varu666 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Fratitor....am si eu o mare rugaminte la voi !! am un KTM 300 EXC 2 TIMPI 2001 ..... si am o mare problema cu el si nu ii pot da de cap. VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI !!!! DUPA CE IL PORNESC SI MA DAU CU EL MAXIM 45 - 60 MIN SI INTRU BRUSC IN TURATIE MARE .....SE INEACA SI MOARE .!!! APOI NU MAI PORNESTE !!! [( URMARI : SCOT BUJIA PLINA DE BENZINA CU AMESTEC DE ULEI...COMBUSTIBIL NE ARS . SI NU O MAI POT FOLOSII DUPA CE O CURAT ,TREBUIE ALTA NOUA). DACA II PUN ALTA BUJIE NOUA E OK....DAR ACELEASI CONSECINTE SI CU URMATOAREA BUJIE . Am desfacut tot motorul bucata cu bucata sa vada ce are de unde asta....am schimbat semeringuri garnituri....TOT LA FEL SE COMPORTA.....NU STIU CE SA II MAI FAC..... decat sa ii dau foc ) poate asa nu se mai uda bujia de loc....)))) Va rog respectos a ma ajuta care se priceme cu un sfat bun !!! Va multumesc frumos si va urez drumuri uscate !!! only_varu_666@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidius Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Fratitor....am si eu o mare rugaminte la voi !! am un KTM 300 EXC 2 TIMPI 2001 ..... si am o mare problema cu el si nu ii pot da de cap. VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI !!!! DUPA CE IL PORNESC SI MA DAU CU EL MAXIM 45 - 60 MIN SI INTRU BRUSC IN TURATIE MARE .....SE INEACA SI MOARE .!!! APOI NU MAI PORNESTE !!! [( URMARI : SCOT BUJIA PLINA DE BENZINA CU AMESTEC DE ULEI...COMBUSTIBIL NE ARS . SI NU O MAI POT FOLOSII DUPA CE O CURAT ,TREBUIE ALTA NOUA). DACA II PUN ALTA BUJIE NOUA E OK....DAR ACELEASI CONSECINTE SI CU URMATOAREA BUJIE . Am desfacut tot motorul bucata cu bucata sa vada ce are de unde asta....am schimbat semeringuri garnituri....TOT LA FEL SE COMPORTA.....NU STIU CE SA II MAI FAC..... decat sa ii dau foc ) poate asa nu se mai uda bujia de loc....)))) Va rog respectos a ma ajuta care se priceme cu un sfat bun !!! Va multumesc frumos si va urez drumuri uscate !!! only_varu_666@yahoo.com Am patit si eu ceva asemanator cu motocicleta mea,Suzuki GSX 1300 R, in urma cu cativa ani. mergeam cam 2-3 Km si se oprea, pur si simplu. o puteam porni dupa ce se racea motorul. rezolvarea a venit de la un mecanic/amic, Stan, care mi-a schimbat bujiile. Concluzia lui a fost simpla, bujii necorespunzatoare. cumparasem bujiile de la un prieten, special pentru Busa, NGK Iridium, dar nu m-am uitat sa vad ce scrie pe cele vechi si pe cele noi. le-am montat si gata, nu mai mergea motoreta. pana a venit Stan am trait 2 zile de cosmar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Un element din aprindere,cdi sau bobina se incalzeste in functionare datorita pierderilor in izolatie,la turatie mare nu mai da scanteie si se ineaca bujia. Schimba cdi si bobina de inductie cu unele de imprumut ca sa te lamuresti de unde e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varu666 Postat Mai 22, 2010 Autor Share Postat Mai 22, 2010 Am patit si eu ceva asemanator cu motocicleta mea,Suzuki GSX 1300 R, in urma cu cativa ani. mergeam cam 2-3 Km si se oprea, pur si simplu. o puteam porni dupa ce se racea motorul. rezolvarea a venit de la un mecanic/amic, Stan, care mi-a schimbat bujiile. Concluzia lui a fost simpla, bujii necorespunzatoare.cumparasem bujiile de la un prieten, special pentru Busa, NGK Iridium, dar nu m-am uitat sa vad ce scrie pe cele vechi si pe cele noi. le-am montat si gata, nu mai mergea motoreta. pana a venit Stan am trait 2 zile de cosmar La acest lucru m-am gandit si eu.....si crede-ma am folosit numai bujii necorespunzatoare pana azi (am fost la un mecanic priceput care m-ai avea si piese pe langa si el mi le-a bagat pe gat ....asa e cand esti incepator si nu te interesezi...documentezi...merit soarta )))...astept pana luni cand or deschide magazinele . iti multumesc pt sfat . Mesaj completat Un element din aprindere,cdi sau bobina se incalzeste in functionare datorita pierderilor in izolatie,la turatie mare nu mai da scanteie si se ineaca bujia. Schimba cdi si bobina de inductie cu unele de imprumut ca sa te lamuresti de unde e. Incerc prima si cea ma simpla solutie ....pun bujia care e scrisa in manual NGK BR8ECM . Dar s-ar putea sa ai mare dreptate si sa fie de la CDI....pt ca am luat o bobina de la un prieten si face la fel !!! Mersi pt sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Schimba bujia, apoi regleaza amestecul. Cel mai simplu e urmarind culoarea bujiei, iar amestecul de ulei+benzina sa fie facut ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.