Florin Daniel Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 stiti din ce material sunt discurile la FZS (as zice ca otel inoxidabil dar vreau sa fiu sigur)? Da, ai ghicit sau stiai bine. Duritate 35 HRC ceva pana pe la 600 de grade celsius poate duce (parca, daca imi mai aduc bine aminte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 m-am decis pana la urma la placute OEM de la Yamaha Militari 136 RON setul pt spate, organice soft.daca mai are cineva nevoie, pun si celelalte optiuni -Ferodo Platinum organice ~100 RON -SBS Street , ceramice ~ 96 RON -Gold Fren AD , sinter ~90 RON sau S3 , sinter race 96 RON -Nissin 150 RON stiti din ce material sunt discurile la FZS (as zice ca otel inoxidabil dar vreau sa fiu sigur)? Unde e Yamaha Militari ? Cumva sunt cei de pe soseaua de centura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Prima oara pe AMCKart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Ia Ferodo Platinum. Nu mananca deloc discurile, nu scartaie si faci si o economie. aici ai dreptate, cu uzatul discurilor. cu zgomotul, nu sunt 100% convins (e drept vorbesc "din carti") dar multiplele critici aparute pe forumuri + compozitia cu grad ridicat de fier si grafit e o posibila cauza pt asta. ai avut montate ferodo? sunt interesat daca ai avut parte de vreo chitaiala pe vreme rece , adica sub 10-15 grade. Ferodo se lauda ca Platinum au echivalentul de abrazivitate al EBC HH. HH e maximul de abrazivitate si exact de asta am mers pe OEM: nu vreau ca spatele sa se blocheze imediat ce se descarca. si in plus...daca sunt OEM, cred ca producatorul le-a nimerit cel mai aproape. multumesc de sfaturi! @Metal Hart: te vad in numarul de Iunie? frumoase poze ai ps: pe fata mi-am luat un set de EBC HH. revin cu comentarii dupa ce le tocesc putin. Editat Mai 20, 2009 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sal ! Unde fac si eu o revizie serioasa unui FZ6S: Motodynamics, Dual Tours sau un mecanic independent ? 10x, Vane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sal ! Unde fac si eu o revizie serioasa unui FZ6S: Motodynamics, Dual Tours sau un mecanic independent ? 10x, Vane Vrei sa schimbi si pe la ea eventualele piese sau consumabile sau doar sa se uite la ea si sa iti spuna de ce ai nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 1. Estimat KM reali; 2. Revizia de 1000 Km; 3. "Supliment de revizie" datorat vechimii de 4 ani si Km reali; 4. Reparat starter; 5. Ce-o mai fi... Sigur trebuie schimbate consumabilele, piese posibil nu, eventual reglaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Daca ai chestii mici de facut, gen ulei, filtre & shit, apeleaza cu incredere la fortele proprii, nu e greu, daca nu, ti-l recomand pe Florin-V si pe langa faptul ca o sa-ti faca treaba buna, o sa-ti mai dea si niste sfaturi despre motoreta. In schimb, daca vrei ceva mai complex, recomand serviceul de la My Moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Daca ai chestii mici de facut, gen ulei, filtre & shit, apeleaza cu incredere la fortele proprii, nu e greu, daca nu, ti-l recomand pe Florin-V si pe langa faptul ca o sa-ti faca treaba buna, o sa-ti mai dea si niste sfaturi despre motoreta. In schimb, daca vrei ceva mai complex, recomand serviceul de la My Moto. Multumesc, am vorbit cu el si o sa-l duc la yamaha otopeni sa-i verifice km reali (calculatorul de bord) Pentru restul mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 si in plus...daca sunt OEM, cred ca producatorul le-a nimerit cel mai aproape. un articol mai vechi, comparatie intre placute de frana aici dupa ce-am l-am citit, parca ma simt mai bine cu alegerea facuta sambata vine careva pe AMCkart, iar duminica aveti careva chef de iesit la o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 M-as deplasa eu sambata dimineata la Amckart dar e posibil sa nu mai fiu capabil dupa intrarile de azi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Quantity Total amount 3.4 L (2.99 Imp qt, 3.59 US qt) Without oil filter cartridge replacement 2.5 L (2.20 Imp qt, 2.64 US qt) With oil filter cartridge replacement 2.8 L (2.47 Imp qt, 2.96 US qt) Cum se interpreteaza cifrele de mai sus (referitor la cantitatea de ulei din carter) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 QuantityTotal amount 3.4 L (2.99 Imp qt, 3.59 US qt) Without oil filter cartridge replacement 2.5 L (2.20 Imp qt, 2.64 US qt) With oil filter cartridge replacement 2.8 L (2.47 Imp qt, 2.96 US qt) Cum se interpreteaza cifrele de mai sus (referitor la cantitatea de ulei din carter) ? adica daca desfaci motorul, tre sa pui apoi 3.4 l de ulei. daca schimbi uleiul fara sa schimbi si filtrul pui 2.5 l. daca schimbi si filtrul (cel mai probabil) bagi 2.8 l. datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?! Nu cred, dar si-au dat seama ca daca bagi doar 2.7 l de ulei, dupa vreo 3-4000 km incepe sa se aprinda becul, si mai trebuie completare. Teoretic, orice motor manaca cam 50 ml de ulei la mia de kilometri, deci nu-i bai daca mai scapi 100 ml in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 adica daca desfaci motorul, tre sa pui apoi 3.4 l de ulei. daca schimbi uleiul fara sa schimbi si filtrul pui 2.5 l. daca schimbi si filtrul (cel mai probabil) bagi 2.8 l. datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?! Da, pt FZ6. BTW: Asta-i o mica nenorocire ... 