titi_rulment Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Salutari prieteni motociclisti! Mi-a luat ceva vreme pana ce am reusit in sfarsit sa-mi prezint motocicleta (vreo 7 ani mai exact .Sunt deja la a 7-a si pana acum n-am postat niciodata aici...Insa trebuie sa incep de undeva.... So here goes... Ducati Monster S4r 2004 motor V2 de 996 cmc si 118 CP mai mult decat suficient...o am de anul trecut insa pana acum nu am fost total multumit de forma acesteia..a.cum pot spune insa ca am reusit s-o termin... Multe parti din carbon,evacuare cap-coada cu terminale...ati ghicit....de carbon,filtru aer sport....banda termoizolanta pe galerii...ceva accesorii Rizoma...suport numar aftermarket,semnalizatoare,stop led... Din fabrica motocicleta a venit echipata zic eu peste medie...Frane brembo serie Oro,furtunase frana racing...monobrat...monopost...carboane... Va las in continuare sa va delectati cu poze... Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 parerea mea: pune banda pe tzevi in continuare pana ajungi la cilndrii. stiu, e scumpa in draci 'carpa' aia, dar asa are un aspect neterminat. si schimba numarul, ca e prea mare si strica aspectu, creca mai bine arata ala oficial. in rest e gigea! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Nu sunt fan Ducati dar asta arata chiar bine ! Asta si a lui Dani31 parca ! Felicitari pt mobra si sa aveti grija unul de altul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Va multumesc frumos pt aprecieri! Carpa mai am,insa e greu rau de pus deoarece galeria e din bucati si nu s-ar putea monta decat fara sa scoti teava...e aproape imposibil...(sau n-am rabdare ) In legatura cu numarul,cel original e foooarte lat...o sa fac altul...era in plan...mai tai din suport si va fi super! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 foarte frumoasa !!! as zice sa-i dai jos scaritele pasagerului avand monopost. sa te bucuri de ea man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 F frumoasa mai ales cu stripe-ul ala, arata intr-un fel... felicitari Monopostul cred ca e peste sa, se poate da jos, asa ca nu are de ce renunta la scaritele de pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 28, 2010 Autor Share Postat Iunie 28, 2010 Multumesc pt. aprecieri!Intr-adevar,monopostul se da jos,si ma plimb cu pasager destul de des!Ar arata mai bine fara scarite,insa nu-i practic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmoBIBU Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Frumos MONSTRU-letzu' !!! ..... Foarte !!! ....doar ca intradevar treaba cu banda de azbest pare neterminata ; ...in rest NO COMMENT ! ,super oglinzile si casca ...eu i-as pune niste semighidoane ,sa fie mai CAFE !!! ............... TAKE CARE !!! desmoBIBU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 frumoasa motoreta. cat despre banda aia terminata sau nu are si un dezavantaj pe langa lookul excelent: odata pusa ea trebuie schimbata periodic ca se beleste in timp si fiind material textil tine apa ruginind galeriile mai nasol asa. are 113 hp din fabrica, nu 118, s-aude acolo in fund ? oricum tu tot un fatalau esti, gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DucatiMeccanica Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Titi , felicitari pentru Monster ! E superb ,seful meu a luat recent de nou un S4RS din 2007, deci cunosc bine modelul. L-a modificat si el cu rizoma, recunosc pe motorul tau piesele . De curiozitate : nu ai de gand sa-i pui capac deschis la ambreiaj si finala Termignoni? Esti Ducatist, deci stii de ce intreb asta. In rest iti doresc km multi si plini de satisfactii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 eu cunosc destul de bine motoreta lui titi si a mai avut un leo vince maaare 2in1 inainte de astea roads. termiurile arata cel mai bine intr-adevar si suna si mai bine de atat dar, fie vorba intre noi, costa extraordinar de mult. a avut si capac decupat dar a facut schimb cu unul stock din cauza zgomotului. asta cu sa fii ducatist adevarat mie imi suna un pic a fanatism pe alocuri desi sunt la al 2lea monster. omu e un motociclist bun, papagal, dar bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 Imi place. Nu ar fi fost chiar alegerea mea caucicurile sau panza termoizolanta acoperind doar cotul, dar na, preferintele Alte modificari aduse decat cele optice, in afara de tobe? Centralina, alte tampenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 30, 2010 Autor Share Postat Iunie 30, 2010 In afara de filtrul de aer schimbat,nu am modificat nimic la capitolul tehnica...fatalau si papagal fiind,pt mine e suficient ) Mi-ar fi placut Termignoni,insa imi depasesc posibilitatile...nu sunt genul care face rate pt Q7 si traieste in Regie...Ma tot certati cu banda aia,o sa incerc sa gasesc rabdarea sa continui si pe coate Paulynos,pana acum se tine bine,nu s-a stricat deloc,dar deh...am pus banda doar de 2 luni... Intr-adevar am avut capac decupat,mi s-a parut interesant o perioada,insa mi s-a luat si de tacanit si de taximetristii care ma tot trimiteau sa-mi refac ambielajul,sa schimb setul motor,etc... Per total multumesc de aprecieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 nu e combinatie sa pui si pe coate ca tre sa te duci pana in pistoane si la un schimb de ulei tre sa fii un adevarat vrajitor ca sa nu imbibi banda de ulei, busonu de ulei si filtrul dau fix pe galerii, si o sa fii o fumigena ambulanta si o sa decizi sa tai banda cum am facut eu. asa ca las-o asa ca e mai bine. parca sa dai galeriile jos la un schimb de ulei nu e smecherie. sau poate faci un romanism si intrerupi banda 10-15 cm in locul pe unde se scurge uleiul dar deja beneficiile sunt depasite de munca depusa. asculta la astia mai batrani, pussy care esti tu woos, 2in1 ca toba ta veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iunie 30, 2010 Autor Share Postat Iunie 30, 2010 Da e greu...de-aia am renuntat cand am montat-o... Fuck-it...Admirati-o de la coate in sus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
<bike4ever> Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Te-am vazut astazi pe Blvd : Theodor Pallady am mers in spatele tau cu masina si imi vibrau geamurile ) arata exemplar motocicleta , nu cunosc bine marca Ducati dar motocicleta asta te face sa intorci capul dupa ea , intai sunetul dupa care felul in care arata . NU POT SA ZIC FELICITARI SI SA O STAPANESTI SANATOS . ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Martie 11, 2011 Autor Share Postat Martie 11, 2011 Multumesc, Din pacate nu eram eu pe motocicleta...am vandut-o acum vreo 2 luni.George se numeste cel ce se bucura acum de ea.Oricum, multumesc frumos de aprecieri! Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.