Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

stiti din ce material sunt discurile la FZS (as zice ca otel inoxidabil dar vreau sa fiu sigur)?

Da, ai ghicit sau stiai bine. Duritate 35 HRC ceva pana pe la 600 de grade celsius poate duce (parca, daca imi mai aduc bine aminte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

m-am decis pana la urma la placute OEM de la Yamaha Militari 136 RON setul pt spate, organice soft.

daca mai are cineva nevoie, pun si celelalte optiuni

-Ferodo Platinum organice ~100 RON

-SBS Street , ceramice ~ 96 RON

-Gold Fren AD , sinter ~90 RON sau S3 , sinter race 96 RON

-Nissin 150 RON

 

stiti din ce material sunt discurile la FZS (as zice ca otel inoxidabil dar vreau sa fiu sigur)?

 

Unde e Yamaha Militari ? Cumva sunt cei de pe soseaua de centura ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia Ferodo Platinum. Nu mananca deloc discurile, nu scartaie si faci si o economie. :D

 

aici ai dreptate, cu uzatul discurilor. cu zgomotul, nu sunt 100% convins (e drept vorbesc "din carti") dar multiplele critici aparute pe forumuri + compozitia cu grad ridicat de fier si grafit e o posibila cauza pt asta.

ai avut montate ferodo? sunt interesat daca ai avut parte de vreo chitaiala pe vreme rece , adica sub 10-15 grade.

 

Ferodo se lauda ca Platinum au echivalentul de abrazivitate al EBC HH. HH e maximul de abrazivitate si exact de asta am mers pe OEM: nu vreau ca spatele sa se blocheze imediat ce se descarca. si in plus...daca sunt OEM, cred ca producatorul le-a nimerit cel mai aproape.

 

multumesc de sfaturi!

 

@Metal Hart: te vad in numarul de Iunie? frumoase poze ai

 

ps: pe fata mi-am luat un set de EBC HH. revin cu comentarii dupa ce le tocesc putin.

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal !

 

Unde fac si eu o revizie serioasa unui FZ6S: Motodynamics, Dual Tours sau un mecanic independent ?

 

10x,

Vane

 

 

Vrei sa schimbi si pe la ea eventualele piese sau consumabile sau doar sa se uite la ea si sa iti spuna de ce ai nevoie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Estimat KM reali;

2. Revizia de 1000 Km;

3. "Supliment de revizie" :unsure: datorat vechimii de 4 ani si Km reali;

4. Reparat starter;

5. Ce-o mai fi...

Sigur trebuie schimbate consumabilele, piese posibil nu, eventual reglaje...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai chestii mici de facut, gen ulei, filtre & shit, apeleaza cu incredere la fortele proprii, nu e greu, daca nu, ti-l recomand pe Florin-V si pe langa faptul ca o sa-ti faca treaba buna, o sa-ti mai dea si niste sfaturi despre motoreta. In schimb, daca vrei ceva mai complex, recomand serviceul de la My Moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai chestii mici de facut, gen ulei, filtre & shit, apeleaza cu incredere la fortele proprii, nu e greu, daca nu, ti-l recomand pe Florin-V si pe langa faptul ca o sa-ti faca treaba buna, o sa-ti mai dea si niste sfaturi despre motoreta. In schimb, daca vrei ceva mai complex, recomand serviceul de la My Moto.

 

Multumesc, am vorbit cu el si o sa-l duc la yamaha otopeni sa-i verifice km reali (calculatorul de bord)

Pentru restul mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in plus...daca sunt OEM, cred ca producatorul le-a nimerit cel mai aproape.

 

un articol mai vechi, comparatie intre placute de frana aici

dupa ce-am l-am citit, parca ma simt mai bine cu alegerea facuta :unsure:

 

sambata vine careva pe AMCkart, iar duminica aveti careva chef de iesit la o tura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quantity

Total amount

3.4 L (2.99 Imp qt, 3.59 US qt)

Without oil filter cartridge

replacement

2.5 L (2.20 Imp qt, 2.64 US qt)

With oil filter cartridge

replacement

2.8 L (2.47 Imp qt, 2.96 US qt)

 

Cum se interpreteaza cifrele de mai sus (referitor la cantitatea de ulei din carter) ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quantity

Total amount

3.4 L (2.99 Imp qt, 3.59 US qt)

Without oil filter cartridge

replacement

2.5 L (2.20 Imp qt, 2.64 US qt)

With oil filter cartridge

replacement

2.8 L (2.47 Imp qt, 2.96 US qt)

 

Cum se interpreteaza cifrele de mai sus (referitor la cantitatea de ulei din carter) ? :)

adica daca desfaci motorul, tre sa pui apoi 3.4 l de ulei.

 

daca schimbi uleiul fara sa schimbi si filtrul pui 2.5 l.

daca schimbi si filtrul (cel mai probabil) bagi 2.8 l.

 

datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?!

 

Nu cred, dar si-au dat seama ca daca bagi doar 2.7 l de ulei, dupa vreo 3-4000 km incepe sa se aprinda becul, si mai trebuie completare. Teoretic, orice motor manaca cam 50 ml de ulei la mia de kilometri, deci nu-i bai daca mai scapi 100 ml in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica daca desfaci motorul, tre sa pui apoi 3.4 l de ulei.