0.6 l din uleiul vechi raman in motor dupa schimb ? Poate chiar cei cu pilitura !?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Da, pt FZ6. BTW: Asta-i o mica nenorocire ... 0.6 l din uleiul vechi raman in motor dupa schimb ? Poate chiar cei cu pilitura !?! Nu au cum sa ramana ce de aceea ai filtru de ulei. Uleiul circula permanent in timp ce motorul este pornit iar particulele de fier rezultate in urma frecarii raman in filtru. Iar pilitura de care zici nu te gandi ca este span ca la strung sunt fire de metal de cativa microni. Eu unul mai folosesc la baia de ulei un buson cu magnet, dar la fiecare schimb nu am observat cu ochiul liber nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Sensei, in primul rand lamureste-ne sub aspect cantitativ: de unde cei 0.6 litri in plus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) de unde cei 0.6 litri in plus ? intre nivelul minim al carterului si gura de scurgere (care e pe lateral) e o mica distanta in care ramane ceva ulei vechi. apoi, ambreiajul se unge tot cu uleiul de motor deci si acolo mai ramane ceva. plus ce ramane pe fata interioara a blocului motor (minimal ce-i drept, dar se aduna). daca vrei sa fii mai catolic decat papa , cred ca poti culca mobra pe partea cu gura de scurgere si ridica de spate pana cand gura de scurgere devine punctul minim al intreg blocului motor. suruburi de baie cu magnet gasesti pe Louis, la vreo 5 E. dar din cate stiu, cam tot ce e din 2000 incoace are asa ceva. cel mai sigur, cand schimbi uleiul, vezi daca tine o piulita. ps: sensei are ultimul cuvant (sau carata) de spus ) Editat Mai 27, 2009 de cojo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Sensei, in primul rand lamureste-ne sub aspect cantitativ: de unde cei 0.6 litri in plus ? Nu sunt in plus. La costructia motorului acesta este uscat si se cere putin mai mult ulei la primul plin de ulei. Ulei ramane sub forma de pelicula (asta este rolul lui, sa fie tampon intre piesele in miscare dar are rol si de lichid de racire) pe orice piesa din motor fara a se mai putea scurge prin buson, la fel cum nu poti scurge un bidon de ulei, tot ramane ulei pe el indiferent de perioada de scurgere. De aceea la o reparatie capitala se cere o cantitate mai mare de ulei. De ce crezi ca dupa 10 minute de mers uleiul nou nu mai are aceeasi culoare, din simplul fapt ca se amesteca cu cel ramas. Editat Mai 27, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Buna treaba ! In concluzie, probabil nu o sa fac eu asa, dar pentru cei maniaci, schimbul de ulei se face in doua etape: 1. 2,5 L fara cartus; 2. o tura de 10 minute pentru amestecat bine cu cei 0,9 reziduali; 3. Schimb "adevarat" 2,8 L cu filtru ! 4. Matematica mea zice ca mai raman 0,16 L ulei vechi rezidual. Dezavantaj: 6 L in loc de 3 la schimb Cat despre aspectul calitativ (faza cu pilitura de fier); cred ca exact asta ramane printre "dinti" ... este efectul de strecuratoare - in baie o sa se scurga uleiul filtrat de diverse mecanisme unse de ulei Aici, schimbul facut ca mai sus, pare a prezenta un avantaj. Repet, pentru maniaci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Buna treaba ! In concluzie, probabil nu o sa fac eu asa, dar pentru cei maniaci, schimbul de ulei se face in doua etape: 1. 2,5 L fara cartus; 2. o tura de 10 minute pentru amestecat bine cu cei 0,9 reziduali; 3. Schimb "adevarat" 2,8 L cu filtru ! 4. Matematica mea zice ca mai raman 0,16 L ulei vechi rezidual. Dezavantaj: 6 L in loc de 3 la schimb Cat despre aspectul calitativ (faza cu pilitura de fier); cred ca exact asta ramane printre "dinti" ... este efectul de strecuratoare - in baie o sa se scurga uleiul filtrat de diverse mecanisme unse de ulei Aici, schimbul facut ca mai sus, pare a prezenta un avantaj. Repet, pentru maniaci ! INDIFERENT DE CATE TURE BAGI TOT O SA RAMANA ULEI VECHI MOTOR, trebuie sa faci cam 10 schimburi consecutive ca sa ai numai ulei curat in el. Asa ca renunta la teoriile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) 100 ml ulei ramas in motor amestecat cu 2700 ml nou = 2800 ml nou fara discutii . Editat Mai 27, 2009 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 In realitate, daca lasi uleiul sa se scurga cateva ore, motocicleta fiind pe cricul lateral, o iasa/intre mai mult ulei decat scrie in manual. Am patit-o eu acum o saptamana cand, nereusind sa dau jos filtrul (era si 10 noaptea), am lasat-o pana a doua zi cand m-am dus si am cumparat o cheie cu banda de otel. A inghitit mai bine de 3L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Ati gasit vreunul din voi suport pentru topcase pt fz6 (original sau nu) ??? M-ar interesa un pret pentru ca n-am gasit nicio informatie, pe nici un site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 Pe SDS l-am vazut cu topcase, daca nu ma insel are si coburi... GIVI parca. Da-i un PM si te lamureste el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.