Sari la conținut

IMZ M72


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

conversie alternator pentru Ural 650. Posibil sa functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru.

S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada :cheers:

 

explicatiile originale aici:

 

http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448

Mesaj completat

 

 

mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

conversie alternator pentru Ural 650. Posibil ca functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru.

S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada :cheers:

 

explicatiile originale aici:

 

http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448

Mesaj completat

mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii...

 

 

 

Pure Gold

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conversie alternator pentru Ural 650. Posibil sa functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru.

S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada :disappointed:

 

explicatiile originale aici:

 

http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448

Mesaj completat

 

 

mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii...

 

pentru poza si inventia asta cred ca ar trebui sa cer drepturi de autor :lol:

 

glumeam , pt detalii despre legatura intre dinam si alternator pot sa va zic tot ce stiu , dar numai daca doriti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze dar am fost de munca toata ziua

sa incepem: se demonteaza dinamul si se scoate rotorul din el inlocuindu-se cu o tija rotunda metalica , care sa iasa prin partea din spate a dinamului si in capatul careia se monteza o fulie. Pe partea metalica a dinamului ( pe cea din fier nu pe cea din antimoniu sau ce aliaj or fi folosit astia) se sudeaza o platbanda in forma de " U " pe care in prealabil a fost facuta cate o gaura alungita pt prinderea alternatorului si intinderea acestuia. Alternatorul meu are o singura ureche de prindere mai lata pe o parte si inca una subtire pe cealalta parte, sunt unele alternatoare care au doua urechi pe o parte si una pe cealalta parte, daca aveti cel de-al mode este bine sa puneti o teava pe surubul de prindere ca sa nu strangeti intre urechi si sa le rupeti. Atentie fulia care iese din dinam trebuie sa fie un pic mai mica in diametru ca cea a alternatorului si sa fie iesita din dinam pana in dreptul fuliei alternatorului adica paralele pt ca , cureaua sa nu fie stramba si sa cada de pe fulii.

daca am omis ceva astept intrebari

sa ne vedem cu bine si asfalt uscat sub roti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem voie sa intrebam daca sunt persoane care au chef sa faca schimburi de piese sau sa cumpere piese de M72?

Mesaj completat

Hai bai, nici un alt posesor de m72.

Care aveti chef sa va refaceti cutia si motorul, sa+mi dati PM sa va spun necesarul de rulmenti si semeringuri.

Mesaj completat

Avansez. ;)

post-263-1268034172_thumb.jpgpost-263-1268034186_thumb.jpgpost-263-1268034203_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Adevarat.

 

Acum uite cum repara lumea motoarele de M72/K750. Cu bani adica, dar si cu "garantia calitatii" Mahle: pistoanele sunt de Renault Fuego;

 

http://k750.myluna.de/?session=e0307f6ff55...p;id=0&rkey=

 

Piesele corespondente de la Kolbenschmidt, cu segmenti cu tot costa circa 700ron bucata, plus prelucrarea cilindrilor, etc

 

Ar mai merge de VW, (tot de la KS) dar au diametrul de 77,00 (cele de 77,5 nu mai sunt produse de KS)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, io oricum am Mahle alea, da-s de BMW.

Mesaj completat

Si oricum, e cota 4 sau 5 deja daca bagi pistoane de Renault, ca ala are 79. Mai bine cumpar pistoane de la polonezi, ma costa 100 de euro setul, si polonezul le vinde si pt R12 si R71, americanii cumpara de la el si lauda produsele, polacu spune ca-s high quality.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai un cilindru larg ca o ... il folosesti cu mare succes cu pistoanele astea. Despre cele de la polac inca nu am gasit mare lucru, nu stiu de unde le ia, sunt extrem de ieftine daca ne gandim la ce preturi are el de obicei asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea in primul rand :rose: !nu stiu daca este locul potrivit sa intreb dar poate mai ajutati un pasionat de boxere sa isi indeplineasca visul :( .de ceva vreme caut sa cumpar un boxer ....as avea de ales intre m72 ural si nipru...acum am vazut ca cele mai ieftine sunt niprele dar mie imi place mai mult m72 (cel putin motorul ma atrage in special) :rose: ,acum se mai gasesc m72 la vanzare? nu neaparat functional sau cu nr noi.... .avand in vedere ca nu am mai avut motocicleta ,ce imi recomandati dintre cele 3 boxere d mai sus? multumesc mult celor ce ma pot ajuta...cu sfaturi sau in gasirea unui boxer.

