Sari la conținut

Va rog sa ma ajutati cu un sfat


Postări Recomandate

Fratitor....am si eu o mare rugaminte la voi !! :) am un KTM 300 EXC 2 TIMPI 2001 ..... si am o mare problema cu el si nu ii pot da de cap. VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI !!!! DUPA CE IL PORNESC SI MA DAU CU EL MAXIM 45 - 60 MIN SI INTRU BRUSC IN TURATIE MARE .....SE INEACA SI MOARE .!!! APOI NU MAI PORNESTE !!! [( URMARI : SCOT BUJIA PLINA DE BENZINA CU AMESTEC DE ULEI...COMBUSTIBIL NE ARS . SI NU O MAI POT FOLOSII DUPA CE O CURAT ,TREBUIE ALTA NOUA). DACA II PUN ALTA BUJIE NOUA E OK....DAR ACELEASI CONSECINTE SI CU URMATOAREA BUJIE .

 

Am desfacut tot motorul bucata cu bucata sa vada ce are de unde asta....am schimbat semeringuri garnituri....TOT LA FEL SE COMPORTA.....NU STIU CE SA II MAI FAC..... decat sa ii dau foc :crack:) poate asa nu se mai uda bujia de loc....:crack:))))

 

Va rog respectos a ma ajuta care se priceme cu un sfat bun !!!

 

Va multumesc frumos si va urez drumuri uscate !!!

 

only_varu_666@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratitor....am si eu o mare rugaminte la voi !! :) am un KTM 300 EXC 2 TIMPI 2001 ..... si am o mare problema cu el si nu ii pot da de cap. VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI !!!! DUPA CE IL PORNESC SI MA DAU CU EL MAXIM 45 - 60 MIN SI INTRU BRUSC IN TURATIE MARE .....SE INEACA SI MOARE .!!! APOI NU MAI PORNESTE !!! [( URMARI : SCOT BUJIA PLINA DE BENZINA CU AMESTEC DE ULEI...COMBUSTIBIL NE ARS . SI NU O MAI POT FOLOSII DUPA CE O CURAT ,TREBUIE ALTA NOUA). DACA II PUN ALTA BUJIE NOUA E OK....DAR ACELEASI CONSECINTE SI CU URMATOAREA BUJIE .

 

Am desfacut tot motorul bucata cu bucata sa vada ce are de unde asta....am schimbat semeringuri garnituri....TOT LA FEL SE COMPORTA.....NU STIU CE SA II MAI FAC..... decat sa ii dau foc :crack:) poate asa nu se mai uda bujia de loc....:crack:))))

 

Va rog respectos a ma ajuta care se priceme cu un sfat bun !!!

 

Va multumesc frumos si va urez drumuri uscate !!!

 

only_varu_666@yahoo.com

 

 

Am patit si eu ceva asemanator cu motocicleta mea,Suzuki GSX 1300 R, in urma cu cativa ani. mergeam cam 2-3 Km si se oprea, pur si simplu. o puteam porni dupa ce se racea motorul. rezolvarea a venit de la un mecanic/amic, Stan, care mi-a schimbat bujiile. Concluzia lui a fost simpla, bujii necorespunzatoare.

cumparasem bujiile de la un prieten, special pentru Busa, NGK Iridium, dar nu m-am uitat sa vad ce scrie pe cele vechi si pe cele noi. le-am montat si gata, nu mai mergea motoreta. pana a venit Stan am trait 2 zile de cosmar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un element din aprindere,cdi sau bobina se incalzeste in functionare datorita pierderilor in izolatie,la turatie mare nu mai da scanteie si se ineaca bujia. Schimba cdi si bobina de inductie cu unele de imprumut ca sa te lamuresti de unde e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu ceva asemanator cu motocicleta mea,Suzuki GSX 1300 R, in urma cu cativa ani. mergeam cam 2-3 Km si se oprea, pur si simplu. o puteam porni dupa ce se racea motorul. rezolvarea a venit de la un mecanic/amic, Stan, care mi-a schimbat bujiile. Concluzia lui a fost simpla, bujii necorespunzatoare.

cumparasem bujiile de la un prieten, special pentru Busa, NGK Iridium, dar nu m-am uitat sa vad ce scrie pe cele vechi si pe cele noi. le-am montat si gata, nu mai mergea motoreta. pana a venit Stan am trait 2 zile de cosmar

 

 

La acest lucru m-am gandit si eu.....si crede-ma am folosit numai bujii necorespunzatoare pana azi (am fost la un mecanic priceput care m-ai avea si piese pe langa si el mi le-a bagat pe gat ....asa e cand esti incepator si nu te interesezi...documentezi...merit soarta :))))...astept pana luni cand or deschide magazinele . iti multumesc pt sfat .

 

 

Mesaj completat

Un element din aprindere,cdi sau bobina se incalzeste in functionare datorita pierderilor in izolatie,la turatie mare nu mai da scanteie si se ineaca bujia. Schimba cdi si bobina de inductie cu unele de imprumut ca sa te lamuresti de unde e.

 

Incerc prima si cea ma simpla solutie ....pun bujia care e scrisa in manual NGK BR8ECM . Dar s-ar putea sa ai mare dreptate si sa fie de la CDI....pt ca am luat o bobina de la un prieten si face la fel !!!

 

Mersi pt sfat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...