valicaddy Postat Ianuarie 21, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2010 conversie alternator pentru Ural 650. Posibil sa functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru. S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada explicatiile originale aici: http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448 Mesaj completat mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 conversie alternator pentru Ural 650. Posibil ca functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru.S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada explicatiile originale aici: http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448 Mesaj completat mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii... Pure Gold Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Ianuarie 22, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2010 mai trebuie cienva care sa fie amabil sa execute lucrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Un alt tip de atas la M-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 conversie alternator pentru Ural 650. Posibil sa functioneze si la M72, sunt convins ca functioneaza si la Nipru.S-a folosit un Nippon-Denso de ceva Mitsubishi si o carcasa de alternator rusesc tip grenada explicatiile originale aici: http://sovietsteeds.com/forums/viewtopic.php?t=10448 Mesaj completat mai este si varianta asta, pe alt topic de aici. tot un Denso nesimtit cu care dai curent si la altii... pentru poza si inventia asta cred ca ar trebui sa cer drepturi de autor glumeam , pt detalii despre legatura intre dinam si alternator pot sa va zic tot ce stiu , dar numai daca doriti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Baga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 1, 2010 Autor Share Postat Februarie 1, 2010 Baga. invitatie speciala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 scuze dar am fost de munca toata ziua sa incepem: se demonteaza dinamul si se scoate rotorul din el inlocuindu-se cu o tija rotunda metalica , care sa iasa prin partea din spate a dinamului si in capatul careia se monteza o fulie. Pe partea metalica a dinamului ( pe cea din fier nu pe cea din antimoniu sau ce aliaj or fi folosit astia) se sudeaza o platbanda in forma de " U " pe care in prealabil a fost facuta cate o gaura alungita pt prinderea alternatorului si intinderea acestuia. Alternatorul meu are o singura ureche de prindere mai lata pe o parte si inca una subtire pe cealalta parte, sunt unele alternatoare care au doua urechi pe o parte si una pe cealalta parte, daca aveti cel de-al mode este bine sa puneti o teava pe surubul de prindere ca sa nu strangeti intre urechi si sa le rupeti. Atentie fulia care iese din dinam trebuie sa fie un pic mai mica in diametru ca cea a alternatorului si sa fie iesita din dinam pana in dreptul fuliei alternatorului adica paralele pt ca , cureaua sa nu fie stramba si sa cada de pe fulii. daca am omis ceva astept intrebari sa ne vedem cu bine si asfalt uscat sub roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Avem voie să băgăm pistoane din astea la M72 sau este blasfemie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Avem voie să băgăm pistoane din astea la M72 sau este blasfemie? si totusi segmentii pe unde-s?? are camera de ardere in cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 si totusi segmentii pe unde-s?? are camera de ardere in cap? Sunt pe piston (nu se vad pentru ca nu e scos de tot di cilindru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Februarie 8, 2010 Autor Share Postat Februarie 8, 2010 avem voie sa punem orice ne ridica moralul sau ne face pseudofericiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Avem voie sa intrebam daca sunt persoane care au chef sa faca schimburi de piese sau sa cumpere piese de M72? Mesaj completat Hai bai, nici un alt posesor de m72. Care aveti chef sa va refaceti cutia si motorul, sa+mi dati PM sa va spun necesarul de rulmenti si semeringuri. Mesaj completat Avansez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 M72 OHV750 De cand caut niste poze cu asa ceva... uite ca am gasit in Germania la Georg Kainer care s-a saturat ca si mine de calitatea incredibila a pieselor chinezesti de pe piata si a pus un motor "nou" pe cadrul vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Moto asta e tot a lu George, dar avea alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 Adevarat. Acum uite cum repara lumea motoarele de M72/K750. Cu bani adica, dar si cu "garantia calitatii" Mahle: pistoanele sunt de Renault Fuego; http://k750.myluna.de/?session=e0307f6ff55...p;id=0&rkey= Piesele corespondente de la Kolbenschmidt, cu segmenti cu tot costa circa 700ron bucata, plus prelucrarea cilindrilor, etc Ar mai merge de VW, (tot de la KS) dar au diametrul de 77,00 (cele de 77,5 nu mai sunt produse de KS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Fiti-ar dracu al dracului, iar ma bagi la cheltuieli. Dupa ce mi-am luat 2 cilindrii noi de la Odessa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 Da' de ce crezi tu ca Mahle sau KS chiar se gasesc la noi pe stocuri? Neamtul zice ca motorul merge mult mai bine cu Mahle si il cred, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne apucam sa ne luam si noi... nu? Era o idee asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Ma, io oricum am Mahle alea, da-s de BMW. Mesaj completat Si oricum, e cota 4 sau 5 deja daca bagi pistoane de Renault, ca ala are 79. Mai bine cumpar pistoane de la polonezi, ma costa 100 de euro setul, si polonezul le vinde si pt R12 si R71, americanii cumpara de la el si lauda produsele, polacu spune ca-s high quality. