Gath Postat Iulie 19, 2006 Autor Share Postat Iulie 19, 2006 Da ai dreptate, sunt niste "chilipiruri" la strainezi. Ia uita-te cu cat se vinde o astfel de motocicleta acasa la mama ei, unde sunt muuuuuuult mai multe exemplare decat in romanica: http://www.mobile.de/SIDftcEyp5om2GjNq.2Mz...p;doSearch.y=14 Peste 3000 de euro o "zdreamta est-germana" APROAPE de original P.S. E vorba despre mobile.de !!! si nu despre o piata obscura Daca nu stiai ca mobile.de e un site cu super preturi, ti-o spun eu. Uita-te pe ebay.de si discutam. Sint si disperati care cer 2-3 mii si care cer 6-800. Preturile sint cele la care se cumpara nu cele care se cer si in sensul asta daca urmaresti suficient o sa vezi ca alea cu 3000 tot stau la vinzare si stau degeaba. Vrei sa ma contrazici neaparat fara sa te fi interesat suficient. Deja discutia devine inutila pt ca anuntul era de cumparare piese nu de discutii aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 are dreptate gath... preturile pt. fiarele astea sunt muuult umflate! un pretz coretc pt. un motor de ganul ifa.bmw/mz/ij.jawa si alte ragalii si oratanii trebuie sa fie de maxim 10 milioane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Gath, da japonezii au facut copii si la BMW, si la MZ. Da si motoare boxer...De-aia ai net ca sa te interesezi mai ales ca ai IFA. Si ti s-a zis ca sunt rare, de unde vrei sa scoti tu piese, decat scumpe?In tot Bucurestiul am un singur cunoscut care a avut demult o IFA. Si tu o sa ti-o vinzi piese, ca nu o sa o faci, ca vrei chilipiruri pt o motocicleta clasica.... Si o sa incerci sa o vinzi scump. Cat costa un set de carene la Ninja? Si sunt niste plastice de (cuvant urat). Dar nu le poti face tu, le cumperi. Bai stressule, tu ai dreptate, preturile sunt mult umflate, ar trebui sa pot sa cumpar cu 2-3 milioane un BMW, un NSU, zdrente, poate chiar un Zundapp. Si sa imi pot baga motoarele pe la vecini cum fac Gemenii. Gath stii care e diferenta dintre moto comuniste si fratii lui, valicaddy, io s.a. si tu? Ca daca cineva imi ofera sa aleg intre un Zundapp iesit de pe portile fabricii si o racheta Ninja nou-nouta io aleg motocicleta clasica. Am dreptate? Asta nu inseamna ca ma cred cocos, doar ca avem alte interese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 daca cineva imi ofera sa aleg intre un Zundapp iesit de pe portile fabricii si o racheta Ninja nou-nouta io aleg motocicleta clasica. nu mai visa Alekule, nu mai apucam noi vremurile in care se faceau motoare pentru doua-trei vieti. as vrea io un Zundapp nou-nout... da' mai bine lasam naibii topicul asta pt piesele lui Gath.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Gath stii care e diferenta dintre moto comuniste si fratii lui, valicaddy, io s.a. si tu? Ca daca cineva imi ofera sa aleg intre un Zundapp iesit de pe portile fabricii si o racheta Ninja nou-nouta io aleg motocicleta clasica. Am dreptate? Asta nu inseamna ca ma cred cocos, doar ca avem alte interese. P.S. Ieri am regasit pe o Honda MVX 250 pe batranelul Bosh la aprindere... E drept ca scria pe el Honda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 http://www.bk350.