etarulescu Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 AM GASIT SA CUMPAR UN NIPRU DIN 1992 STARE F BUNA INMATRICULAT FARA VERIFICARE TEHNICA, TINUT BUMAI IN GARAJ, CU ATAS SI TRACTIUNE SI PE ATAS SI NU STIU CAM CAT SA MA IMPAC CU OMUL. AVETI IDEE CUMVA CAM CAT AR FACE? MULTUMESC ANTICIPAT! Mesaj completat AM GASIT SA CUMPAR UN NIPRU DIN 1992 STARE F BUNA INMATRICULAT FARA VERIFICARE TEHNICA, TINUT BUMAI IN GARAJ, CU ATAS SI TRACTIUNE SI PE ATAS SI NU STIU CAM CAT SA MA IMPAC CU OMUL. AVETI IDEE CUMVA CAM CAT AR FACE? MULTUMESC ANTICIPAT! poze cu nipra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 AM GASIT SA CUMPAR UN NIPRU DIN 1992 STARE F BUNA INMATRICULAT FARA VERIFICARE TEHNICA, TINUT BUMAI IN GARAJ, CU ATAS SI TRACTIUNE SI PE ATAS SI NU STIU CAM CAT SA MA IMPAC CU OMUL. AVETI IDEE CUMVA CAM CAT AR FACE? MULTUMESC ANTICIPAT! Mesaj completat poze cu nipra: il vindeti deja? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=70371 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 il vindeti deja? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=70371 Bravo si bun ochi ai.....Sa-l demascam . Mesaj completat CAT SA MA IMPAC CU OMUL. AVETI IDEE CUMVA CAM CAT AR FACE? MULTUMESC ANTICIPAT! Cu care om, tot cu tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Topicul este desuet, motocicleta e pe drum spre Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 adica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Adica a fost cumparata de un prieten de al meu si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Adica a fost cumparata de un prieten de al meu si gata. Dece si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Iote aÂşa, ca sa mai faci si tu si eu cate un post. Ontopic, noul proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Bai nene, da` numai voi sa faceti posturi? Imi place ca sunteti operativi. Nici nu se racesc bine anunturile si deja sunt "trecute". Miscarea retro-moto merge bine... Sau cel putin asa imi place sa cred. Felicitari!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 MT16 in nici un caz nu poate fi incadrat la retro-moto. A fost cumparata pentru a fi uzitata des si nu pentru parada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Iote aÂşa, ca sa mai faci si tu si eu cate un post. Ontopic, noul proprietar. Da rau te-ai facut de la o vreme.Vreau si eu sa ajung mai repede la 1000 posturi.Am auzit ca 'mobrescu" face un discont pentru "miari".Doresc sa beneficiez. In alta ordine de idei,se cam discuta despre modul discutabil de a face un pret ,al unora.Care cred ca s-au ascuns dupa cires si nu-i vede nimenimeni.Este o mica problema de etica.Da unde intervin interesele,etica nu are loc. Tare tare motociclistul.Sa traiasca.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 In alta ordine de idei,se cam discuta despre modul discutabil de a face un pret ,al unora.Care cred ca s-au ascuns dupa cires si nu-i vede nimenimeni.Este o mica problema de etica.Da unde intervin interesele,etica nu are loc. Ia detalieaza, ca nu prea pricepui (deh, deformatie profesionala). Da detalieaza asa batraneste, pe intelesul fiecaruia. Vad ca am inceput sa fiu un pai in ochii unora. Mesaj completat Oricum, intrebarea mea va ramane fara replica, m-am obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) ""Ia detalieaza, ca nu prea pricepui (deh, deformatie profesionala). Da detalieaza asa batraneste, pe intelesul fiecaruia. Vad ca am inceput sa fiu un pai in ochii unora. Mesaj completat Oricum, intrebarea mea va ramane fara replica, m-am obisnuit. "" totusi intrebarea cu care s-a deschis topicul este cat se poate de buna si ma intereseaza si pe mine raspunsul si cred ca si pe altii eu unul am gasit una identica numai cu mai putini km , are 856km (nu si-a facut rodajul), dar chiar nu stiu valoarea ei de piata si as cumpara-o daca poate ajuta cu un pret sunt recunoscator probabil ca sunt si altii interesati de pret consider ca tot ce s-a scris pe topic e pe langa subiect omul cerea 700 euro pe sait-ul de pe care l-ati demascat, dar totusi pretul? e ok sau nu merita mai mult sau mai putin ? sunt in ceata totala o sa revin si cu poze, le am facute dar nu am cablul pt a le descarca pe calc Editat Mai 21, 2010 de aurelian_mz_rt125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...Cat face domnule? Mi se merita? Oare sa-mi placa? ...un sondaj , un poll ceva?...Ca io nu stiu nici daca-mi place , nici daca mi se merita, nici daca s-o cumpar...Is motoare tari?