Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Am si eu o problema foarte enervanta la motor si anume : alimentarea.Figuri face de ceva timp insa nu ma gandeam sa fie din cauza alimentarii ci din cea a carburatiei ( nu am filtru de aer) sau a aprinderii (am o bujie cam varza).Insa ieri am descoperit ca nu imi vine cum trebuie benzina in carburator.Cand scot furtunul din carburator si il las sa curga nu picura deloc , insa in momentul in care suflu putin sau trag putin din el incepe sa curga cu jet f puternic, in momentul urmator daca pun furtunul la loc in carburator si dau la automat o ia imediat insa motorul se opreste dupa foarte putin timp (se termina benzina din carburator) si trebuie iar sa scot furtunasul iar sa suflu/trag ,etc. Rezervorul nu este infundat (chiar ieri l-am spalat) , robinetul la fel , iar carburatorul nu este infundat. Presupun ca problema ar fi de la robinet ( jet puternic are pe "PRI" iar pe "RES" si pe "ON" nu curge mai deloc) sau de la carburator ca nu isi trage el benzina. Orice sfat este binevenit.Si daca exista cineva specialist in polizoare de acest gen , care are posibilitatea sa se deplaseze la domiciliu (nu este inscrisa inca) si care sa ceara sume rezonabile este rugat sa ma contacteze prin PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 mergi pe pri! si pune-i dreq un filtru de aer ca altfel nu mai faci nici 500 de km cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 mergi pe pri! si pune-i dreq un filtru de aer ca altfel nu mai faci nici 500 de km cu ea pai asta caut si stiu si riscurile.Fostul proprietar mi-a zis ca a mers cam 2 ani fara filtru de aer . Faza e ca si pe PRI tot asa se opreste si isi revine doar cand suflu pe furtun, dupa care ii vine un debit cum trebuie. Astept specialistii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Poate sa fie gaura de aerisire infundata!!! Scoate busonul si vezi curge benzina?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Poate sa fie gaura de aerisire infundata!!! Scoate busonul si vezi curge benzina?!? nu e asta problema , ca ieri am mers si fara buson ca ma gandeam ca poate fi si asta . Am incercat alimentarea pe direct cu o sticla si la fel face , se pare ca nu e alimentarea ci carburatia.Acum am luat carburatorul in casa si il curat inca odata.Revin dupa operatiunea asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 Am rezolvat-o , carburatorul era super jegos si nu intra cu debit benzina.Acuma mai ramane sa ii reglez relantiul.Din pacate nu raspunde in nici un fel cand insurubez sau desurubez cuiul de dozaj al amestecului benzina/aer.Any ideas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dewe dee Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 (editat) da-i un telefon lui mao-san. are un topic pe aici. Si eu am avut o problema asemanatoare si a rezolvat imediat si f bine! Bafta am revenit cu link la topicul lui: /index.php?showtopic=38527 Editat Iulie 29, 2006 de dewe dee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Iulie 30, 2006 Share Postat Iulie 30, 2006 da-i un telefon lui mao-san. are un topic pe aici. Si eu am avut o problema asemanatoare si a rezolvat imediat si f bine! Bafta am revenit cu link la topicul lui: /index.php?showtopic=38527 Mersi , si eu am auzit lucruri bune despre el , insa e o problema cu transportul.Mai astept putin sa imi iau carnetul si sa o inscriu si o pun la punct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Am inteles ca nu e problema de la robinet, dar cred ca informatia urmatoare iti va fi cat de cat folositoare. Sunt 90% sigur ca robinetul tau e pe VACUM. Si ai probabil 3 furtune care vin la el. Fa un... experiment. Pune pe ON si trage cu gura aerul dintr-unul dintre furtune (dar nu cel care alimenteaza cu benzina). O sa vezi cum vine JETU'. Pozitia PRI, o folosesti cat ramai fara benzina pe ON, s-au golit carburatoarele, si sa nu dai 5 minute la automat, sa faca vacum si sa umple furtune, carburatoare cu benzina. Si REServa merge tot pe vacum. (chestia asta am vazuta la motoare Kawasaki. Acumnu stiu ce ai tu, ca nu am vazut sa fi scris pe undeva! Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Pentru expertii de motoare in 2t: Cine se baga sa vina sa imi faca o revizie tehnica a motorului , cu ce consumabile ar trebui schimbate , eventual ce trebuie reglat (sa si stie sa regleze respectivele chestii).Nu imi recomandati service-uri unde sa ma duc ca nu prea am cum ( nu e inmatriculata inca ), deci e obligatorie deplasarea la domiciliu.Vreau sa ii fac o revizie pentru ca plec din tara saptamana viitoare si trec si pe la louis/ polo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Pe ON si Res carburile isi trag singure benzina, caci sunt vacuumatice. pe Pri curge ca proasta, nu e recomanadat sa il folosesti in mers ci doar in caz de reparatie. NU ai nici o problema la robinet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Pe ON si Res carburile isi trag singure benzina, caci sunt vacuumatice. pe Pri curge ca proasta, nu e recomanadat sa il folosesti in mers ci doar in caz de reparatie. NU ai nici o problema la robinet! O fi cum ziceti voi insa daca merg pe RES sau ON raman fara benzina si trebuie sa dau pe PRI din nou si apoi sa dau putin la automat pana se reumple carburatorul.Cel mai bine vine cineva sa se uite la el si sa se uite la toata motoreta ca sa stiu ce trebuie schimbat si sa-mi regleze si mie carburatorul.Platesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iustin Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 vezi ca e foarte sensibil motorul de mito la ulei, am incercat si eu, cum am bagat ulei mai prost nu mai mergea de nici o culoare, robinetul e vaccumatic 100% si e normal ca atunci cand e oprit motorul sa nu curga. in alta ordine de idei, gasesti pe cineva sa il regleza cum trebuie, pui numai ulei bun si nu mai umbli la el. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Frate pai daca mergi fara filtru de aer cum draq sa nu fie carburatorul jegos..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 a pus filtru pana la urma... si tot asa facea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.