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 21, 2006 Autor Share Postat Iulie 21, 2006 Gath, da japonezii au facut copii si la BMW, si la MZ. Da si motoare boxer...De-aia ai net ca sa te interesezi mai ales ca ai IFA. Si ti s-a zis ca sunt rare, de unde vrei sa scoti tu piese, decat scumpe?In tot Bucurestiul am un singur cunoscut care a avut demult o IFA. Si tu o sa ti-o vinzi piese, ca nu o sa o faci, ca vrei chilipiruri pt o motocicleta clasica.... Si o sa incerci sa o vinzi scump. Cat costa un set de carene la Ninja? Si sunt niste plastice de (cuvant urat). Dar nu le poti face tu, le cumperi. Bai stressule, tu ai dreptate, preturile sunt mult umflate, ar trebui sa pot sa cumpar cu 2-3 milioane un BMW, un NSU, zdrente, poate chiar un Zundapp. Si sa imi pot baga motoarele pe la vecini cum fac Gemenii. Gath stii care e diferenta dintre moto comuniste si fratii lui, valicaddy, io s.a. si tu? Ca daca cineva imi ofera sa aleg intre un Zundapp iesit de pe portile fabricii si o racheta Ninja nou-nouta io aleg motocicleta clasica. Am dreptate? Asta nu inseamna ca ma cred cocos, doar ca avem alte interese. Cunosc un proverb care zice ca "Vulpea nu ajunge la struguri zice ca sint acri" asta apropo de alegerea ta ipotetica dintre o japoneza si o "clasica"gen ural si alte fiare. Eu nu am facut comparatia asta pt ca nu exista comparatie.E ca si cum ai compara un Ferrari cu un fiat 850. E adevarat ca daca stai mult in intuneric refuzi sa mai accepti lumina. Cit despre IFA, string de ani de zile piese si e neinteresant ce crezi tu.De facut o sa o fac ca sa fie facuta nu ca sa o vind.Poate de o plimbare duminica dupa masa la sosea. Explica-mi si mie ce copie de motor in 2 timpi boxer au facut japonezii ca eu in ignoranta mea nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 Cunosc un proverb care zice ca "Vulpea nu ajunge la struguri zice ca sint acri" asta apropo de alegerea ta ipotetica dintre o japoneza si o "clasica"gen ural si alte fiare. Eu nu am facut comparatia asta pt ca nu exista comparatie.E ca si cum ai compara un Ferrari cu un fiat 850. E adevarat ca daca stai mult in intuneric refuzi sa mai accepti lumina. Cit despre IFA, string de ani de zile piese si e neinteresant ce crezi tu.De facut o sa o fac ca sa fie facuta nu ca sa o vind.Poate de o plimbare duminica dupa masa la sosea. Explica-mi si mie ce copie de motor in 2 timpi boxer au facut japonezii ca eu in ignoranta mea nu am gasit. s-o crezi tu ca strugurii sunt acri, si-au mai dat si altii fundurile pe japo sau chiar ceva mai bine si n-au crapat de necaz ca nu au si ei. ma f in ele, nu le iau dupa mine. eu unul nu plang dupa ele. sa te dai tu cu un japo care dupa 5 ani face 3500 de para. da Doamne sa ma dau eu cu Zundapp vechi de 60 de ani si valorand 30.000 de euro. sigur ca nu exista comparatie, un Zundapp de exemplu este o bijuterie, o japo de 10 ani deja e un gunoi comercial, un prezervativ innodat si aruncat pe geam. sau pe aproape. de vreme ce zici ca strangi de ani de zile piese pt IFA ta ar trebui sa stii chestia asta. IFA aia singura e mai motocicleta decat jumatate din otrepele pe care la vomita galbejitii luate la un loc. bafta la gasit piese si la completat motocicleta, EU STIU ce inseamna asta. hai ca o dam in diverse si incepem sa ne certam ca prostii. incetati fratilor cu raspunsurile p-aici (io vorbesc ), sa lasam topicul omului sa mearga doar pt ce e facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 s-o crezi tu ca strugurii sunt acri, si-au mai dat si altii fundurile pe japo sau chiar ceva mai bine si n-au crapat de necaz ca nu au si ei. ma f in ele, nu le iau dupa mine. eu unul nu plang dupa ele. sa te dai tu cu un japo care dupa 5 ani face 3500 de para. da Doamne sa ma dau eu cu Zundapp vechi de 60 de ani si valorand 30.000 de euro. sigur ca nu exista comparatie, un Zundapp de exemplu este o bijuterie, o japo de 10 ani deja e un gunoi comercial, un prezervativ innodat si aruncat pe geam. sau pe aproape. de vreme ce zici ca strangi de ani de zile piese pt IFA ta ar trebui sa stii chestia asta. IFA aia singura e mai motocicleta decat jumatate din otrepele