Florin Daniel Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Pai ai putea sa incerci Motul 10W40 semisintetic sau full sintetic. Depinde de bugetul tau. Daca schimbi si filtrul de ulei, o sa-ti intre cam 3 L de ulei, daca schimbi doar uleiul fara filtru, iti intra cam 2,8 L. Bah ai inebunit !!!!!! Cum sa bagi semisintetic la un motor de 14 000 de ture???? il dai draku intr-un an. Nenea baloo (omu cu tobele mivv) iti intra 2,5 litri fara filtru si 2,800 cu filtru..asa scrie la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 un bidon de 1L are de fapt 900ml deci 3L daia de 900ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 un bidon de 1L are de fapt 900ml deci 3L daia de 900ml Altu cu care umbla cu bagheta magica ......Bre tu stii ce zici aici ???? Gradatia bidonului se termina la 0,900 dar peste gradatie mai ai in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Am o yamaha Fz6n 2004 si as vrea sa-i schimb uleiul. Imi poate spune careva cat ulei intra si ce fel de ulei sa pun??? Ms anticipat Si in completare la ceea ce zicea Florin_V: la carte scrie 10W30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 la cati km schimbati de obicei uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 la cati km schimbati de obicei uleiul ? Eu il schimb la 5000 km si folosesc Motul 300 v ester 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 la cati km schimbati de obicei uleiul ? la mine la carte scrie ca se schimba la 10 000, iar filtru la 20 000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Si in completare la ceea ce zicea Florin_V: la carte scrie 10W30. Nu, te inseli, producatorul recomanda incepand de la 10w30 pana la 20w50. Uleiul folosit depinde de clima pe care o ai in tara ta, iar pentru zona noastra 10w40 este uleiul ce mai folosit. Aveti mai jos o copie a manualului in care zice si cantitatea folosita si tipului uleiului. Mesaj completat un bidon de 1L are de fapt 900ml deci 3L daia de 900ml PS. ceea ce zici tu este valabil pentru antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Nu, te inseli, producatorul recomanda incepand de la 10w30 pana la 20w50. Uleiul folosit depinde de clima pe care o ai in tara ta, iar pentru zona noastra 10w40 este uleiul ce mai folosit.Aveti mai jos o copie a manualului in care zice si cantitatea folosita si tipului uleiului. PS. ceea ce zici tu este valabil pentru antigel. ca sa nu zici ca nu stiu ce scrie in manual. take a look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 la mine la carte scrie ca se schimba la 10 000, iar filtru la 20 000 km. da, dar cred ca ar fi bine pe la 5000 km schimbat uleiul. am impresia ca si praful influenteaza calitatea uleiului din motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 da, dar cred ca ar fi bine pe la 5000 km schimbat uleiul. am impresia ca si praful influenteaza calitatea uleiului din motor daca iti intra praf in motor, eu zic ca nu e bine deloc. Oricum eu nu il schimb nici la 10 000 cum zice cartea nici la 5000, ci undeva la 7-8000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 daca mergi cu busonul de la ulei desfacut intra si muste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) ca sa nu zici ca nu stiu ce scrie in manual. take a look Tu ai manualul pentru US, in imagine fiind prezenta greautatea modelului californian. La americani totul este mai simplu iar reviziile sunt mai ceva mai dese. Nu stiu exact cum este la FZ6 dar la R1, in SUA reviziile se fac la 4000 mile vs 10000 km in EU. Motocicleta merge si cu 10W30 dar respectiva greutate este gandita pentru zone cu temperaturi relativ scazute. In RO se foloseste 10W40. Eu pe FZ6 am 10W40 iar pe R1 20W50, urmand sa trec pe 10W40 pentru toamna. Oricum, cand vine vorba de ulei, conteaza imens modul de exploatare. Daca mergi tare sau in Bucuresti, uleiul acela nu o sa reziste 10000 km. Editat August 26, 2009 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 bre eu n-am mai schimbat uleiul la fzn pana acum, ce tre facut? desfac surubul de langa filtru de scurgere a uleiului si apoi schimb filtrul, altceva? mai tre tinut cont de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Da. Sa nu dea naiba si sa strangi surubul de scurgere la cat scrie in manualul de service, adica 45 NM, ca spargi baia de ulei. 25 NM ajung, poate nici atat. Si vezi sa fie NM nu lbf*ft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 il strang la limita nesimtirii newton mano hand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Apropo de intretinere. La FZ6-S al meu nu i-am schimbat inca filtrul de aer ca era nou cand l-am achizitionat (sau cel putin asa parea). In manual am vazut ca se schimba (recomandat) la 19000 de km. La toate pe care le-am avut inainte il schimbam la maxim 8-9000. Asta-i mai cu mot???? Vreau pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) ca sa nu zici ca nu stiu ce scrie in manual. take a look Zircon ti a spus bine, chiar foarte bine. Editat August 26, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 In RO nici un filtru nu te tine cat scrie in manual. Deh, tara "curata". Te poti astepta sa reziste cam jumatate, mai mult daca il cureti periodic cu aer comprimat. Personal, as pune tot un filtru OEM, cele aftermarket fiind mult prea permisive. Pipecross-ul de pe FZ6 este o dezamagire iar motocicleta a inceput sa pacane rau pe decelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 bre dar o solutie de curatat soroabele de oxizi estem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_D Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 (editat) Zircon ti a spus bine, chiar foarte bine. In fine ... s-o lasam balta, ca discutii pe aceeasi tema cu finaluri incerte sunt pe toate forumurile. Caracteristica uleiului (SAE xxWyy) este aceeasi indiferent de continent. Fiecare pune ce vrea in mobra lui, chiar si ulei de gatit cu bere . Bafta-n trafic, mai ales la voi in B Editat August 26, 2009 de Horia_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 daca iti intra praf in motor, eu zic ca nu e bine deloc. este posibil sa intre praf in motor si in rezervor din buzunar Mesaj completat le: sau portofel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex The Ripper Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 este posibil sa intre praf in motor si in rezervor din buzunar le: sau portofel pentru cazurile in care ai praf in motor sau motorul praf, sau in rezervor, zic sa mergi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 data trecuta nu am schimbat filtrul de ulei; sa vezi ce ma voi chinui... stiti cu ce vopsea sa imi dau pe tevile de esapament ? vopsea rezistenta la temperatura, la sprei o fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 data trecuta nu am schimbat filtrul de ulei; sa vezi ce ma voi chinui...stiti cu ce vopsea sa imi dau pe tevile de esapament ? vopsea rezistenta la temperatura, la sprei o fi ? da, argintie si neagra ambalate la spray de 300 ml. gasesti la praktiher sau cum pana mea se scrie. Se numeste vopsea termorezistenta si tine pana la 300 grade C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.