( ca asa arata...) Pai o iei, o desfaci in cele mai mici componente, si faci doua gramezi , una cu 'marfa bun' si una cu 'fier vechi bun'...apoi le duci la cantarit si vezi cam care e procentul...Daca iese 'marfa bun' in jur de 30-35% atunci e un utilaj beton si merita cumparat instantaneu( restul de 65-70% se completeaza din alte utilaje care la randul lot trebuie dezgropate , negociate, autopsiate...) si gata! Atata telenovela! Eu am mai reusit sa pastrez din motorul original oglinda si sticla de la far, si discurile de ambreiaj...restul au trebuit inlocuite treptat , treptat, dupa numeroase reparatii , reabilitari, reconstruiri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 totusi cred ca exista si un prag superior de comparatie adica bre poa sa fie 100% orig , sa fie totul ok, dar cel mai mult poa sa coste X,( pt ca noua e 1600 dolari, am vazut pe un site) Mesaj completat adica : daca masinaria e din 92, cauciucurile chiar daca au ramas noi cu acele pe ele , s-ar putea sa fie coapte si sa trebuiasca schimbate, garniturile , toate piesele din cuciuc s-ar putea sa fie in aceeasi conditie, mai proasta decat daca s-ar fi umblat cu motocicleta, aste au un cuvant de spus , si voi o sa spuneti : bai baiatule daca dai mai mult de X pe moto nu iti vei mai putea recupera banii, daca dai Y e un pret ok si nu vei pierde asa mult daca veti vrea sa o eu nu inteleg un lucru , tot spuneti ca sunt foarte putini cei care vor sa readuca la viata motociclete aruncate prin hambare vechi, dar cand e vb sa ajutati nu sariti decat cu reprosuri poate gresesc eu , poate ca nu da pretu ala de 700 pe care-l cerea romanu care a deschis topicul era un pret ok sau nu? ce mama naibi e asa greu de zis, toti o dati in filosofie Mesaj completat totusi cred ca exista si un prag superior de comparatieadica bre poa sa fie 100% orig , sa fie totul ok, dar cel mai mult poa sa coste X,( pt ca noua e 1600 dolari, am vazut pe un site) Mesaj completat adica : daca masinaria e din 92, cauciucurile chiar daca au ramas noi cu acele pe ele , s-ar putea sa fie coapte si sa trebuiasca schimbate, garniturile , toate piesele din cuciuc s-ar putea sa fie in aceeasi conditie, mai proasta decat daca s-ar fi umblat cu motocicleta, aste au un cuvant de spus , si voi o sa spuneti : bai baiatule daca dai mai mult de X pe moto nu iti vei mai putea recupera banii, daca dai Y e un pret ok si nu vei pierde asa mult daca veti vrea sa o eu nu inteleg un lucru , tot spuneti ca sunt foarte putini cei care vor sa readuca la viata motociclete aruncate prin hambare vechi, dar cand e vb sa ajutati nu sariti decat cu reprosuri poate gresesc eu , poate ca nu da pretu ala de 700 pe care-l cerea romanu care a deschis topicul era un pret ok sau nu? ce mama naibi e asa greu de zis, toti o dati in filosofie sunt curios daca jobul din viata are legatura cu modul in care privim lucrurile eu un ul sunt invatat sa vb la obiect si sa raspund cat mai real si concis, sunt director de productie la o firma si am peste 300 angajati in subordine deci nu imi permit sa vb altfel decat am scris mai sus producem autocare ati auzit de asa ceva in romania in afara de C&I din bucuresti sau Igescu - brasov? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) ...da, bre! Se poate si sa fi fost calarita doar de o fecioara virgina, si curata cu o aripa de gasca...piesele feroase e foarte posibil sa fi fost facute pe sub mana in germania la uzina mercedes si asamblate pe sest , dupa program , in Kiev...se poate ca proiectarea sa fi fost facuta in ceva CAD, si testele la materialele folosite sa fi fost facute in elevetia la fabrica aia de ceasuri cu cuc! Cate ati vazut circuland pe drumurile patriei , impreuna cu autocisternele , automacaralele si tractoarele?...din alea 500 de unitati care au intrat in tara pe diverse cai , si care inca nu s-au ingropat in pamant in spatele vreunui cotet de porci... Ca e motoare foooarte fiabile , puternice cu un design modern, bine lucrate , cu grija intretinute... ...si sa nu uitam de marele popor chinezesc care a ajuns sa fabrice si sa falsifice si amaratele alea de de garnituri de chiuloasa, de cupru, 50 de bani setul...pe care ei au reusit sa le fabrice din aluminiu cuprat , ca e mult mai ieftin decat cei 50 de amarati de bani...ce sa mai vorbim de un bolt de piston de care nu mai gasesti decat facut din tzava de vie ( la care inca i se mai vede cordonul de sudura pe interior ) ...pistoane din pufuletz, care nu au intrat si nu vor intra niciodata in cilindrii...spitze de toate diametrele si lungimile, distributii care corespund doar ca si numar de dinti, alternatoare care se descompun singure in pachetul cu care sunt trasportate, rulmenti din tzava de vie( si la ei se vede urma de sudura pe interiorul tevii din care au fost facuti...)