crissim Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Sal.Am o Yamaha yz 400 careia i-am facut motorul(piston, chiuloasa,biela,lant,etc)si nu porneste la pedala.Trasa porneste foarte usor si merge bine.Bujia este un gri albicios.la punct l-am pus cain fotografia de mai jos.Nu stiu ce sa-i mai fac de 2 luni ma chinui cu ia si nu-i mai dau de cap.Poate gasesc pe cine va sa-mi dea vreo idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 trasa...? de ce nu impinsa...?e ciudat...cauta cartea de servis... vezi ce scrie...e cel mai sfant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 De obicei, la mare parte din motoarele la care am umblat eu, liniile de la axele cu came sunt alinitiate intre ele si deasemenea sunt aliniate cu chiuloasa, fiind si asta un reper. Din pacate nu se deschide poza si nu reusesc sa vad mai exact ce ai acolo. Oricum, ca sa fi sigur ca cele doua axe sunt aliniate, invante motorul usor in sensul in care se invarte cand porneste si vezi ca supapele de admisie (cele dinspre carburator) sa fie inca deschise cand cele de evacuare incep sa se deschida. Practic, exista un moment in care ambele sunt intredeschise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 6, 2010 Autor Share Postat Iunie 6, 2010 Am observat ca bujia si cotul de la evacuare sunt prea deschise la culoare(un alb murdar).Am verificat carburatorul,toate sunt bune dar nu reusesc sa-i inbunatatesc amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Abea acum am reusit sa vad poza. Initial inainte de a reusi sa o deschid am crezut ca liniile alea verzi care le-ai trasat tu pe poza sunt paralele cu reperele. Totusi, deschizand poza imediat am sesizat ca punctele de reper nu sunt bine. Un punct e pe zala, unul e intre zale. Iaca o poza de pe net gasita in 10 secunde. Ca sa ma asigur ca e bine, de obicei eu numar zalele dintre repere.... Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 scuze am gresit fotografiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 manual YZ426 manual WR400 pentru yz de 400 nu am gasit Yamaha ofera la motocicletele de competitie un fel de manual de utilizator cu manual de service (all-in-one) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 Multumesc la toata lumea,sper sa-i dau de cap cat mai repede Mesaj completat Si o fotografie cu camele.Azi am desfacut iar dar mise pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Multumesc la toata lumea,sper sa-i dau de cap cat mai repede Mesaj completat Si o fotografie cu camele.Azi am desfacut iar dar mise pare ok daca pistonul ii la PMS distributia este pusa ok... inainte sa desfaci motorul il porneai usor? la motoarele in 4t cu decompresor manual tre` sa dai ceva pedala pana inveti sa-l pornesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 8, 2010 Autor Share Postat Iunie 8, 2010 Sal.Arborele e pe semn.Si cu pornitul .....e a treia motocicleta fara electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Poate ar trebui sa verifici din nou etanseitatea supapelor. Daca zici ca ai incercat in mai multe feluri cu distributia poate ca a lovit pistonul in supape. Nu stiu exact cu e motorul tau, nu am desfacut niciunul pana acum, dar recent m-am confruntat cu aceiasi problema. Nu pornea decat impins, cu toate ca avea si automat. E deajuns doar sa fie usor atinse astfel incat sa nu mai inchida bine supapele si ai astfel de rezultate. Poti exclude sau nu problema carburatiei prin introducerea de benzina direct in cilindru, fie pe la bujie fie prin carburator. Pana acuma eu nu am intalnit motor care sa nu porneasca cu benzina in cilindru. P.S. Pui degetul in locul bujie si dai la pedala. O sa iti dai seama daca sunt ok supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 8, 2010 Autor Share Postat Iunie 8, 2010 Chiuloasa a fost facuta si la punct am pus-o o singura data ca in ultimele foto,si are o compresie de abia dau la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Jocul la supape l-ai verificat? Am un prieten ce are o Kawa Tengai de prin 80 si nu pornea la buton nici sa-l bati, doar impins. I-am verificat jocul la supape si nu intra nici lera de 0.05mm, dupa ce i-a facut jocul numa` ii aratai degetul si pornea. Ce moto ai mai avut fara electromotor? 2t sau 4t? yzul 400 are motor cu raport de comprimare mare 12.5 asta in cazul in care este standard si poate sa aiba raport de comprimare si 13.5 in cazul in care a fost pus un piston corespunzator si nu este chiar usor de pornit daca nu stii sa "lucrezi" cu decompresorul cum trebuie. Am vazut ca ai avut Husqw te 610, din cate stiu 610le are decompresor automat. chiar daca ar avea decompresor manual are raport de comprimare mic(10:1) fata de yz/wr si poti sa dai la pedala fara sa tragi decompresorul. Mesaj completat Chiuloasa a fost facuta si la punct am pus-o o singura data ca in ultimele foto,si are o compresie de abia dau la pedala Nu tre` sa-i dai la pedala sa-ti rupi piciorul. In momentul in care pistonul urca spre PMS pe faza de comprimare tragi decompresorul si apesi pedala 2-3cm pe urma dai drumu` la decompresor si-i dai pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissim Postat Iunie 8, 2010 Autor Share Postat Iunie 8, 2010 Ideia era ca are compresie buna nu ca dau greu la pedala,stiu sa pornesc o motocicleta cu decompresor la mana.O sa mai fac o proba cu carburatia,cred ca ia ma omoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 daca bujia e albicioasa sigur e vreo problema de carburatie, etansetate. tre ai amestecul mai bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.