Editat de morbid_angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la toata lumea in primul rand :rose: !nu stiu daca este locul potrivit sa intreb dar poate mai ajutati un pasionat de boxere sa isi indeplineasca visul :( .de ceva vreme caut sa cumpar un boxer ....as avea de ales intre m72 ural si nipru...acum am vazut ca cele mai ieftine sunt niprele dar mie imi place mai mult m72 (cel putin motorul ma atrage in special) :rose: ,acum se mai gasesc m72 la vanzare? nu neaparat functional sau cu nr noi.... .avand in vedere ca nu am mai avut motocicleta ,ce imi recomandati dintre cele 3 boxere d mai sus? multumesc mult celor ce ma pot ajuta...cu sfaturi sau in gasirea unui boxer.

ce te atrage la motorul de M72?Partea morbida a lui? Cei 22 de ponei cu motorul in blana?Raportul de compresie de 5,5? Lipsa cronica si definitiva a pieselor de schimb? :P ....si calitatea trista a celor 'originale' care se mai pot gasi pe sub ceva gramada de muschi sau gainat si pene de gaina...

Ai mai incercat vreodata sa pornesti un motor care nu a mai functionat de 30 de ani , si a fost scos de undeva din pamant...asta dupa ce a fost abandonat de ultimul macelar care a crapat cam tot ce mai era de crapat din el?

Tata socru are diploma de strungar , frezor ,sudor, turnator de materiale neferose?

Ai o nevasta urata , pe care te-ai saturat sa o vezi in fiecare zi ?

valabil si pentru MT si pentru Ural...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drobule, ca de obicei scurt si la obiect. ai 500 de bile albe;

 

si ca sa exemplificam ce spui, sa-i dam ingerasului morbid un extrem de mic exemplu:

 

pistonasele din poze au fost comadate azi; vor ajunge peste cca o luna, aleazarea cilindrilor va costa probabil cat au costat si piesele, iar asta nu este decat o mica parte din toata distractia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce te atrage la motorul de M72?Partea morbida a lui? Cei 22 de ponei cu motorul in blana?Raportul de compresie de 5,5? Lipsa cronica si definitiva a pieselor de schimb? :rose: ....si calitatea trista a celor 'originale' care se mai pot gasi pe sub ceva gramada de muschi sau gainat si pene de gaina...

Ai mai incercat vreodata sa pornesti un motor care nu a mai functionat de 30 de ani , si a fost scos de undeva din pamant...asta dupa ce a fost abandonat de ultimul macelar care a crapat cam tot ce mai era de crapat din el?

Tata socru are diploma de strungar , frezor ,sudor, turnator de materiale neferose?

Ai o nevasta urata , pe care te-ai saturat sa o vezi in fiecare zi ?

valabil si pentru MT si pentru Ural...

sa zicem ca partea cu sudor, strungar,frezor se rezolva... nu ma astept sa cumpar o motocicleta veche si sa merg imediat sau zilnic cu ea...mai degraba imi place sa repar...deci daca vroiam o motocicleta ieftina mai strangeam ceva si luam una japo sau luam o comunista monocilindru...dar mie imi plac boxerele,ceea ce vroiam sa aflu este ce model sa aleg ,deocamdata trag concluzia ca imi ramane sa aleg intre ural si nipru..... oricum imi cumpar una chiar daca n u va functiona niciodata...oricum mersi de raspunsuri.cred ca ar trebui mentionat ca imi plac si masinile vechi si rare...de aceea cele 2 pe care le detin un mitsubishi sapporo si un ford capri functioneaza excelent...si aici am intampinat multe greutati legate de piese...dar dc vrei se poate....asa ca raman cu speranta ca pot sa m bucur de un boxer functional..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...