Jump to content
Sign in to follow this  
Urs_meloman

Fz6 S/N

Recommended Posts

Salut, ati facut vreunul service la furca de curand? Adica schimbat semeringurile de ulei, de praf, schimbat uleiul de furca si ajustat furca? Eu tocmai am facut treaba asta si eram curios sa fac o comparatie de costuri. Ati simtit vreo diferenta dupa service? Inca nu am facut un test de drum mai serios sa vad daca e vreo diferenta acum, cand totul e nou pe furca, dar sper sa se comporte mai bine. Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

900 cu tot cu cuzineti de furca. diferenta de la cer la pamant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am schimbat singur simeringurile si uleiul, cuzinetii sunt ok. Uleiul il inlocuisem in iarna, nu curgea nimic asa ca doar am desfacut capacele, scos jambele, intors, scurs, spalat cu motorina si apoi cu ulei de furca nou, umplut si montat la loc. Probabil indepartarea mascazurilor a facut un simering sa planga, asa ca a trebuit s-o revizuiesc. Cost in jur de 120 lei + vreo 2h de munca, daca pun si primul ulei se mai adauga ~50% din suma si inca vreo ora. Diferenta? Mare. Furca e curata, nu imi mai e teama ca se mazgaleste discul :D Ca si comportament nu simt nimic, dar nu avea nici o manifestare inainte de interventie, doar ca nu stiam de cand era uleiul acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am facut service la furca mai in primavara, diferenta a fost masiva: nu mai curge lichid :D

 

234 lei la Dual Tours, ca de acolo am cumparat motocicleta si cat a fost in garantie acolo faceam service. In rest, merge fix ca si inainte, adica bine.


» Post actualizat in 20 Oct 2017 11:18

Inainte, cand franam si ma apropiam de oprirea finala, simteam o tremur al furcii. Acum, la prima vedere, a disparut fenomenul asta. Sa vedem pe curbe cum e.

Si la mine face la fel, am discurile uzate, asta deja stiu. O sa le schimb cand schimb si cauciucurile, adica la primavara. Discurile au doar 31,000 km, dar am mers mult in oras si am avut si placute cam dure o parte din timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

234 lei tot, sau doar manopera? Pt toata lucrarea cu simeringuri si ulei mi se pare moka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul a fost doar 56 de lei, simeringurile (praf si ulei) 178. Nu stiu cum a fost cu manopera, ca pe factura nu apare nimic, am platit fix 234 lei. Ultima data cand mai schimbasem simeringuri, acum ceva ani, manopera a fost vreo 60-70 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

900 cu tot cu cuzineti de furca

 

Multumesc pentru raspunsuri!

 

Tot cam asa m-a costat si pe mine, daca tranform NZD in lei. Adica 290NZD. Mi se pare un pret de bun simt ca sa ai, practic, o furca noua. Inca nu am apucat sa o testez mai serios, ca m-am luat cu treaba. O sa va imprtasesc impresiile dupa...

Edited by Shepard

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat si de rulmentii de jug, parca si aia 220 de lei din astia 900. Dar era vis dupa modificare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copii, foloseste vreun posesor de FZ6 casca flip up? Ma bate un gand dar in acelasi timp am si o retinere. Fiind ochelarist m-ar ajuta mult la pus si scos, se simplifica mult operatiunea si scade riscul de a tranti "bicicleta", insa parca nu prea merge cu mobra de genul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casca flip-up arata inchisa aproape ca una normala.

Casca flip-up garanteaza siguranta doar inchisa.

Totusi nu intrebi de o casca enduro ... deci de ce nu ar merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am eu in vedere e omologata si ca jet in pozitia deschis - e vb de Caberg Duke II. Nu asta ma framanta si nici aspectul. Am avut doar integrale, mai cochetam cu flip flop acum vreo 9-10 ani dar am trecut printr-o luneta de Kangoo si am decis atunci sa iau tot o integrala noua dupa eveniment...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt ochelarist, practic imi permit orice casca imi doresc, dar am avut doar integrale. Ultima am ales-o nu doar pentru ca era modelul cel mai nou de la fabricantul de la care cumpar de obicei casti, ci si pentru ca are canale pentru bratele de ochelari, am stricat inclusiv rame de titan din cauza castilor de motocicleta asa ca e o cerinta serioasa pentru mine.

 

Sincer nu cred ca o casca flip-up face vreo diferenta. Intrucat folosesc si un sistem BT Sena cu earplugs, in loc de difuzoarele cu care vine setul standard, pusul castii dureaza mai mult de 5 secunde intotdeauna, ca mai dau jos si ochelarii chiar e ultima problema. Si la earplugs nu renunt, sunt cel mai bun lucru care mi s-a intamplat pe moto in ultimii ani: zgomot redus, pot sa vorbesc la telefon la calitate mai buna decat in orice masina, pot sa ascult muzica linistit, aproape zen :)

 

PS. In 12 ani am cumparat 4 casti pentru mine, prima a fost una mai ieftina, celelalte au fost varful de gama din acel moment. Dar nu flip-up.

