Sari la conținut

Frina Pe Disc Adaptata La Nipru


Postări Recomandate

in tema descrisa mai sus, am intilnit niste probleme..

in speranta sa am o frina mai buna fata (adica siguranta mai buna)m-am gindit sa pun pe rus frina pe disc, am luat discul cu etrierul si levierul cu pompa..., tot de pe un nipru care a fost modificat, si care se zice ca a fost de pe IJ(ma rog io nu am auzit de sovietica cu frina pe disc , in stare ei originala)oricum la om a functionat frina.

am dat gaurii in janta, dupa gaurile discului, pe capatul celalat am facut o placuta circulara pina la care ajunge suruburile care trece prin jeanta pentru o mai buna echilibrare, le-am stins in cruce sa nu traga una mai tare si una nu, o montez si ce sa vezi ondulaturi de toata frumusetea, cred ca am dat-o jos si am pus-o sus, si am reglat si futut pe ea de mi-au amortit bratele si nervi.

intr-un final am pus janta sus si am invirtit, in locul unde discul se bloca am destrins in capatul opus, sau am strins nici nu mai stiu, ideea e ca am reusit sa scot cam 95% centrare, da tot agata.

 

prin ce modalitate as mai putea regla , centra frina asta?.

discul nu e deformat, placutele sunt uniform mincate.

 

si ar fi legat ceva si de furca si anume:

 

furca e pe aer(aer ulei si arc),si e ruginita la partea de jos a bratului care pliaza in fura, intrebare?

are rost sa schimb semeringurile in stare in care e ea?, sau tre s-o cromez(sau so vopsesc ar fi mai rapid da nu stiu daca tine vopseaua)?

 

cind apas pe ea in jos din inertie ea ar trebui sa revina inapoi da nu se intimpla lucru asta, si sunt cam nedumerit, e adevarat ca nipru e un motor greu da cealata originla si-a facut treaba.

 

treaba este ca nu au avut nici ulei in ele cind le-am luat, aer nu tinea ca erau duse semeringurile....

 

sugesti sfaturi sunteti fiecare bine veniti!!!!!!!!!!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tema descrisa mai sus, am intilnit niste probleme..

in speranta sa am o frina mai buna fata (adica siguranta mai buna)m-am gindit sa pun pe rus frina pe disc, am luat discul cu etrierul si levierul cu pompa..., tot de pe un nipru care a fost modificat, si care se zice ca a fost de pe IJ(ma rog io nu am auzit de sovietica cu frina pe disc , in stare ei originala)oricum la om a functionat frina.

am dat gaurii in janta, dupa gaurile discului, pe capatul celalat am facut o placuta circulara pina la care ajunge suruburile care trece prin jeanta pentru o mai buna echilibrare, le-am stins in cruce sa nu traga una mai tare si una nu, o montez si ce sa vezi ondulaturi de toata frumusetea, cred ca am dat-o jos si am pus-o sus, si am reglat si futut pe ea de mi-au amortit bratele si nervi.

intr-un final am pus janta sus si am invirtit, in locul unde discul se bloca am destrins in capatul opus, sau am strins nici nu mai stiu, ideea e ca am reusit sa scot cam 95% centrare, da tot agata.

 

prin ce modalitate as mai putea regla , centra frina asta?.

discul nu e deformat, placutele sunt uniform mincate.

 

si ar fi legat ceva si de furca si anume:

 

furca e pe aer(aer ulei si arc),si e ruginita la partea de jos a bratului care pliaza in fura, intrebare?

are rost sa schimb semeringurile in stare in care e ea?, sau tre s-o cromez(sau so vopsesc ar fi mai rapid da nu stiu daca tine vopseaua)?

 

cind apas pe ea in jos din inertie ea ar trebui sa revina inapoi da nu se intimpla lucru asta, si sunt cam nedumerit, e adevarat ca nipru e un motor greu da cealata originla si-a facut treaba.

