tudorel92 Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 salut!am facut pana si am fost nevoit sa desfac etrierul pentru a scoate roata.cand am incercat sa il pun la loc am observat ca nu mai intra etrierul pe disc.cu ceva chin am reusit sa il pun.se pare ca pistonasul nu mai vrea sa revina in pozitia initiala.lichidul din borcanel e la buza inferioara a "hubloului".cum rezolv situatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 salut!am facut pana si am fost nevoit sa desfac etrierul pentru a scoate roata.cand am incercat sa il pun la loc am observat ca nu mai intra etrierul pe disc.cu ceva chin am reusit sa il pun.se pare ca pistonasul nu mai vrea sa revina in pozitia initiala.lichidul din borcanel e la buza inferioara a "hubloului".cum rezolv situatia? mergi cu ea la cineva care "pricepe" un pic de mecanica! faci mari prostii umblind la sist de frana fara sa stii ce implica asta. ai mare grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 pompeaza de citeva ori la levier si pistoanele o sa se aranjeze in pozitia normala. daca nu ai schimbat discurile si/sau placutele si roata e infrinata inseamna ca aveai si inainte problema, doar ca nu stiai. problemele legate de placute care apasa usor chiar cind frina e eliberata sint belele destul de tipice la unele motoare, printre care si al meu. da intii cu spray de curatat frina, daca nu demonteaza si curata bine tot, daca nu schimba garniturile, daca nu... alte etriere. la mine cele de mai sus nu au rezolvat problema si o ignor in santurile in care sed garniturile se cladeste un praf fin cu aspect de sare (se spune ca e oxid de aluminiu, nu bag mina-n foc), care-n timp isi spune cuvintul si ingreuneaza miscarea pistonului. daca pui garnituri ni fara sa cureti acel praf degeaba dai banii pe ele (si nu sint ieftine). mai e denotat ca se intimpla urmatorul fenomen: in timp se depune mizerie pe partea pistonului din afara garniturii de praf. cind schimbi placutele, cele noi fiind mai groase, zona cu depuneri de mizerie o sa intre inainutru, dar nu tot praful o sa ramina afara. dar nu cred ca e cazul la tine. PS: chiar ar fi cazul sa citesti intr-un manual inainte sa te bagi in motocicleta, macar sa0ti faci o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Eu , cind am neglijat schimbul de lichid de frina si placute , la fel am patit. Am mai patit si alta chestie , am tinut mobra toata iarna la adapost si totusi am gasit pistonasele blocate , in primavara. Placutele erau supertocite , pistonasele mult iesite in afara. Am scimbat placutele , lichidul , iar pistonasele le-am curatat si uns , apoi le-am apasat usor , au intrat , le-am scos din nou , de citeva ori , pina am considerat ca merg. Curatat inseamna usor , cu ceva molale , o bucatica de lemn , o surubelnita invelita cu o curpa , ideea e sa nu zgirii pistonasul. L-am uns tot cu lichid de frina. Cind le cureti , cu etrierul demontat , ai grija sa nu-ti sara pistonasu' afara , cind pompezi cu maneta de frina. Editat Iunie 19, 2010 de SEKTU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Intotdeauna este un risc sa impingi pistonul in etrier fara sa-l cureti - poti deteriora inelul de etansare la praf care se umfla si va fi rau. Pistonasul nu are o pozitie initiala Dupa ce b agi pistonasul de tot in etrier si montezi etrierul pe pozitie dai cateva pedale (manete) ca sa armezi frana. daca nu te pricepi, verifica-mi semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Pistonasul nu are o pozitie initiala la o frina in stare buna miscarea pistonului se observa si cu ochiul liber, cu toate ca cursa este foarte mica. cum numesti armarea frinei prin impingerea pistoanelor la pozitia normala de lucru? catre deschizatorul topicului: ai etrier fix sau flotant (cu pistoan(e) pe o singura parte)? daca e flotant problema se poate explica si prin intepenirea mecanismului de glisare a jumatatii mobile a etrierului. daca ajungi (preferabil nu) sa te bagi si acolo nu folosi decit vaselina speciala pt. frine (se gaseste in comert chiar sub aceasta denumire). vaselinele obisnuite se vor intari in timp din cauza caldurii si vor face mai mult rau decit bine. in unele cazuri mecanismul e prost facut din fabrica (economie) si predispus la probleme. Editat Iunie 19, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorel92 Postat Iunie 19, 2010 Autor Share Postat Iunie 19, 2010 pistonasul mobil e pe o singura parte...in cealalta parte e fix....cel putin asa cred...deoarece furtunul care vine de la pompa intra doar intr-o parte.o sa incerc intai sa o aerisesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 nu are legatura, cele doua jumatati comunica prin interiorul etrierului. daca exista pistoane pe ambele parti inseamna ca e etrier fix si nu se aplica ce am scris. la etrierele flotante una din jumatati (cea fixa) nu are pistoane, exista doar un suport al placutei de frina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorel92 Postat Iunie 19, 2010 Autor Share Postat Iunie 19, 2010 eu cand am pus etrierul la loc..l-am desfacut in 2 si dupa l-am prins pe disc...si nu a curs lichid de loc...cred ca nu m-am exprimat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Uite asa isi strica oamenii motociclete si dupa aia se mira ca trebuie sa bage o carca de bani in ele. Frate daca nu ai nici cea mai mica idee despre cum functioneaza de ce te apuci sa o strici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.