...etc... Editat Mai 21, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...da, bre! Se poate si sa fi fost calarita doar de o fecioara virgina, si curata cu o aripa de gasca...piesele feroase e foarte posibil sa fi fost facute pe sub mana in germania la uzina mercedes si asamblate pe sest , dupa program , in Kiev...se poate ca proiectarea sa fi fost facuta in ceva CAD, si testele la materialele folosite sa fi fost facute in elevetia la fabrica aia de ceasuri cu cuc!Cate ati vazut circuland pe drumurile patriei , impreuna cu autocisternele , automacaralele si tractoarele?...din alea 500 de unitati care au intrat in tara pe diverse cai , si care inca nu s-au ingropat in pamant in spatele vreunui cotet de porci... Ca e motoare foooarte fiabile , puternice cu un design modern, bine lucrate , cu grija intretinute... ""se poate"", ""e foarte posibil"", etc - domnule nu vad decat nesiguranta in vorbele dumneavoastra poate ca nu sunteti pregatit sa raspundeti la intrebare daca ar veni in fata mea vre-un subaltern cu raspunsuri din astea l-as da afara pe loc PS oricum esti tare ( la vorbe ), raspunsuri mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) . Da bre! e un pret bun! ...socoteste ca trebuie sa schimbi cam tot , iti va lua cam doi ani , si inca vreo 4-500 de euro pe la strungari , frezori matriteri, toate uichendurile in garaj indiferent de sezon , o sa imprietenesti cu gaspar( o sa afli cum poti cumpara piese de IJ cand comanzi piese de nipru , si invers...), o sa inveti tehnologie de prelucrare prin aschiere, injuraturi noi, arome exotice de depresie, si o sa lucrezi o saptamana pentru un zbor de 10 ore pana la Cabana Trei Brazi si inapoi...Senzatia de implinire personala va fi intensa, romanii se vor inghesui in jurul ei scobindu-se in nas si facand bilute , si te vor intreba senini si ignorati " ce motor e asta nenea?IJ de ala?, din razboi?" Editat Mai 21, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 producem autocare ati auzit de asa ceva in romania in afara de C&I din bucuresti sau Igescu - brasov? bravo voua; nu am auzit ca nu prea ma intereseaza; ca idee insa, c&i nu produce nimic, ci transforma frumoase masini de marfa, cu care probabil strainii au carat cartofi din china, mortzi, saci de ciment sau balegar in si mai frumoase masini pentru pasageri, in care sa incapa romani care put, nu-i asa, e prosti si nu au nevoie de mai mult... nu e firma colhoznicului ala cu 3 clase si ceafa lata din ialomitza care a fost si ministru? gresesc? asa, si ca sa fiu ontopic: un nipru valoreaza cat e dispus fiecare sa investeasca in surubarit, "piese", si multe altele... moaaa, ce de prostii spun Mesaj completat ...si sa nu uitam de marele popor chinezesc care a ajuns sa fabrice si sa falsifice si amaratele alea de de garnituri de chiuloasa, de cupru, 50 de bani setul...pe care ei au reusit sa le fabrice din aluminiu cuprat , ca e mult mai ieftin decat cei 50 de amarati de bani...ce sa mai vorbim de un bolt de piston de care nu mai gasesti decat facut din tzava de vie ( la care inca i se mai vede cordonul de sudura pe interior ) ...pistoane din pufuletz, care nu au intrat si nu vor intra niciodata in cilindrii...spitze de toate diametrele si lungimile, distributii care corespund doar ca si numar de dinti, alternatoare care se descompun singure in pachetul cu care sunt trasportate, rulmenti din tzava de vie( si la ei se vede urma de sudura pe interiorul tevii din care au fost facuti...)...etc... cred ca ar trebui sa facem o colectie cu posturile tale; cand imi va fi rau, voi intra la profilul tau, voi selecta posturile si le voi citi ca sa ma relaxez si sa ma amuz =))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 www.dypety.ro ceva interesant zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 hahahaaha pai pe langa voi ci par sa fie niste garajisti amatori; bravo voua; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu inca astept un raspuns serios la "ascunderea asta dupa cires". Mesaj completat Da rau te-ai facut de la o vreme.Vreau si eu sa ajung mai repede la 1000 posturi.Am auzit ca 'mobrescu" face un discont pentru "miari".Doresc sa beneficiez.In alta ordine de idei,se cam discuta despre modul discutabil de a face un pret ,al unora.Care cred ca s-au ascuns dupa cires si nu-i vede nimenimeni.Este o mica problema de etica.Da unde intervin interesele,etica nu are loc. Tare tare motociclistul.Sa traiasca.Bunu. Bunule, ai de gand sa detaliezi ce ai vrut sa spui aici sau dai cu piatra si apoi fugi, nu mai spui nimic. E a doua oara cand iti spun sa vorbesti barbateste, nu facem barfa la coltul blocului. Ce inseamna asta cu "modul discutabil"ca vreau sa dezvolti, sa vedem ce avem sa ne spunem, vreau sa stiu daca e vorba de mine, daca am deranjat pe cineva. Mesaj completat Bunu, tot esti online, ai amabilitatea sa spui cum e treaba cu ciresul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.