Jump to content

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Recommended Posts

*cautam ceva info ref antigel dar cred ca am gasit. ceva ethylene glicol pt bloc de aluminiu. deci e ok pp.(motul motocool galben)

Acum 2 minute, einstein1984 a spus:

si de ce crezi ca 2005 e diferit fata de 2004? 

pai la concl asta am aj si eu, am cautat pe wikipedia. :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 12 minute, einstein1984 a spus:

antigel pentru motoare de aluminiu, eu as recomanda ceva cu OAT (e o varianta de la mobil) sau renault typeD

   ala de 2004 e perfect valabil si la 2005. 

ms, merge pe motul. pare ok si ala.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

motul sa fie.. nu obseda prea tare pe marca ca nu face nimic in plus, ia ce gasesti mai fara efort. 

de asta stiam, de-aia merg pe el :) am citit ca e pt motor din aluminiu si aia e.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare, 

 

Am câteva piese pt fz6 N /S.

Stiu ca nu e topicul de vânzări dar șansele ca cineva care are nevoie, sunt mai mari aici. 

 

Kit lanț DID, filtru sport k&n, crash pads carbon. 

Aripioare rezervor și radiator, apărătoare spate, semnale rizoma originale. 

Piesele sunt noi, nu au mai fost montate pe motocicleta. 

 

Mulțumesc. 

 

 

 

IMG_20200413_101849.jpg

IMG_20200413_101847.jpg

IMG_20200413_101837.jpg

IMG_20200412_141550.jpg

IMG_20200412_141544.jpg

IMG_20200412_143637.jpg

IMG_20200412_165959.jpg

IMG_20200412_154928.jpg

Edited by MAILM4N
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 6 months later...
On 4/22/2020 at 8:43 AM, MAILM4N said:

Salutare, 

 

Am câteva piese pt fz6 N /S.

Stiu ca nu e topicul de vânzări dar șansele ca cineva care are nevoie, sunt mai mari aici. 

 

Kit lanț DID, filtru sport k&n, crash pads carbon. 

Aripioare rezervor și radiator, apărătoare spate, semnale rizoma originale. 

Piesele sunt noi, nu au mai fost montate pe motocicleta. 

 

Mulțumesc. 

 

 

 

IMG_20200413_101849.jpg

IMG_20200413_101847.jpg

IMG_20200413_101837.jpg

IMG_20200412_141550.jpg

IMG_20200412_141544.jpg

IMG_20200412_143637.jpg

IMG_20200412_165959.jpg

IMG_20200412_154928.jpg

Salut, 

 

Daca mai ai crash pad-urile as fi interesat. 

0748777880 / andrei.frantugu@gmail.com 

 

Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

A facut si motoreta mea 40k de vreo 2 ani si nu stiu gurile rele spun ca ar trebui sa verific valvele, dar parca nu prea m-as apuca sa desfac acum capacu la motor pentru a constata ca e bine... . voi cam pe la cati km ati facut aceasta operatiune? a trebuit sa reglati distantele valvelor? sau inca erau in spec? Thanks

Link to comment
Share on other sites

Guest AdrianB1

Trebuie sa verifici "valve clearance", nu sa scoti supapele afara. Eu am facut asta pe la 45,000 km, a fost inlocuita o singura pastila. Verificasem si pe la 30,000 cand am avut ocazia, am facut o revizie temeinica inainte de a pleca 10,000km hai-hui prin Europa.

 

Ca intretinere majora la 30k am schimbat discurile fata, erau uzate, la 45k kitul de distributie (lant, intinzator si vreo 2 maruntisuri) si o pastila. Sa vad cat mai tine lantul, trec sigur de 50k dar ala probabil o sa fie urmatorul inlocuit. Sa vad si rulmentii fata, se aude un zgomot in mers din partea aia dar nu au nici un gram de joc.

Edited by AdrianB1
corectat kilometrajul conform facturii
Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, AdrianB1 a spus:

Trebuie sa verifici "valve clearance", nu sa scoti supapele afara. Eu am facut asta pe la 45,000 km, a fost inlocuita o singura pastila. Verificasem si pe la 30,000 cand am avut ocazia, am facut o revizie temeinica inainte de a pleca 10,000km hai-hui prin Europa.

 

Ca intretinere majora la 30k am schimbat discurile fata, erau uzate, la 45k kitul de distributie (lant, intinzator si vreo 2 maruntisuri) si o pastila. Sa vad cat mai tine lantul, trec sigur de 50k dar ala probabil o sa fie urmatorul inlocuit. Sa vad si rulmentii fata, se aude un zgomot in mers din partea aia dar nu au nici un gram de joc.

Si la cine ai facut lucrarea? ca mai mult mi-e frica sa nu dau de un dorel care isi scapa scrumu tigarii in motor in timp ce face lucrarea.

Link to comment
Share on other sites

Guest AdrianB1

Dual Tours pe Sos. Pipera, de acolo e cumparata motocicleta si acolo am facut toate reviziile si lucrarile (mai putin alea facute acasa, gen schimbat placute si lichid de frana sau antigel) pentru ca imi e usor, e aproape de birou. 

Link to comment
Share on other sites

Nope, oala minune tre să se audă când dă în fiert! :crack:

Eu am verificat la FZ6 la 80k, erau în regulă. Moto o aveam de la 50 și un pic, o fi fost sau nu făcut ceva înainte :what:

Apropo, am o șa de FZ6 tapitată acum 1 an la MotoVis și folosită câteva luni de vânzare, tre să-i fac un anunț. 

Și niște carene noi originale de FZ6 Fazer 2004-2006. 🤩

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Salut. Am si eu o intrebare. La prima tura mai lunga cu fz6 2006, de la 30 de grade afara in sus, simt caldura foarte mare de la motor catre picioare si saua pare ca se infierbanta. Asa e la toate? sau am inebunit eu? Cum faceti sa aveti protectie la vant mai mare? eu am pus un deflector dar la peste 100 km/h se simte cam nasol. Mersi

Link to comment
Share on other sites

Da, același model l-am avut înainte,  căldură la picioare simțeam doar în oraș,  la viteze mici, însă se încingea cadrul și frigea când îl atingeam.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Mihai Daniliuc a spus:

evacuarea sub saua pasagerului.

Am făcut niște (zeci de mii de) km pe FZ6 Fazer cu pasager și nu s-a plâns de căldură la fund. :what: Nu mi s-a părut niciodată că ar emana așa multă căldură motorul ăla,  oricum mai puțină decât un miar (de peste 1000) sau un VFR800 cu radiatoare pe lateral. Normal că atunci când pornește ventilatorul suflă ceva fierbințeală, dar aia se întâmplă pe loc sau la viteze mici.

Acum na, dacă vrei scaune cu ventilație și masaj te urci într-o conservă dotată,  🏍🏍 sunt niște chestii mai spartane.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Va salut! 

Am o întrebare pentru cei care au schimbat ghidonul la fz6 s1 cu unul aftermarket. Ați fost nevoiți sa faceți ceva improvizații privind lungimea cablurilor? 

Ideea e ca nu am găsit decât ghidoane mai lungi cu câțiva cm decât cel stock, care are 670 mm.

Mulțumesc.  

Edited by andrei111
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...