Go-Getter Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Noul "Sportster" japonez? Asa pare... doar de n-ar fi asa de slab motorizata... Make Model Honda VT 750RS Shadow (VT 750S ) Year 2010 Engine Liquid cooled, four stroke, 52° V-twin, SOHC, 6 valve Capacity 745 Bore x Stroke 79 x 76 mm Compression Ratio 9.6:1 Induction PGM-FI electronic fuel injection with automatic choke, 34mm Throttle Bore Ignition / Starting Fully transistorised electronic / electric Clutch Wet, multiplate with coil springs Max Power 31.7kW @ 5500 rpm Max Torque 61.8Nm @ 3250 rpm Transmission / Drive 5 Speed / chain Gear Ratio 1st 3,166 (38/12) / 2nd 2,000 (34/17) / 3rd 1,500 (30/20) / 4th 1,173 (27/23) 5th 1,041 (25/24) Front Suspension 41mm telescopic fork, 118mm wheel travel Rear Suspension Dual conventional dampers with 5-step adjustable spring preload, 90mm wheel travel Front Brakes Single 296mm disc 2 piston calipers Rear Brakes Single 180mm drum Front Tyre 100/90 -19 Rear Tyre 150/80 -16 Seat Height 737 mm Kerb-Weight 229.5 kg Fuel Capacity 10 litres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 e frumoasa... dar prea mica rau.... 10 litri rezervoru? nasol.... nu stiu de ce Honda nu mai fac motoare mari gen power-cruiser.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Mica?750 de centimetri cubi?Nu cumva e si motocicleta de incepatori? 229,5 kg la gol? Sa imi zica cineva cina o ridica de la sol usor fara a fi culturist sau sportiv. ma refer la cadru, ca aspect, (pai io am 1860 mm inaltime, si comenzile sunt scurte) pt mine, 750 CMC, motoru e mic (zic ca e scuter pt mine) Mesaj completat LE: pot sa ridic jucaria asta fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strejeav Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 ff mica si slaba 31kw... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 ...Vulcanu' meu de 750 cc,are 60 CP si 60 cuplu...si e cu cardan,roti tubeless,racire cu apa,si indicator de benzina...Oare sa ma uit cu jind,la "mobra" asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si ca sa fiu "al dreaq"...sta toata ziua la mecanic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) 10 litri rezervor (VARZA) meri 200 de km si tre sa cauti benzinarie ce naiba cu puterea asta........virago al meu de 535cc e mai cu vana ca asta LANTUL e naspa rau dupa mine (Ori curea ori cardan dupa mine) si numa cu virago de 535cc am facut comparatie Editat Mai 18, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Mai 18, 2010 Autor Share Postat Mai 18, 2010 Pai, macar n-o sa fie inghesuiala la dealeru' de Honda de la colt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leahuadrian Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Dealer honda la colt? La care ca eu stau cu banii pentru un shadow phantom aproape pregatiti si nu ai de unde cumpara din Ro pt ca importatorul intermotorcycle nu mai este. O varianta este sa iau din ungaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moldy007 Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Pe hirtie pare putin , la condus merge foarte bine ,accelereaza surprinzator de bine ,de la 50km/h cu a cincea mergi pana la 170 .Are 3 supape pe cilindru ,si 2 bujii pe cilindru consuma 3.8L/100km.Cei de la Honda sunt cei mai buni la acordat motorul cu lantul de transmisie. Motocicleta are ciclistica super, :merge singura" suspensia nu scutura pe drum mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Sportsterul cel mai mic are 883 ccm, deci se aplica regula there is no replacement for displacement. In rest, depinde de gusturi - Honda e cu siguranta mai finutza. El pe Sportster, ea pe Honda, life is good, wtf... Tehnic vorbind, Honda nu are rivali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Sportsterul cel mai mic are 883 ccm, deci se aplica regula there is no replacement for displacement. In rest, depinde de gusturi - Honda e cu siguranta mai finutza. El pe Sportster, ea pe Honda, life is good, wtf... Tehnic vorbind, Honda nu are rivali. Ahoi! Cred-ca gama Star de la Yamaha are multe de spus, totusi. Cu stima Editat Iulie 11, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Am avut shadow de 750 model 1997 ACE .... era mai mare la cam tot ce vrei , greutate, putere, dimensiuni...si nu am avut nici cea mai mica problema de ridicat, impins...si sunt mai mic decat @Crazy Angel....doar la inaltime ... deci asta noua nu e mare nici pe departe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Ahoi! Cred-ca gama Star de la Yamaha are multe de spus, totusi. Cu stima De la Virago am cam pierdut firul cu chopperele de la Yamaha - prea multe variante si cu apa si cu aer si stratoliner si stratocumulonimbus, dar probabil ca sunt ok si nu te lasa in drum ca o americana sau ruseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) De la Virago am cam pierdut firul cu chopperele de la Yamaha - prea multe variante si cu apa si cu aer si stratoliner si stratocumulonimbus, dar probabil ca sunt ok si nu te lasa in drum ca o americana sau ruseasca. De lasat la drum nu m-a lasat inca (al meu) si mai am prieteni care au si nu au patit-o inca, ce so bulit am reparat pe loc. Singura buba mare la al meu a fost ambreajul de pornire (starter clutch) care a fost ceva....si mi-a murit la pornire in garaj (noroc sa zic). Oricum sunt multumit de jucariele de la Yamaha pe care le-am avut: Virago de 535cc vreo 30.000km si pe Dragstar 1100cc cam 25.000km pana acuma. La gama star chiar ai ce alege, pentru ca sunt multe modele. Cu racire pe aer, pe lichid, cu transmisie pe curea, cardan, lant. In fine deviez de la subiect, imi cer scuze! Editat Iulie 11, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.