Lupu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 DR 650 n-are nicio treaba cu un enduro modern. Sa te dai jos de la DR 650 si sa te sui pe un Husaberg 450... e ca si cum ai sari de pe scuter pe R1 - in termeni de coclau.. Da, exact asta ziceam si eu. Si sunt totusi categorii diferite, nu putem sa comparam oricum struguri cu gutui. Pana la urma DR-u este dualsport/allrounder si nu motocicleta specializata pentru enduro. DR-u si celelalte capre de la categoria lui. KTM, Husaberg, Husky, Yahama WR, Honda CR(F).... alea's enduro pur sange. Ai auzit nana? (Aleko ) Buna alegere 450'u de la Yahama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) Mama ce sfaturi pfai de p..a mea, no da de unde le scoti nana? DR-u si celelalte capre de la categoria lui. KTM, Husaberg, Husky, Yahama WR, Honda CR(F).... alea's enduro pur sange. Ai auzit nana? (Aleko ) Cu enduroaicele moderne indiferent cat baga motorul sau cat de usoare or fi, la baza e aceeasi ciclistica. E aceeasi de pe vremea cand eu ii faceam curte motii (Dan Nastase era la 750 000 km efectuati desi era ratie de benzina, si in strainatate apareau DR-urile). Dai o tura gol pe Soseaua Chitilei daca nu se plictiseste omul si pe "KTM, Husaberg, Husky, Yahama WR, Honda CR(F)...." ? Tu nu te gandesti ca atata timp s-a dat pe R6 cu turometrul la 2Xn max enduro, motorul mieunand feroce si vedea efectiv cum se apropie zarile? Desigur in anumite zile sunt placute: o tura perpendicular pe sosea sau un raid pe drumuri proaste in satele cu cei mai amarati romani. Editat Mai 24, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Dar cine ti-a spus ca e aceeasi ciclistica nana, mota care "colabora" cu laboratoarele de cercetare de la Schwatzenbuci? De telescoape usd ai auzit? de 'nspe mii de reglaje pe rebound si preload? De bascule de dural si nu d-alea de 50 de kile de otel? Ce smachez aceeasi ciclistica? Tu nu precepi ca fiecare kil in minus conteaza? Iti putea confirma asta si mota cand a fost refuzata la Cape Canaveral din programul de antrenament cu cozmonautii. Cat despre 200+ km/h si alte kekaturi din aceeasi tagma, sunt copchilarii care ma lasa rece. Poate cu un LC8 sa fii safe sa mergi in rapandula asta de tzara cu 200+ fara sa steie coana Vidma cu gheara aproape sa te agatze. In alta ordine de idei e ca si cum ai avea o q-urva care se cordeste bine bine, dar totusi nu-l dezmiarda cu buzele pe nea Ilie si nici nu-l primeste si pe usa din dos la tavaleala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Din experienta: Am mers cat de cat pe diverse tipuri de mobre! La fel ca si tine am avut vitezana si voiam SM. M-a incantat usurinta cu care se conduce, imunitatea la starea drumului, greutatea super redusa si paraiala tobei (tot de WRF vorbasc). O sa-ti lipseasca vitezana. Ambele iti dau lucruri diferite si iti satisfac diverse nevoi. O sa fii super incantat de SM, dar daca renunti la vitezana atunci o sa-i simti lipsa. Daca iti permiti, tine-le pe amandoua, si renunta la SS daca simti nevoia sa o faci, dupa un timp. Este o opine personala, nu un sfat! Prin urmare trateaza ca atare acest post! Editat Mai 25, 2010 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ambele iti dau lucruri diferite si iti satisfac diverse nevoi. [...] Daca iti permiti, tine-le pe amandoua, si renunta la SS daca simti nevoia sa o faci, dupa un timp. Asa ar fi ideal, tinute amandoua, fiecare e cu p..a ma-sii. Nu poti sa compari mere cu castraveti chiar daca tot p-acolo intra (macar primele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 De telescoape usd ai auzit? de 'nspe mii de reglaje pe rebound si preload? De bascule de dural si nu d-alea de 50 de kile de otel? Ce smachez aceeasi ciclistica? Tu nu precepi ca fiecare kil in minus conteaza? In alta ordine de idei e ca si cum ai avea o q-urva care se cordeste bine bine, dar totusi nu-l dezmiarda cu buzele pe nea Ilie si nici nu-l primeste si pe usa din dos la tavaleala. Mai НУ-ВPEИ-CA-БЙEИ-O-ЗAMA-ДI-ПУЛA cu toata bascula de dural si cu toate ca m-am chinuit cu reglajele la rebound si am pus-o sa se preload tot m-am plictisit de muarte. Am "montat-o" si upsidedown. Pana am terminat cu ea pierduse o gramada de kile. Dar tot degeaba, shasiul invechit. De partea a 2-a sunt insa multumit. Se pare ca si mata-le ai aceeasi parere (ideal e sa pastrezi SS-ul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.