Sari la conținut

M-am scirbit


Josif
 Share

Postări Recomandate

Salutare am si eu un Cz 1.75 din anii 62. De vreo 5 ani ma tot chinuie placile de la ambriaj, Nu pot deloc sa ami reglez ambriaju amiabil, Acum citeva zile am fost sa il pornesc ca am schimbat in el tot in el bucse,rulmenti.etc SI acum mai nou Cind il demarez in viteza a2a ami apar niste smucituri. Dak stie cineva Fenomenul il rog sa ma ajute. Am sa pun si eu niste poze cu motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu un Cz 1.75 din anii 62. De vreo 5 ani ma tot chinuie placile de la ambriaj, Nu pot deloc sa ami reglez ambriaju amiabil, Acum citeva zile am fost sa il pornesc ca am schimbat in el tot in el bucse,rulmenti.etc SI acum mai nou Cind il demarez in viteza a2a ami apar niste smucituri. Dak stie cineva Fenomenul il rog sa ma ajute. Am sa pun si eu niste poze cu motoru.

Vezi ca la rubrica "CZ" e un nene care vinde piese de cz...e ambreiajul complet si nou....coroana, placi de frictiune, presiune, arcuri, lant primar.....

Sau poate nu l-ai reglat bine, ambreiajul.

Smuciturile sunt urmate de saritul din viteza , sau doar smuceste ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar Smuceste. Piese de schimb am si eu o gramada :laugh:

pe loc, scos din viteza, face ?.....ce descrii tu ( smucitura ).....poate fi si o intrerupere de curent...........pe loc poti sa il ti in viteza, doar din ambreiaj ?........ca de ar patina nu ar smuci

incearca prin eliminare...........chestia cu drujba ruseasca :) .....benzin-este, scantei-este, dai pedala si porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vreo 5 ani ma tot chinuie...

5 ani? :laugh: Sefu', la descrierea facuta de tine, poti primii raspunsuri doar "la plesneala"! Eu ti-as recomanda sa schimbi motorul...

Smuceste in a 2-a si atat? Scrie ce ai facut pana acum si ce ai obtinut, ce facea inainte si dupa inlocuire piese.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ani am umblat in motor am schimbat bucse din carter rulmenti de la Placa care tin discurile de ambriaj, Si am schimbat pinionu de pe Spate ca era cam oval. Oricum din cutie nu cred ca poate fi problema pentru ca tot este nou si pus bine la loc. Se Poate Sa fie Numa Din Pinionu De la Roata pentru ca odata demarat in a 2 a pina la 60 kmh nu mai smuceste. Cred ca nu calca Lantu foarte bine pe pinion si al o anumita turatie scapa. Acum am dat jos Pinionu si am opservat ca dinti care intra in Roata nu sunt foarte straluciti... Am sa mi vin cu detali dupa ce pun un nou pinion.

Mesaj completat

pe loc, scos din viteza, face ?.....ce descrii tu ( smucitura ).....poate fi si o intrerupere de curent...........pe loc poti sa il ti in viteza, doar din ambreiaj ?........ca de ar patina nu ar smuci

incearca prin eliminare...........chestia cu drujba ruseasca :laugh: .....benzin-este, scantei-este, dai pedala si porneste.

Nu prea pot sa il tin pe loc in viteza .... si cind mai string surubu la ambriaj sa il pot tine atunci patineaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spunea @cristi57.poti primi doar raspunsuri la "plesneala" .......

.....arcurile nu se regleaza, nu ai cum....cand am avut arcuri moi am bagat saibe sub ele...dar e mai "tare" la mana.

spuneai ca placile sunt bune....cele de frictiune de care sunt ?....originale erau cu pluta.....poate s-a cam dus pluta....."cu pluta" :)

Daca totul este bun in ambreiaj, atunci nu e reglat bine......am mai postat cam cum procedez eu la reglaj:

1. infiletez aproape la max. intinzatorul de la maneta,

2.desurubez cateva spire surubul de reglaj din motor,

3.fixez cablul ( cu "pastila "lui cu surub de blocare ) in asa fel sa fie aprox. aproape tachetul cu rola al sincronului de cama (pana la 1 mm )- asta daca vrei sa mearga si sincronul,

4. insurubez surubul de reglaj de la motor pana opune rezistenta, apoi slabesc cam 1/4 ture, adica 1-2 "laturi" ale hexagonului surubului....vezi ca acel surub are o bila intre el si tija care actioneaza ambreiajul, de asemenea mai este una intre tija si cuiul/ ciuperca ( care cum ii zice ) ambreiajului.

5. jocul cablului cu camasa ( tubul bowden ) il scot din intinzatorul de la mana ( desfacut pana obti un joc minim la maneta, nu e sanatos sa stea tensionata....patineaza )

Rezultatul :

Daca il bagi in viteza , cu calcaiul, si ti pedala ar trebui sa stea pe loc....si de ai calcaiul "fin" poti pleca de pe loc fara maneta de ambreiaj.....eu cand franez in a 4-a calc ambele pedale frana si schimbatorul....actioneaza sincronul :laugh:

...........de sunt alte bube ....amanuntele lipsesc............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...