pe care la vomita galbejitii luate la un loc. bafta la gasit piese si la completat motocicleta, EU STIU ce inseamna asta. hai ca o dam in diverse si incepem sa ne certam ca prostii. incetati fratilor cu raspunsurile p-aici (io vorbesc ), sa lasam topicul omului sa mearga doar pt ce e facut. Inclin sa cred ca vorbesti fara sa stii ce vorbesti despre japoneze. In primul rind ca sint capodopere ingineresti. In al doilea rind ca sa poti sa faci comparatie si sa te dai la japoneze, trebuie sa ai termen de comparatie ori din ce motociclete ai....nu prea vad. Cum spuneam si mai devreme, nu se pot face comparatii. Honda de 750 care in anii 70 a revolutionat motociclismul cu ai ei 4 L era mult inaintea timpului ei si daca tu nu poti recunoaste ca japonezii au contribuit ENORM la dezvoltarea motociclismului inseamna ca nu esti obiectiv.(la doar 10-15 ani dupa IFA ). Nu am timp sa iti fac teorie acum dar ai multe de invatat. Proverbul ramine i continuare pt ca vad ca-l confirmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 mai baieti... aici sunt 2 pareri: 1. japonezele sunt de caca ca se uzeaza moral repede 2. clasicele si comunistele vechi (~40 de ani) au valoare istorica mda, astea din a doua categorie intr-adevar au valoare istorica, fara ele nu erau acum japonezele, motociclismul nu ar fi evoluat, bla, bla, bla! unde mai pui ca pt. proprietar au valoare sentimentala mare! chiar si eu imi iubesc troacele! aici fac o mica paranteza: io le spun troace, prietenii mei pot sa le spuna troace da' sa-mi spuna altu' care n-a lucrat in viata lui la asa cva ca sunt troace iau foc! ma rog... pitici pe creier! acum japonezele... au revolutionat motociclismul, sunt o evolutie fata de primele, sunt net superioare, merg mai tare, sunt mai fiabile, mai accesibile, piesele sunt disponibile... ce daca dupa 5 ani isi pierd valoarea? tot o sa fie mai bune decat cele vechi! peste 40 de ani o sa fie si ele istorie! asta e! la fel cum unii sustin acum clasicele o sa fie si altii peste 40 de ani care o sa sustina japonezele din generatia asta! la fel o sa caute piese prin nush ce poduri, garaje, gropi concluzia este: clasicele merita pastrate si restaurate pt. valoarea istorica dar nu trebuie exagerat cu pretul lor si japonezele merita merse acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 Explica-mi si mie cum se uzeaza moral o motocicleta din 2000 sa spunem care are aceleasi performante ca una nou noutza.Pentru ca de prin anii 90 performantele ca viteza maxima si acceleratie sint cam aceleasi. Si atunci unde intervine uzura morala cind amindoua zboara la fel de tare? la nuanta vopselei? la stickere? la culoarea subansamblelor? Voi care vorbiti de preturi..va invit sa cumparati cu 3500E o motocicleta din 2000.sport-supersport ca despre japonezele astea vorbim. Chiar va credem cind spuneti ca preferati o troaca ruseasca din 50-60 in locul unei japoneze din anii '80 nu zic mai noua. Ipocrizia e mare. Si totusi Cumpar piese IFA BK 350 numai originale. ca de teoria japonezelor povestita de unii care nu au mirosit asa ceva sint satul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Ajung la ce struguri vreau. Am ales sa dau cat pentru o japoneza mai veche pentru un Ural din 2002, si nu regret, pentru ca este un motor pe gustul meu. Si la fel au facut si alti baieti, probabil ca nu ii stii, din Mizil. NU PLATESC LEASING. Ti-am mai explicat diferenta dintre prioritati, nu imi vorbi mie de cat de "clasic" e Uralul , sau cat de fier e, eu ma multumesc cu gandul ca in segmentul ei ingust de piata, e cea mai buna motocicleta. Citeste Moto Life sau uita-te pe siteul dat de valicaddy si