Edited by AdrianB1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, multumesc pt pareri. Am comandat flip up-ul dupa ce probasem modelul in magazin aici (noroc ca nu la @alex_en, am putut incerca vreo 5 modele de casti pe gratis :P ), dar diferenta de >100€ m-a determinat sa procedez "romaneste". Folosesc motorul si in oras, merg de colo-colo si operatia de pus-scos casca + cagula + ochelarii (pe care ii pun pe sa de unde pot pica de la vant si vibratii) de 10 ori e sacaietoare, cu floapa sunt situatii in care pot ridica doar falca pe langa faptul ca se pune/scoate lejer cu bicicleta pe nas. Nu am avut niciodata casti speciale pt ochelaristi, toate au fost integrale Shoei pana acum. Am probat zilele astea un Nolan dar zau ca n-am simtit diferenta dpdv bicicleta, doar ca nu imi sta bine pe tartacuta. Niciuna nu imi impinge in nas daca ii dau pumni in lateral. Am avut si eu rame de titan (f scumpe) subtiri pe care nu le puteam baga in casca pt ca flexau bratele si mai sareau si lentilele daca insistam, a trebuit sa fac alti ochelari pt moto si racing. Acum port o rama mai rigida, casca fiind un element hotarator in alegere. Nu m-am hotarat daca voi folosi floapa si la drumuri lungi, depinde si de cum se va comporta dpdv zgomot, etanseitate etc.

Discutia s-ar putea muta la sectiunea casti, doar ca sunt curios daca mai utilizeaza cineva flip up pe genul asta de motor sau voi fi unicat.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru oras recomand flip up-ul (utilizez asa ceva - shoei multitec, si ceva mai rar vara, pe caldura -open face), dar la drum lung se schimba problema din cauza zgomotului, iar acolo recomand integrala

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ce? neotecu si schubert c3pro sint cele mai silentioase casti. plus comfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat flip-flop Caberg Duke 2. Pret imbatabil - 139€ la mult hulitul Louis (.de). E super pt oras, are camp vizual mult mai larg decat batranul meu XR1000, insa face o harmalaie... Ciudat ca in teste si recenzii e apreciata ca silentioasa! Si eu ziceam ca Shoei e cam galagios. In asta simt vantul pe la bot si pometi, nu prea placut in sezonul asta.

New question: am suport + topcase Givi si mi-am luat niste saddle bags textile de 2x15l. N-am gasit pe site la Givi nici un fel de suport pt ele, si oricum nu cred ca merita cumparat. As vrea sa confectionez niste bare care sa le tina la locul lor, ma puteti ajuta cu o idee/poza/link? Am probat si par a se incadra fara sa deportez semnalele, dar clar le trebuie sustinere sa nu balangane spre roata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, băieți! Aș vrea să schimb anul viitor cauciucurile de la moto. În prezent, e echipată cu Michelin Pilot Road 2, cu DOT 2010. Nu știu cu ce alta marcă să le înlocuiesc, un echivalent la Michelin.Pe față,am dimensiunea de 110 și căutând varianta actuală de Pilot Road, am găsit Pilot 4 dar cu lățime de 120,de 110 nu se găsesc pt.că nu sunt atât de cerute, așa mi-a zis băiatul de la magazin.Variante ar fi cu DOT recent da' nu știu ce s-ar potrivi, ce mărci. Sau aș pune tot de la Michelin însă nu știu ce model. Mulțam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu peste tot am vz 120/70 fata si 180/55 spate la FZ6. Inclusiv pe abtibildul de pe bascula. Ma gandesc ca, daca din motive care imi scapa, ai 110 in civ, ar fi poate mai productiv sa mergi la rar sa adauge 120. Gama din care poti alege e mai vasta, preturile probabil mai mici. My 2 bani opinion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca are 110 pe fata are mai mult ca sigur FZS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, folosește cineva acest parbriz (givi 440 windscreen) deoarece as dori să îl schimb pe cel stock in aceasta iarnă. Câteva păreri despre el și o poza ceva eventual. Sau ce alt parbriz folosiți, bineînțeles nu cel original. O zi bună să aveți !

post-92877-0-24977000-1513504147_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa devina incomod la viteze mari daca esti mai inalt,posibil sa iti devieze vantul chiar in gat/casca....estetic arata mult mai bine decat cel stock,o sa iti mareasca si putin consumul,eu as fi optat pentru double buble,arata mult mai bine si nu e asa lat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai chestia este că am 1.80 și îmi dă vântul fix in vizieră cel stock(având în vedere că atunci când merg nu mă las deloc pe rezervor).ce am văzut că ăsta ar avea protecție și pentru mâini sau cel puțin așa pare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu aveam ultima oara cand m-am masurat 1m78. Si parbrizul stock imi da vantul fix in gat, sub casca. Cu mainile n-am probleme, e maibine decat cu lopatelele de la Transalp. Am renuntat la ideea de a schimba parbrizul, la transplant schimbasem dupa o izba Givi touring cu un MRA mai inalt si aveam curentul fix in casca, tare nasol. Treaba cu gatul ma deranjeaza doar cand e f frig, cateva grade peste 0°C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...