mas oyama Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 (editat) in tema descrisa mai sus, am intilnit niste probleme.. in speranta sa am o frina mai buna fata (adica siguranta mai buna)m-am gindit sa pun pe rus frina pe disc, am luat discul cu etrierul si levierul cu pompa..., tot de pe un nipru care a fost modificat, si care se zice ca a fost de pe IJ(ma rog io nu am auzit de sovietica cu frina pe disc , in stare ei originala)oricum la om a functionat frina. am dat gaurii in janta, dupa gaurile discului, pe capatul celalat am facut o placuta circulara pina la care ajunge suruburile care trece prin jeanta pentru o mai buna echilibrare, le-am stins in cruce sa nu traga una mai tare si una nu, o montez si ce sa vezi ondulaturi de toata frumusetea, cred ca am dat-o jos si am pus-o sus, si am reglat si futut pe ea de mi-au amortit bratele si nervi. intr-un final am pus janta sus si am invirtit, in locul unde discul se bloca am destrins in capatul opus, sau am strins nici nu mai stiu, ideea e ca am reusit sa scot cam 95% centrare, da tot agata. prin ce modalitate as mai putea regla , centra frina asta?. discul nu e deformat, placutele sunt uniform mincate. si ar fi legat ceva si de furca si anume: furca e pe aer(aer ulei si arc),si e ruginita la partea de jos a bratului care pliaza in fura, intrebare? are rost sa schimb semeringurile in stare in care e ea?, sau tre s-o cromez(sau so vopsesc ar fi mai rapid da nu stiu daca tine vopseaua)? cind apas pe ea in jos din inertie ea ar trebui sa revina inapoi da nu se intimpla lucru asta, si sunt cam nedumerit, e adevarat ca nipru e un motor greu da cealata originla si-a facut treaba. treaba este ca nu au avut nici ulei in ele cind le-am luat, aer nu tinea ca erau duse semeringurile.... sugesti sfaturi sunteti fiecare bine veniti!!!!!!!!!! Editat Iulie 21, 2006 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 in tema descrisa mai sus, am intilnit niste probleme.. in speranta sa am o frina mai buna fata (adica siguranta mai buna)m-am gindit sa pun pe rus frina pe disc, am luat discul cu etrierul si levierul cu pompa..., tot de pe un nipru care a fost modificat, si care se zice ca a fost de pe IJ(ma rog io nu am auzit de sovietica cu frina pe disc , in stare ei originala)oricum la om a functionat frina. am dat gaurii in janta, dupa gaurile discului, pe capatul celalat am facut o placuta circulara pina la care ajunge suruburile care trece prin jeanta pentru o mai buna echilibrare, le-am stins in cruce sa nu traga una mai tare si una nu, o montez si ce sa vezi ondulaturi de toata frumusetea, cred ca am dat-o jos si am pus-o sus, si am reglat si futut pe ea de mi-au amortit bratele si nervi. intr-un final am pus janta sus si am invirtit, in locul unde discul se bloca am destrins in capatul opus, sau am strins nici nu mai stiu, ideea e ca am reusit sa scot cam 95% centrare, da tot agata. prin ce modalitate as mai putea regla , centra frina asta?. discul nu e deformat, placutele sunt uniform mincate. si ar fi legat ceva si de furca si anume: furca e pe aer(aer ulei si arc),si e ruginita la partea de jos a bratului care pliaza in fura, intrebare? are rost sa schimb semeringurile in stare in care e ea?, sau tre s-o cromez(sau so vopsesc ar fi mai rapid da nu stiu daca tine vopseaua)? cind apas pe ea in jos din inertie ea ar trebui sa revina inapoi da nu se intimpla lucru asta, si sunt cam nedumerit, e adevarat ca nipru e un motor greu da cealata originla si-a facut treaba. treaba este ca nu au avut nici ulei in ele cind le-am luat, aer nu tinea ca erau duse semeringurile.... sugesti sfaturi sunteti fiecare bine veniti!!!!!!!!!! Cu discul ,tre sa-i faci un "suport"un disc mai gros cu umar de asezare pe care sa-l prinzi de roata si care sa nu se deformeze la strangere iar pe acel suport CENTRAT (eventual pe strung) sa prinzi discul. Cu furca tre sa o demontezi sa o slefuiesti bine bine iar daca nu are "pete" dupa slefuire poti sa cumperi semeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 23, 2006 Autor Share Postat Iulie 23, 2006 voi face o incercare! slefuirea pot so fac cu jmirghel mai dur, cu peria de sirma, de aceea circulara pe flex? sau sa frec manual cun jmirghel foarte fin (120/150)? semeringurile mi le-a trimis omu, ca mi-a spus ca vor trebuii schimbate! da cum le desfac? sa incerc cu o cheii fixa sa le desfac la partea de sus? da cum scot afara bratul care pliaza? dami niste detalii de dezmembrare! te rog io mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 voi face o incercare! slefuirea pot so fac cu jmirghel mai dur, cu peria de sirma, de aceea circulara pe flex? sau sa frec manual cun jmirghel foarte fin (120/150)? semeringurile mi le-a trimis omu, ca mi-a spus ca vor trebuii schimbate! da cum le desfac? sa incerc cu o cheii fixa sa le desfac la partea de sus? da cum scot afara bratul care pliaza? dami niste detalii de dezmembrare! te rog io mult!! Vezi in partea de jos in pahar mai este un surub de obicei cu imbus si daca-l desfaci pe ala iese si telescopul din pahar ai grija ca tre o scula speciala ca sa tii contra pe dinauntrul tijei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 23, 2006 Autor Share Postat Iulie 23, 2006 piulita de care zici tu la partea de jos a paharului, la unul din telescoape cind am incercat sa desurubez piulita sa invirtit odata cu bratul de sus al telescopului, pe cind la celalalt telescop,nu am reusit sa-l invirt. e ciudat totusi, nu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 23, 2006 Share Postat Iulie 23, 2006 piulita de care zici tu la partea de jos a paharului, la unul din telescoape cind am incercat sa desurubez piulita sa invirtit odata cu bratul de sus al telescopului, pe cind la celalalt telescop,nu am reusit sa-l invirt. e ciudat totusi, nu!! Vezi ca nu e chiar simplu suroabele alea sunt date cu Loctite ca sa nu se desfaca asa ca ai grija sa nu ramai cu ele nedesfacute si apoi sa nici insuruba sa nu mai poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta uNDE ASTA FRATE aPASULE? ZI SI NOUA CA SA STIM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta si eu sint intreesat de locatia asta cu piese atit de ieftine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 24, 2006 Autor Share Postat Iulie 24, 2006 m-da !!! e cam complicata treaba daca nu ai desfacut macar o data sa vezi ,sa intiparesti ce e acolo cum vine , una alta.... maine daca merge treaba bine vor ajunge pe mina unui mecanic, si poate impreuna cu el (daca am timp) voi analiza situatia cind le va desface el.mecanicul spuse ca daca sunt de pe IJ originale atunci o sa trebuiasca presa cind le voi monta la loc, oricum voi vedea maine! apasu 77! asai ai dreptate!, da daca ar fi una buna la bani aceea chiar nu m-as fi bagat la avioane, numa eu stiu citi nervi mi-am omorit cu centratul discului. ironia e ca tot de pe o roata de nipru vine, cu tot cu telescop si pompa si etrier, pina si jugurile(arbori), nu stiu cum la respectivu a functionat si la mine nu! o scot eu cumva la capt de nu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.