Vizitator stress_L&P Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 (editat) corectie, nu se ocupa doar cu reducerea frecarii ci cu studiul frecarii in ganeral. p.s. pacat ca forumul nu te lasa sa editezi posturile decat o scurta perioada de timp... p.s.2: in engleza se numeste "tribology", deci nu cred ca face referire la trib Editat August 23, 2010 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Pai da, ai un trib de 4 pistoane care trebuiesc rodate => tribologie, sau cum ar zice fratii de peste munti, tribolijii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) Interesante idei. Eu doar am spus ce s-a intamplat la mine. Editat Septembrie 3, 2010 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Eu am un R1 din 2005. L-am cumparat nou, si acum am aproximativ 50.000 km. Pana la 11.000 km, am folosit MOTUL 300V 10W40, iar de atunci numai MOTUL 300V 15W50. Mentionez ca schimb uleiul la fiecare 5.000 km. Motoreta merge ceas, nu am nici un fel de probleme cu ea asa ca recomand fara cea mai mica ezitare acest tip de ulei. Enjoy the riding..... Nu poti sustine o opinie cu jumatati de adevaruri, ... stiu mai multi ca motorul de pe R1'ul tau nu este cel original ! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fizzer Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Nu poti sustine o opinie cu jumatati de adevaruri, ... stiu mai multi ca motorul de pe R1'ul tau nu este cel original ! Foarte adevarat ceea ce spui. Dar sa nu uitam ca la mine s-au spart cele 2 cartere pe la 700 - 800 km, iar cel cumparat de mine avea putin peste 1.000 km. Coincidenta sau nu, motorul cumparat de mine a fost dat jos de pe motoreta in fata mea, omul ala avea la vanzare toata epava (inclusiv bordul ). Nefiind asta insa subiectul topicului, mai pot veni cu argumente : noi mai avem si un R6 2008, care are 12.000 km, iar dupa ce i-am terminat rodajul de 1.000 km, motoreta a intrat direct pe circuit, unde a fost folosita de atunci in proportie de 80%. Acelasi ulei, doar ca schimbat cam la 2.000 - 2.500 km (deh ... alte solicitari) si de asemenea nici o problema. Mai avem si o Honda X11, care am cumparat-o pe la 30.000 km, si care acum are peste 50.000 km, acelasi ulei, aceleasi probleme (adica niciuna). Iar aceste exemple sunt doar de la motoretele personale ..... Dar fiecare o stie pe a lui ........ Enjoy the riding ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Dar fiecare o stie pe a lui ........ Eu stiu ca daca faci o afirmatie care contine un neadevar, sau chiar un adevar incomplet, pierzi la capitolul CREDIBILITATE. In rest, in privinta uleiului nimic de obiectat, probabil ca daca a mea n'ar consuma ulei cat un 2T as folosi acelasi tip. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.