimbat bucse din carter rulmenti de la Placa care tin discurile de ambriaj, Si am schimbat pinionu de pe Spate ca era cam oval. Oricum din cutie nu cred ca poate fi problema pentru ca tot este nou si pus bine la loc. Se Poate Sa fie Numa Din Pinionu De la Roata pentru ca odata demarat in a 2 a pina la 60 kmh nu mai smuceste. Cred ca nu calca Lantu foarte bine pe pinion si al o anumita turatie scapa. Acum am dat jos Pinionu si am opservat ca dinti care intra in Roata nu sunt foarte straluciti... Am sa mi vin cu detali dupa ce pun un nou pinion. Mesaj completat pe loc, scos din viteza, face ?.....ce descrii tu ( smucitura ).....poate fi si o intrerupere de curent...........pe loc poti sa il ti in viteza, doar din ambreiaj ?........ca de ar patina nu ar smuciincearca prin eliminare...........chestia cu drujba ruseasca .....benzin-este, scantei-este, dai pedala si porneste. Nu prea pot sa il tin pe loc in viteza .... si cind mai string surubu la ambriaj sa il pot tine atunci patineaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 cum spunea @cristi57.poti primi doar raspunsuri la "plesneala" ....... .....arcurile nu se regleaza, nu ai cum....cand am avut arcuri moi am bagat saibe sub ele...dar e mai "tare" la mana. spuneai ca placile sunt bune....cele de frictiune de care sunt ?....originale erau cu pluta.....poate s-a cam dus pluta....."cu pluta" Daca totul este bun in ambreiaj, atunci nu e reglat bine......am mai postat cam cum procedez eu la reglaj: 1. infiletez aproape la max. intinzatorul de la maneta, 2.desurubez cateva spire surubul de reglaj din motor, 3.fixez cablul ( cu "pastila "lui cu surub de blocare ) in asa fel sa fie aprox. aproape tachetul cu rola al sincronului de cama (pana la 1 mm )- asta daca vrei sa mearga si sincronul, 4. insurubez surubul de reglaj de la motor pana opune rezistenta, apoi slabesc cam 1/4 ture, adica 1-2 "laturi" ale hexagonului surubului....vezi ca acel surub are o bila intre el si tija care actioneaza ambreiajul, de asemenea mai este una intre tija si cuiul/ ciuperca ( care cum ii zice ) ambreiajului. 5. jocul cablului cu camasa ( tubul bowden ) il scot din intinzatorul de la mana ( desfacut pana obti un joc minim la maneta, nu e sanatos sa stea tensionata....patineaza ) Rezultatul : Daca il bagi in viteza , cu calcaiul, si ti pedala ar trebui sa stea pe loc....si de ai calcaiul "fin" poti pleca de pe loc fara maneta de ambreiaj.....eu cand franez in a 4-a calc ambele pedale frana si schimbatorul....actioneaza sincronul ...........de sunt alte bube ....amanuntele lipsesc............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.