vezi acolo copia motorului tau. Sau ia netul. Au pornit si japonezii de la ceva, si pana la sfarsitul anilor 70 tot italiencele erau redutabile. Dup-aia jos palaria pentru japonezi. Da am mers pe japoneze, nu foarte3 mult, am incercat la prieteni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 Ajung la ce struguri vreau. Am ales sa dau cat pentru o japoneza mai veche pentru un Ural din 2002, si nu regret, pentru ca este un motor pe gustul meu. Si la fel au facut si alti baieti, probabil ca nu ii stii, din Mizil. NU PLATESC LEASING. Ti-am mai explicat diferenta dintre prioritati, nu imi vorbi mie de cat de "clasic" e Uralul , sau cat de fier e, eu ma multumesc cu gandul ca in segmentul ei ingust de piata, e cea mai buna motocicleta. Citeste Moto Life sau uita-te pe siteul dat de valicaddy si vezi acolo copia motorului tau. Sau ia netul. Au pornit si japonezii de la ceva, si pana la sfarsitul anilor 70 tot italiencele erau redutabile. Dup-aia jos palaria pentru japonezi. Da am mers pe japoneze, nu foarte3 mult, am incercat la prieteni. Daca taceai, filozof ramineai. 1. Linkul www.bk350.de a pornit de la mine spre luminarea voastra. 2. MotoLife e o fitzuica care a scris un articol despre o IFA super modificata de un asa zis restaurator si a prezentat modificarile ca fiind total originale si ingenioase pe de-asupra.Sa nu mai zic ca au prezentat-o ca avind lantz in loc de cardan. 3. explica-mi si mie cum erau italienii super competitivi cu v2 contra L4 si L6 japoneze? ca doar in anii 70 au intrat puternic japonezii pe piatza cu ele si au dat clasa. O sa pun un link aici sa vedeti cum arata o motocicleta japoneza cu motor linie in 6 cilindri si dupa aia discutam de performantele italienilor. Care ar fi segmentul ala ingust de piatza unde uralul e cel mai bun? Cind o sa detii o japoneza si sa stii intr-adevar ce e cu motocicleta aia atunci discutam cit vrei.Pina atunci nu poti sa faci o comparatie obiectiva si te descalifici singur Cumpar piese originale IFA BK 350 ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 deci italienii au facut si ei Benelli 750 6 in linie, model de avangarda. Tehnologia 2T a japonezilor cu care au spart piata este germana, origine BMW. http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Direct...Benelli%206.htm ...dar tu nu ai de unde sa stii... Nu e nevoie sa ma luminezi pe mine, nu vreau sa discut cu tine fiindca nu ai nimic de spus sa ma intereseze, linkul asta oricum il am in lista de mult timp. Nu am facut comparatii fiindca nu se pot face comparatii. Acel asa zis restaurator a facut tot ce a putut cu piesele sale. Are ani de reparat motociclete, este cunoscut printre motociclistii cu vechime in Bucuresti. Sunt curios cum arata zdreanta ta. Am incheiat. Bafta la "restaurat" si mai multa minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 din ce motociclete ai....nu prea vad. nu ai inteles. am avut chef sa-mi iau comunistele astea, pentru ca imi plac mie, dar aveam bani sa-mi iau japoneza in locul lor. la fel cum am ales sa-mi vand cobra diesel ca sa pun benzina intr-un motor de 7734 cmc, V8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 deci italienii au facut si ei Benelli 750 6 in linie, model de avangarda. Tehnologia 2T a japonezilor cu care au spart piata este germana, origine BMW. http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Direct...Benelli%206.htm ...dar tu nu ai de unde sa stii... Nu e nevoie sa ma luminezi pe mine, nu vreau sa discut cu tine fiindca nu ai nimic de spus sa ma intereseze, linkul asta oricum il am in lista de mult timp. Nu am facut comparatii fiindca nu se pot face comparatii. Acel