univet Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Si-a luat fratele meu - mort dupa japoneze desi avea o Yamaha YZF 450. Are kit VERTEX de care zice ca-i umfla cilindrea la 490 cmc. Are cilindru inscriptionat cu VERTEX pe el si cred ca are alezajul marit. Oricum fata de Yamaha se pare ca e mai tare, are cuplu jos si mediu mai bun - chiar daca nu pare sa se tureze cu aceeasi placere.....Oricum pe piatra poate rupe un cauciuc in cateva zeci de minute..... Dupa ce am condus cateva zile Yamaha si m-am urcat pe Honda - radeam ca prostu' in casca. Are un agrement mecanic, niste suspensii si o bicicleta superba. are furca Showa exclusiva, cu tijele amortizoarelor negru carbon, diametru de 48 mm, jug BUD, ghidon AFAM, cadru de aluminiu extrudat ca la vitezane, camere heavy duty extrem de groase evacuari si toba Leo Vince cred (vezi foto)..... Si acum intrebarea: Si la kitul Vertex trebuie sa-i schimbam pistonul la 15 ore? De unde putem lua vreo doua - trei pistoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Beton de beton ! Racing curat dar cred ca maninca piesele cu mare pofta . Incercati sa comandati de pe net . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 s-o stapaneasca sanatos. De la cine a luat-o? Parerea mea - mai bine isi lua una noua de enduro cu starter. Pistonul trebuie schimbat la 15 ore numai daca se da tare in campionatul mondial de MX. Altfel cred ca nu . La enduro soliciti mult mai putin motorul fata de circuitul de cross Baietii de pe www.thumpertalk.com au facut un poll. Mai mult de 65% il schimba dupa 100 de ore de functionare. http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...ton+replacement Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 nu esti singurul cu aceiasi problema.si eu caut un cilindru gilardoni 353C cu piston cu tot,k cand miam luat ktmu nu mam uitat la cilindru dak ii original dar se pare k era kit.si dupa vreo 150 km mio puscat:-cilindru -piston -cosarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.