 

daca schimbi uleiul fara sa schimbi si filtrul pui 2.5 l.

daca schimbi si filtrul (cel mai probabil) bagi 2.8 l.

 

datele sunt pt FZ6? la a mea, FZS intra 2.7 l ulei. sa inteleg ca au marit baia?!

 

Da, pt FZ6.

 

BTW: Asta-i o mica nenorocire ... 0.6 l din uleiul vechi raman in motor dupa schimb ? Poate chiar cei cu pilitura !?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pt FZ6.

 

BTW: Asta-i o mica nenorocire ... 0.6 l din uleiul vechi raman in motor dupa schimb ? Poate chiar cei cu pilitura !?!

 

Nu au cum sa ramana ce de aceea ai filtru de ulei. Uleiul circula permanent in timp ce motorul este pornit iar particulele de fier rezultate in urma frecarii raman in filtru. Iar pilitura de care zici nu te gandi ca este span ca la strung sunt fire de metal de cativa microni. Eu unul mai folosesc la baia de ulei un buson cu magnet, dar la fiecare schimb nu am observat cu ochiul liber nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde cei 0.6 litri in plus ?

 

intre nivelul minim al carterului si gura de scurgere (care e pe lateral) e o mica distanta in care ramane ceva ulei vechi.

apoi, ambreiajul se unge tot cu uleiul de motor deci si acolo mai ramane ceva.

plus ce ramane pe fata interioara a blocului motor (minimal ce-i drept, dar se aduna).

 

daca vrei sa fii mai catolic decat papa :), cred ca poti culca mobra pe partea cu gura de scurgere si ridica de spate pana cand gura de scurgere devine punctul minim al intreg blocului motor.

 

suruburi de baie cu magnet gasesti pe Louis, la vreo 5 E. dar din cate stiu, cam tot ce e din 2000 incoace are asa ceva. cel mai sigur, cand schimbi uleiul, vezi daca tine o piulita.

 

ps: sensei are ultimul cuvant (sau carata) de spus :D)

Editat de cojo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sensei, in primul rand lamureste-ne sub aspect cantitativ: de unde cei 0.6 litri in plus ?

 

 

Nu sunt in plus. La costructia motorului acesta este uscat si se cere putin mai mult ulei la primul plin de ulei.

Ulei ramane sub forma de pelicula (asta este rolul lui, sa fie tampon intre piesele in miscare dar are rol si de lichid de racire) pe orice piesa din motor fara a se mai putea scurge prin buson, la fel cum nu poti scurge un bidon de ulei, tot ramane ulei pe el indiferent de perioada de scurgere.

De aceea la o reparatie capitala se cere o cantitate mai mare de ulei.

De ce crezi ca dupa 10 minute de mers uleiul nou nu mai are aceeasi culoare, din simplul fapt ca se amesteca cu cel ramas.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba ! :D

 

In concluzie, probabil nu o sa fac eu asa, dar pentru cei maniaci, schimbul de ulei se face in doua etape:

1. 2,5 L fara cartus;

2. o tura de 10 minute pentru amestecat bine cu cei 0,9 reziduali;

3. Schimb "adevarat" 2,8 L cu filtru !

4. Matematica mea zice ca mai raman 0,16 L ulei vechi rezidual.

 

Dezavantaj: 6 L in loc de 3 la schimb :drink:

 

Cat despre aspectul calitativ (faza cu pilitura de fier); cred ca exact asta ramane printre "dinti" ... este efectul de strecuratoare - in baie o sa se scurga uleiul filtrat de diverse mecanisme unse de ulei :)

 

Aici, schimbul facut ca mai sus, pare a prezenta un avantaj. Repet, pentru maniaci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna treaba ! :D

 

In concluzie, probabil nu o sa fac eu asa, dar pentru cei maniaci, schimbul de ulei se face in doua etape:

1. 2,5 L fara cartus;

2. o tura de 10 minute pentru amestecat bine cu cei 0,9 reziduali;

3. Schimb "adevarat" 2,8 L cu filtru !

4. Matematica mea zice ca mai raman 0,16 L ulei vechi rezidual.

 

Dezavantaj: 6 L in loc de 3 la schimb :drink:

 

Cat despre aspectul calitativ (faza cu pilitura de fier); cred ca exact asta ramane printre "dinti" ... este efectul de strecuratoare - in baie o sa se scurga uleiul filtrat de diverse mecanisme unse de ulei :)

 

Aici, schimbul facut ca mai sus, pare a prezenta un avantaj. Repet, pentru maniaci !

 

INDIFERENT DE CATE TURE BAGI TOT O SA RAMANA ULEI VECHI MOTOR, trebuie sa faci cam 10 schimburi consecutive ca sa ai numai ulei curat in el. Asa ca renunta la teoriile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In realitate, daca lasi uleiul sa se scurga cateva ore, motocicleta fiind pe cricul lateral, o iasa/intre mai mult ulei decat scrie in manual. Am patit-o eu acum o saptamana cand, nereusind sa dau jos filtrul (era si 10 noaptea), am lasat-o pana a doua zi cand m-am dus si am cumparat o cheie cu banda de otel. A inghitit mai bine de 3L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe SDS l-am vazut cu topcase, daca nu ma insel are si coburi... GIVI parca. Da-i un PM si te lamureste el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...