Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Salut tuturor sunt proaspat posesor de ktm lc4 640 SM din 2002 cu 7000 km reali si am urmatoarea problema : Totul mergea ca pe roate pana cand intr-o seara am dat sa o pornesc la automat si cand apasam pe buton se auzeau zgomote foarte ciudate din motor ca si cum s-ar rupe ceva,un zgomot metalic foarte puternic si motoreta nu pornea la automat...am pornit-o la pedala a pornit din prima fara nici un zgomot ,nimic suspect dupa care am desfacut pinioanele de la pornire dar nimic suspect acolo totul era tun,pinioanele erau tun pareau neatinse la fel si canelurile de la electromotor. Metinonez ca am desfacut si electromotorul si este ok in interior,invarte dar cand il cuplez la acele pinioane face ca toti draci,acum nu stiu daca o fi el de vina dar il banuiesc. Va rog astept sfaturile voastre cat mai repede ca sunt destul de disperat,am cunostinte de mecanica va rog fara sfaturi de genul "du-te la mecanic". Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Pune o altă baterie Âşi vezi dacă merge. E posibil să nu aibe îndeajuns curent Âşi să nu poată să cupleze cât trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 Pune o altă baterie Âşi vezi dacă merge.E posibil să nu aibe îndeajuns curent Âşi să nu poată să cupleze cât trebuie. Am pus si tot la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 pune o baterie buna...(eventual de masina..)daca nu...vezi poate decompresorul nu functioneaza...(majoritatea au decompresor..) poate e fraiul...ori bendix-ul... spor la treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 Nu stiu exact care e sistemul la KTM, dar mai departe de acele pinioane de angrenare pe care le vezi cand demontezi electromotorul exista un fel de "starting clutch" - in romaneste ar fi un "ambreiaj de pornire" sau pe romaneste piesa care la masini se numeste bendix. La motociclete nu e bendix, dar ceva in genul ala. E un sistem care invarte motorul cand se invarte electromotoroul dar motorul nu invarte electromotorul atunci cand incepe sa se roteasca...transmite miscarea intr-un singur sens. Ei...chestia aia ar putea scoate sunetele alea de care zici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 1, 2010 Autor Share Postat Iunie 1, 2010 Nu stiu exact care e sistemul la KTM, dar mai departe de acele pinioane de angrenare pe care le vezi cand demontezi electromotorul exista un fel de "starting clutch" - in romaneste ar fi un "ambreiaj de pornire" sau pe romaneste piesa care la masini se numeste bendix. La motociclete nu e bendix, dar ceva in genul ala. E un sistem care invarte motorul cand se invarte electromotoroul dar motorul nu invarte electromotorul atunci cand incepe sa se roteasca...transmite miscarea intr-un singur sens.Ei...chestia aia ar putea scoate sunetele alea de care zici tu. Am gasit rezolvarea aici:http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515 dar imi va trebui o presa de volanta,ma intreb unde as putea gasi una sau daca as putea inventa ceva cu care sa depresez volanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 1, 2010 Share Postat Iunie 1, 2010 eu am folosit o presa de rulmenti cu trei picioare-gheare. in zece secunde a fost gata am observat ca mai merge o cheie de 17sau 19 nu stiu la tine dimensiunea,sa tii volanta fixa si un imbus sa tii pe interior..daca nu ai presa incearca si varianta asta-se foloseste la telescoape auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 2, 2010 Autor Share Postat Iunie 2, 2010 eu am folosit o presa de rulmenti cu trei picioare-gheare. in zece secunde a fost gataam observat ca mai merge o cheie de 17sau 19 nu stiu la tine dimensiunea,sa tii volanta fixa si un imbus sa tii pe interior..daca nu ai presa incearca si varianta asta-se foloseste la telescoape auto... Am si eu presa de rulemti in 3 picioare dar nu este suficient de mare pentru a cuprinde toate volanta,am incercat si varianta cu imbusul dat tot nu merge. Multumesc de sfat . Mesaj completat Problema s-a rezolvat. Topic inchis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.