asa zis restaurator a facut tot ce a putut cu piesele sale. Are ani de reparat motociclete, este cunoscut printre motociclistii cu vechime in Bucuresti. Sunt curios cum arata zdreanta ta. Am incheiat. Bafta la "restaurat" si mai multa minte. Eu zic ca nu cu tehnologia 2T au spart piata ci cu 4T. Din toate modelele de avangarda cel mai solid si prezent este 4T deci se pare ca intr-adevar japonezii stiu ce fac pt ca nu vad sa fie piata plina de Benelli. Restaurarea se face cu repere originale din cite stiu nu cu ce ai prin garaj. Zdreanta mea asteapta piese originale si dupa aia iti trimit o poza cu autograf sa iti atirni pe perete. Fii mai modest ca iti prinde bine.... nu ai inteles. am avut chef sa-mi iau comunistele astea, pentru ca imi plac mie, dar aveam bani sa-mi iau japoneza in locul lor. la fel cum am ales sa-mi vand cobra diesel ca sa pun benzina intr-un motor de 7734 cmc, V8. Asta e ca si cum ai spune ca traiesti cu o grasa urita, saraca si cu par pe picioare si ai refuzat o blonda superba, desteapta si bogata. Iti urez spor la munca pt ca 8000cm cer benzina. Probabil ca sa te duci la piine cu masina te costa salariul mediu pe economie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Man, lasa-ne ca se vede ca nu ai cultura tehnica. Fa-ti motorul cum crezi, daca nu esti in stare sa faci ceva spectaculos din el mai bine da-l unuia care se pricepe si stie. Piesele originale sunt ascunse si doar o mana de oamnei pasionati cu ani in bransa au acces. Printre ei esti nimeni. Nu a contestat nimeni ca japonezele nu sunt supreme in ceea ce priveste performantele. Tot ce li se poate reprosa ca japonezii nu au reusit sa le dea viata, sa le scoata din anonimat, sunt doar niste fiare eficiente. Utilizeaza-le cu placere, nu impresioneaza pe nimeni. PS: mai sus am zis originea 2T e BMW, ma corectez MZ. Nu ai stiut sa ma corectezi, nu era greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gath Postat Iulie 22, 2006 Autor Share Postat Iulie 22, 2006 (editat) Man, lasa-ne ca se vede ca nu ai cultura tehnica. Fa-ti motorul cum crezi, daca nu esti in stare sa faci ceva spectaculos din el mai bine da-l unuia care se pricepe si stie. Piesele originale sunt ascunse si doar o mana de oamnei pasionati cu ani in bransa au acces. Printre ei esti nimeni. Nu a contestat nimeni ca japonezele nu sunt supreme in ceea ce priveste performantele. Tot ce li se poate reprosa ca japonezii nu au reusit sa le dea viata, sa le scoata din anonimat, sunt doar niste fiare eficiente. Utilizeaza-le cu placere, nu impresioneaza pe nimeni. PS: mai sus am zis originea 2T e BMW, ma corectez MZ. Nu ai stiut sa ma corectezi, nu era greu... Unde sint ascunse mai frate? in pestera? aberezi. Daca tu scrii 2T BMW te iau de fraier si te las in pace pt ca e clar ca nu stii ce vorbesti. Nu vad acea tehnologie 2T la japonezi, cea "furata" de la MZ In mod sigur japonezele sint anonime si doar troacele rusesti au suflet. Au si japonezele suflet dar vorbesc alta limba decit cea pe care o intelegi tu.... Nu ai nimic de zis referitor la topicul deschis de mine asa ca nu inteleg de ce tii sa postezi aiurea doar doar te-o lua cineva in seama. Editat Iulie 22, 2006 de Gath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Cumpar piese IFA BK 350. Numai originale ce anume.am 2 bk350,una in stare perfecta si una pt.piese.tel 0724361652 cluj s-o crezi tu ca strugurii sunt acri, si-au mai dat si altii fundurile pe japo sau chiar ceva mai bine si n-au crapat de necaz ca nu au si ei. ma f in ele, nu le iau dupa mine. eu unul nu plang dupa ele. sa te dai tu cu un japo care dupa 5 ani face 3500 de para. da Doamne sa