Sari la conținut

roata infranata


Postări Recomandate

salut!am facut pana si am fost nevoit sa desfac etrierul pentru a scoate roata.cand am incercat sa il pun la loc am observat ca nu mai intra etrierul pe disc.cu ceva chin am reusit sa il pun.se pare ca pistonasul nu mai vrea sa revina in pozitia initiala.lichidul din borcanel e la buza inferioara a "hubloului".cum rezolv situatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!am facut pana si am fost nevoit sa desfac etrierul pentru a scoate roata.cand am incercat sa il pun la loc am observat ca nu mai intra etrierul pe disc.cu ceva chin am reusit sa il pun.se pare ca pistonasul nu mai vrea sa revina in pozitia initiala.lichidul din borcanel e la buza inferioara a "hubloului".cum rezolv situatia?

mergi cu ea la cineva care "pricepe" un pic de mecanica! faci mari prostii umblind la sist de frana fara sa stii ce implica asta.

ai mare grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompeaza de citeva ori la levier si pistoanele o sa se aranjeze in pozitia normala.

daca nu ai schimbat discurile si/sau placutele si roata e infrinata inseamna ca aveai si inainte problema, doar ca nu stiai. problemele legate de placute care apasa usor chiar cind frina e eliberata sint belele destul de tipice la unele motoare, printre care si al meu. da intii cu spray de curatat frina, daca nu demonteaza si curata bine tot, daca nu schimba garniturile, daca nu... alte etriere. la mine cele de mai sus nu au rezolvat problema si o ignor :cheers:

in santurile in care sed garniturile se cladeste un praf fin cu aspect de sare (se spune ca e oxid de aluminiu, nu bag mina-n foc), care-n timp isi spune cuvintul si ingreuneaza miscarea pistonului. daca pui garnituri ni fara sa cureti acel praf degeaba dai banii pe ele (si nu sint ieftine).

mai e denotat ca se intimpla urmatorul fenomen: in timp se depune mizerie pe partea pistonului din afara garniturii de praf. cind schimbi placutele, cele noi fiind mai groase, zona cu depuneri de mizerie o sa intre inainutru, dar nu tot praful o sa ramina afara. dar nu cred ca e cazul la tine.

 

PS: chiar ar fi cazul sa citesti intr-un manual inainte sa te bagi in motocicleta, macar sa0ti faci o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SEKTU

Eu , cind am neglijat schimbul de lichid de frina si placute , la fel am patit. Am mai patit si alta chestie , am tinut mobra toata iarna la adapost si totusi am gasit pistonasele blocate , in primavara. Placutele erau supertocite , pistonasele mult iesite in afara. Am scimbat placutele , lichidul , iar pistonasele le-am curatat si uns , apoi le-am apasat usor , au intrat , le-am scos din nou , de citeva ori , pina am considerat ca merg.

Curatat inseamna usor , cu ceva molale , o bucatica de lemn , o surubelnita invelita cu o curpa , ideea e sa nu zgirii pistonasul. L-am uns tot cu lichid de frina. Cind le cureti , cu etrierul demontat , ai grija sa nu-ti sara pistonasu' afara , cind pompezi cu maneta de frina.

Editat de SEKTU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna este un risc sa impingi pistonul in etrier fara sa-l cureti - poti deteriora inelul de etansare la praf care se umfla si va fi rau. Pistonasul nu are o pozitie initiala :P Dupa ce b agi pistonasul de tot in etrier si montezi etrierul pe pozitie dai cateva pedale (manete) ca sa armezi frana. daca nu te pricepi, verifica-mi semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistonasul nu are o pozitie initiala :P

la o frina in stare buna miscarea pistonului se observa si cu ochiul liber, cu toate ca cursa este foarte mica. cum numesti armarea frinei prin impingerea pistoanelor la pozitia normala de lucru? ;)

 

catre deschizatorul topicului: ai etrier fix sau flotant (cu pistoan(e) pe o singura parte)? daca e flotant problema se poate explica si prin intepenirea mecanismului de glisare a jumatatii mobile a etrierului. daca ajungi (preferabil nu) sa te bagi si acolo nu folosi decit vaselina speciala pt. frine (se gaseste in comert chiar sub aceasta denumire). vaselinele obisnuite se vor intari in timp din cauza caldurii si vor face mai mult rau decit bine. in unele cazuri mecanismul e prost facut din fabrica (economie) si predispus la probleme.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pistonasul mobil e pe o singura parte...in cealalta parte e fix....cel putin asa cred...deoarece furtunul care vine de la pompa intra doar intr-o parte.o sa incerc intai sa o aerisesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are legatura, cele doua jumatati comunica prin interiorul etrierului. daca exista pistoane pe ambele parti inseamna ca e etrier fix si nu se aplica ce am scris. la etrierele flotante una din jumatati (cea fixa) nu are pistoane, exista doar un suport al placutei de frina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite asa isi strica oamenii motociclete si dupa aia se mira ca trebuie sa bage o carca de bani in ele. Frate daca nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza de ce te apuci sa o strici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...