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 19, 2010 Autor Share Postat Martie 19, 2010 Daca ai un cilindru larg ca o ... il folosesti cu mare succes cu pistoanele astea. Despre cele de la polac inca nu am gasit mare lucru, nu stiu de unde le ia, sunt extrem de ieftine daca ne gandim la ce preturi are el de obicei asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morbid_angel Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) salutare la toata lumea in primul rand !nu stiu daca este locul potrivit sa intreb dar poate mai ajutati un pasionat de boxere sa isi indeplineasca visul .de ceva vreme caut sa cumpar un boxer ....as avea de ales intre m72 ural si nipru...acum am vazut ca cele mai ieftine sunt niprele dar mie imi place mai mult m72 (cel putin motorul ma atrage in special) ,acum se mai gasesc m72 la vanzare? nu neaparat functional sau cu nr noi.... .avand in vedere ca nu am mai avut motocicleta ,ce imi recomandati dintre cele 3 boxere d mai sus? multumesc mult celor ce ma pot ajuta...cu sfaturi sau in gasirea unui boxer. Editat Martie 23, 2010 de morbid_angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 salutare la toata lumea in primul rand !nu stiu daca este locul potrivit sa intreb dar poate mai ajutati un pasionat de boxere sa isi indeplineasca visul .de ceva vreme caut sa cumpar un boxer ....as avea de ales intre m72 ural si nipru...acum am vazut ca cele mai ieftine sunt niprele dar mie imi place mai mult m72 (cel putin motorul ma atrage in special) ,acum se mai gasesc m72 la vanzare? nu neaparat functional sau cu nr noi.... .avand in vedere ca nu am mai avut motocicleta ,ce imi recomandati dintre cele 3 boxere d mai sus? multumesc mult celor ce ma pot ajuta...cu sfaturi sau in gasirea unui boxer. ce te atrage la motorul de M72?Partea morbida a lui? Cei 22 de ponei cu motorul in blana?Raportul de compresie de 5,5? Lipsa cronica si definitiva a pieselor de schimb? ....si calitatea trista a celor 'originale' care se mai pot gasi pe sub ceva gramada de muschi sau gainat si pene de gaina... Ai mai incercat vreodata sa pornesti un motor care nu a mai functionat de 30 de ani , si a fost scos de undeva din pamant...asta dupa ce a fost abandonat de ultimul macelar care a crapat cam tot ce mai era de crapat din el? Tata socru are diploma de strungar , frezor ,sudor, turnator de materiale neferose? Ai o nevasta urata , pe care te-ai saturat sa o vezi in fiecare zi ? valabil si pentru MT si pentru Ural... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 23, 2010 Autor Share Postat Martie 23, 2010 Drobule, ca de obicei scurt si la obiect. ai 500 de bile albe; si ca sa exemplificam ce spui, sa-i dam ingerasului morbid un extrem de mic exemplu: pistonasele din poze au fost comadate azi; vor ajunge peste cca o luna, aleazarea cilindrilor va costa probabil cat au costat si piesele, iar asta nu este decat o mica parte din toata distractia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morbid_angel Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 ce te atrage la motorul de M72?Partea morbida a lui? Cei 22 de ponei cu motorul in blana?Raportul de compresie de 5,5? Lipsa cronica si definitiva a pieselor de schimb? ....si calitatea trista a celor 'originale' care se mai pot gasi pe sub ceva gramada de muschi sau gainat si pene de gaina...Ai mai incercat vreodata sa pornesti un motor care nu a mai functionat de 30 de ani , si a fost scos de undeva din pamant...asta dupa ce a fost abandonat de ultimul macelar care a crapat cam tot ce mai era de crapat din el? Tata socru are diploma de strungar , frezor ,sudor, turnator de materiale neferose? Ai o nevasta urata , pe care te-ai saturat sa o vezi in fiecare zi ? valabil si pentru MT si pentru Ural... sa zicem ca partea cu sudor, strungar,frezor se rezolva... nu ma astept sa cumpar o motocicleta veche si sa merg imediat sau zilnic cu ea...mai degraba imi place sa repar...deci daca vroiam o motocicleta ieftina mai strangeam ceva si luam una japo sau luam o comunista monocilindru...dar mie imi plac boxerele,ceea ce vroiam sa aflu este ce model sa aleg ,deocamdata trag concluzia ca imi ramane sa aleg intre ural si nipru..... oricum imi cumpar una chiar daca n u va functiona niciodata...oricum mersi de raspunsuri.cred ca ar trebui mentionat ca imi plac si masinile vechi si rare...de aceea cele 2 pe care le detin un mitsubishi sapporo si un ford capri functioneaza excelent...si aici am intampinat multe greutati legate de piese...dar dc vrei se poate....asa ca raman cu speranta ca pot sa m bucur de un boxer functional.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cauta-ti un BMW, ceva gen R60/5, ai scapat de reparat si ai motor boxer din plin. Mesaj completat Drobu, M-u are 22 de ponei cand e facut cu mult suflet, ca altfel nu trece de 18-19 martoage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.