 

treaba este ca nu au avut nici ulei in ele cind le-am luat, aer nu tinea ca erau duse semeringurile....

 

sugesti sfaturi sunteti fiecare bine veniti!!!!!!!!!!

Cu discul ,tre sa-i faci un "suport"un disc mai gros cu umar de asezare pe care sa-l prinzi de roata si care sa nu se deformeze la strangere iar pe acel suport CENTRAT (eventual pe strung) sa prinzi discul. Cu furca tre sa o demontezi sa o slefuiesti bine bine iar daca nu are "pete" dupa slefuire poti sa cumperi semeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi face o incercare!

slefuirea pot so fac cu jmirghel mai dur, cu peria de sirma, de aceea circulara pe flex?

sau sa frec manual cun jmirghel foarte fin (120/150)?

semeringurile mi le-a trimis omu, ca mi-a spus ca vor trebuii schimbate!

da cum le desfac?

sa incerc cu o cheii fixa sa le desfac la partea de sus?

da cum scot afara bratul care pliaza? dami niste detalii de dezmembrare!

te rog io mult!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi face o incercare!

slefuirea pot so fac cu jmirghel mai dur, cu peria de sirma, de aceea circulara pe flex?

sau sa frec manual cun jmirghel foarte fin (120/150)?

semeringurile mi le-a trimis omu, ca mi-a spus ca vor trebuii schimbate!

da cum le desfac?

sa incerc cu o cheii fixa sa le desfac la partea de sus?

da cum scot afara bratul care pliaza? dami niste detalii de dezmembrare!

te rog io mult!!

Vezi in partea de jos in pahar mai este un surub de obicei cu imbus si daca-l desfaci pe ala iese si telescopul din pahar ai grija ca tre o scula speciala ca sa tii contra pe dinauntrul tijei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piulita de care zici tu la partea de jos a paharului, la unul din telescoape cind am incercat sa desurubez piulita sa invirtit odata cu bratul de sus al telescopului, pe cind la celalalt telescop,nu am reusit sa-l invirt.

e ciudat totusi, nu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piulita de care zici tu la partea de jos a paharului, la unul din telescoape cind am incercat sa desurubez piulita sa invirtit odata cu bratul de sus al telescopului, pe cind la celalalt telescop,nu am reusit sa-l invirt.

e ciudat totusi, nu!!

Vezi ca nu e chiar simplu suroabele alea sunt date cu Loctite ca sa nu se desfaca asa ca ai grija sa nu ramai cu ele nedesfacute si apoi sa nici insuruba sa nu mai poti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta

uNDE ASTA FRATE aPASULE? ZI SI NOUA CA SA STIM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata bataia asta de cap o faceai cu maxim 100 euro si nu mai aveai probleme.Sunt desmembrari moto ...cumperi o furca cu tot cu roata si frina pompa si comenzi si scapi de toate belelele care le poate face asta

 

si eu sint intreesat de locatia asta cu piese atit de ieftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-da !!!

e cam complicata treaba daca nu ai desfacut macar o data sa vezi ,sa intiparesti ce e acolo cum vine , una alta....

maine daca merge treaba bine vor ajunge pe mina unui mecanic, si poate impreuna cu el (daca am timp) voi analiza situatia cind le va desface el.mecanicul spuse ca daca sunt de pe IJ originale atunci o sa trebuiasca presa cind le voi monta la loc, oricum voi vedea maine!

 

apasu 77!

asai ai dreptate!, da daca ar fi una buna la bani aceea chiar nu m-as fi bagat la avioane, numa eu stiu citi nervi :banana: mi-am omorit cu centratul discului.

ironia e ca tot de pe o roata de nipru vine, cu tot cu telescop si pompa si etrier, pina si jugurile(arbori), nu stiu cum la respectivu a functionat si la mine nu!

o scot eu cumva la capt de nu!! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...