ma dau eu cu Zundapp vechi de 60 de ani si valorand 30.000 de euro. sigur ca nu exista comparatie, un Zundapp de exemplu este o bijuterie, o japo de 10 ani deja e un gunoi comercial, un prezervativ innodat si aruncat pe geam. sau pe aproape. de vreme ce zici ca strangi de ani de zile piese pt IFA ta ar trebui sa stii chestia asta. IFA aia singura e mai motocicleta decat jumatate din otrepele pe care la vomita galbejitii luate la un loc. bafta la gasit piese si la completat motocicleta, EU STIU ce inseamna asta. hai ca o dam in diverse si incepem sa ne certam ca prostii. incetati fratilor cu raspunsurile p-aici (io vorbesc ), sa lasam topicul omului sa mearga doar pt ce e facut. am o ifa-am o ifa-am o ifa-am o ifa-am o ifa!!!!!!!!!!!!!!!!! trebe la cineva-trebe la cineva-trebe la cineva. Daca taceai, filozof ramineai. 1. Linkul www.bk350.de a pornit de la mine spre luminarea voastra. 2. MotoLife e o fitzuica care a scris un articol despre o IFA super modificata de un asa zis restaurator si a prezentat modificarile ca fiind total originale si ingenioase pe de-asupra.Sa nu mai zic ca au prezentat-o ca avind lantz in loc de cardan. 3. explica-mi si mie cum erau italienii super competitivi cu v2 contra L4 si L6 japoneze? ca doar in anii 70 au intrat puternic japonezii pe piatza cu ele si au dat clasa. O sa pun un link aici sa vedeti cum arata o motocicleta japoneza cu motor linie in 6 cilindri si dupa aia discutam de performantele italienilor. Care ar fi segmentul ala ingust de piatza unde uralul e cel mai bun? Cind o sa detii o japoneza si sa stii intr-adevar ce e cu motocicleta aia atunci discutam cit vrei.Pina atunci nu poti sa faci o comparatie obiectiva si te descalifici singur Cumpar piese originale IFA BK 350 ! ! ! iti vand pese original ifa.ce anume? szatyika1979@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Daca taceai, filozof ramineai. 3. explica-mi si mie cum erau italienii super competitivi cu v2 contra L4 si L6 japoneze? ca doar in anii 70 au intrat puternic japonezii pe piatza cu ele si au dat clasa. O sa pun un link aici sa vedeti cum arata o motocicleta japoneza cu motor linie in 6 cilindri si dupa aia discutam de performantele italienilor. Gath in Japonia in 1928 a luat nastere firma Meguro[cel mai mare producator de moto japonez interbelic].Stii ce producea?moto licenta Triumph,in unul si doi cilindri nu 4L si alte fineturi.dupa razboi Soichiro Honda sti ce a facut?S-a plimbat prin Europa pe la toti marii producatori moto si a acumulat Know -how dupa care s-a intors in Japo si a facut un scuter de 50 si nu un 4L de nspe mii cm3.Yamaha sti ce a produs prima oara?o moto de 125 copie aproape la indigo a DKW-ului rt 125 german si nu un 4L.de altfel Yamaha nu a inceput sa fabrice moto in 4 timpi decat la mijlocul anilor60.pentru informatia ta stii cine a produs primul 4L performant?Ei bine a fost Gilera si era prin 1935.modelul era Rondine,500 cm3,compresor,59 CP,peste 200km/h.dupa razboi Gilera dar mai ales MV Agusta de 350 si 500 in 4cilindri au dominat CM de viteza.Honda a intrat in curse abia in 1959!si cireasa de pe tort!cine a fabricat deocamdata singura moto de curse cu motor V8 in 4 timpi?Nu nu japonezii ci Moto Guzzi,in 1956:v8 la 90 grade,500 cm3,72CP la 12000rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 ce anume.am 2 bk350,una in stare perfecta si una pt.piese.tel 0724361652 cluj poze, pretz, alea alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 21, 2007 Share Postat Ianuarie 21, 2007 poze, pretz, alea alea... VREI SA IEI?SAU SA TE UITI LA POZE? CE ANUME ITI TREBE FRATE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.